Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Warszawa: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych oraz materiałów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 242657 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych oraz materiałów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i biochemicznych, zwanych dalej odczynnikami oraz materiałów laboratoryjnych. Zamówienie realizowane będzie w siedmiu częściach. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość części. Wykonawca dostarczy zamawiane towary do miejsca wskazanego w SIWZ jako miejsce realizacji zamówienia transportem zorganizowanym we własnym zakresie. Do dostawy/każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty wykazujące spełnianie wszystkich wymagań technicznych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ przez wszystkie dostarczone towary (odpowiednie świadectwa kontroli jakości). Wykonawca zobowiązany jest dostarczać odczynniki, których termin ważności będzie nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich pustych opakowań po dostarczonych odczynnikach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.96.50.00-6, 24.95.60.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonych dokumentów wg reguły spełnia/nie spełnia i uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej jednego zamówienia rodzajowo porównywalnego z przedmiotem zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto. Warunek ten dotyczy tylko Wykonawców składających oferty na realizację części 1 niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych towarów wraz z informacjami identyfikującymi dany towar - producenta lub markę handlową oferowanego towaru oraz numer katalogowy wg katalogu producenta. Specyfikacje powinny być w formie wydruków z katalogów internetowych lub kopii z katalogów wydanych w formie papierowej lub prospektów producenta. Specyfikacje powinny posiadać oznaczenie producenta (np. logo producenta, logo marki).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą powinny złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) Formularze cenowe. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z zasobów tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczyć mogą stawki podatku VAT i konsekwencji finansowych tej zmiany w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, p.51. fax: 22 234 71 01, e-mail: atula@ch.pw.edu.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, Biuro Dziekana, p.162..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający przewiduje udzielanie dalszych części niniejszego zamówienia, których łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia stosując się do zapisów art. 6a ustawy Pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i biochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 1 zamówienia są odczynniki chemiczne i biochemiczne (300 pozycji asortymentowych w ilości 1-23 opakowań w zależności od asortymentu). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościami zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe ( nie więcej niż 5 dostaw)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.96.50.00-6, 24.95.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 2 zamówienia są odczynniki chemiczne (68 pozycji asortymentowych w ilości 1-10 opakowań w zależności od asortymentu). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościami zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 2 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-0, 24.96.50.00-6, 24.95.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów do chromatografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 zamówienia są odczynniki chemiczne i materiały do chromatografii (żele do chromatografii cieczowej i kolumnowej - 11 pozycji asortymentowych w ilości 1-4 opakowań w zależności od asortymentu). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościami zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 3 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników biochemicznych I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 4 zamówienia jest dostawa odczynników biochemicznych (enzymy, markery - 18 pozycji asortymentowych w ilości 1-3 opakowań w zależności od asortymentu). Szczegółowe wymagania techniczne i ilościowe zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 4 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.96.50.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników biochemicznych II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 5 zamówienia jest dostawa odczynników biochemicznych - roztworu L-glutaminy z L-alaniną (5 opakowań), znakowanej falloidyny (1 opakowanie) oraz przeciwciała koziego anty-mysiego znakowanego (1 opakowanie). Szczegółowe wymagania techniczne i ilościowe zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 5 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.96.50.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 6 zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych (13 pozycji asortymentowych w ilości 1-6 opakowań w zależności od asortymentu). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościami zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 6 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynników i materiałów do spektroskopii NMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 7 zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów do spektroskopii NMR (13 pozycji asortymentowych w ilości 1-50 opakowań w zależności od asortymentu). Szczegółowy wykaz zamawianych towarów wraz z wymaganiami technicznymi i ilościowymi zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Realizacja CZĘŚCI 7 zamówienia powinna odbyć się w jednej dostawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa odczynników do badań genetycznych dla Przyklinicznego Laboratorium Hematologicznego obszaru II
więcej: Peptony i substancje białkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.