To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-21
Katowice: KAMPANIA REKLAMOWA NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH TYPU CITYLIGHT ORAZ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ
Numer ogłoszenia: 242659 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228735 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAMPANIA REKLAMOWA NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH TYPU CITYLIGHT ORAZ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu citylight oraz w środkach komunikacji publicznej, której celem jest promocja efektów działań dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego w aspekcie zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w perspektywie finansowej 2007-2013 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opis części zamówienia: 2.1 REKLAMA NA NOŚNIKACH CITYLIGHT Nośnik wolnostojący lub naścienny (może być podświetlany) o formacie ekspozycji: 120 cm x 180 cm (+,- 10% każdy wymiar), zlokalizowany w miastach województwa śląskiego - w ich najbardziej atrakcyjnych, najbardziej ruchliwych miejscach (np. pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych). Okres ekspozycji reklamy - nieprzerwanie: 1-15.12.2014 r. Liczba nośników: minimum 80 sztuk. Wykonawca zapewnia ekspozycję 2 wzorów plakatów - minimum po 40 sztuk plakatów z 1 wzoru. W przypadku wskazania w ofercie większej ilość nośników niż minimalnie wymagana, wówczas Wykonawca zapewnia ekspozycję w ilości wskazanej w ofercie. Plakaty zostaną podzielone po równo między ilość oferowanych nośników. W przypadku złożenia oferty z nieparzystą liczbą nośników, Zamawiający wskaże, który wzór plakatu będzie eksponowany w przeważającej części. Nośniki zlokalizowane będą w miastach województwa śląskiego, w tym minimum jeden nośnik w co najmniej ośmiu różnych miastach województwa. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: a) papierowej wersji podpisanego przez Wnioskodawcę zestawienia eksponowanych citylightów, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji, b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z eksponowanych citylightów, wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja w terenie każdego z citylightów. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) podział nośników na poszczególne miasta województwa śląskiego, b) propozycje punktów, w których zlokalizowane będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). 2.2 REKLAMA W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ 2.2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji miejskiej Wydruk i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji plakatów: W autobusach i/lub tramwajach i-lub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego; ostateczna lokalizacja przedstawiona zostanie Zamawiającemu do akceptacji. Plakaty eksponowane będą w minimum 200 autobusach i-lub trolejbusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii, w przypadku złożenia w ofercie przez Wykonawcę większej ilości ekspozycji plakatów, Wykonawca zapewnia ekspozycję w ilości wskazanej w ofercie. Rodzaj i format reklam: - plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora), - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze (4+0) Liczba plakatów - łącznie minimum 200. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) przedstawione zostaną Zamawiającemu do akceptacji. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału wytypowanych zajezdni obsługujących poszczególne miasta. Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane będą w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywającą powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone zostaną w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Okres ekspozycji reklamy - nieprzerwanie: 1-15.12.2014 r. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia eksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z eksponowanych plakatów, wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi); c) pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych, w treści których musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa; - liczba autobusów lub trolejbusów lub tramwajów, w których zostały umieszczone plakaty; - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale. Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy: W cenie należy uwzględnić: najem nośników reklamy, wydruk plakatów, montaż plakatów i ich demontaż po zakończonej kampanii oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii, inne koszty związane z realizacją opisanego zamówienia. Kampania na citylightach oraz w środkach komunikacji publicznej będzie zsynchronizowana czasowo. Gotowe projekty graficzne plakatów do ekspozycji na citylightach oraz w środkach komunikacji publicznej zostaną udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż przedmiotowe projekty posłużą Wykonawcy jedynie w celu realizacji usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Dysponentem praw autorskich do projektów graficznych pozostaje Zamawiający. Zamawiający udostępni Wykonawcy projekty graficzne plakatów w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pomoc Techniczna PO KL na rok 2014.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- BUSINESS CONSULTING Sp. z o.o., ul. Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46066,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25830,00
Oferta z najniższą ceną: 25830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29263,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.