eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoModernizacja dróg powiatowych nr 1754 N, 4323 N, 4348 N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Węgorzewo: Modernizacja dróg powiatowych nr 1754 N, 4323 N, 4348 N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo.
Numer ogłoszenia: 242686 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, faks 087 4275401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg powiatowych nr 1754 N, 4323 N, 4348 N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej dróg na działkach nr 449, 451/3, 451/4, 453, 442 w obrębie miasta wraz z kanalizacją deszczową, sanitarną, siecią wodociągową oraz oświetleniem drogowym. a). Droga od ul. Towarowej do Przemysłowej o długości 420 mb b). Droga bez przejazdu o długości 370 mb od ul. Przemysłowej do działki nr 442 c). Droga łącząca w/w drogi o dł. około 100 mb i obejmują opracowania: 1. Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej na budowę dróg z uzbrojeniem. 2. Wykonanie wyrysu sytuacyjno - wysokościowego do celów projektowych w bowiązującej skali, w zakresie niezbędnym do przedłożonego opracowania dokumentacji budowlanej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów uzgodnienia dokumentacji ZUD. 3. Opracowanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej 4. Opracowanie projektu organizacji ruchu . 5. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącą opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz Rozp. Ministra Infrastruktury. 8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii i zezwoleń, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o pozwolenie na budowę. Projekty wykonawcze powinny zawierać szczegółowe opisy i rysunki niezbędne do realizacji robót. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z przepisami prawa polskiego i unii europejskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie zrealizował minimum 1 zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie dróg wraz z infrastrukturą o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje); 2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej, elektrycznej, sanitarnej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy na warunkach określonych w załączniku do siwz Nr 2 (wzór 2.2.) 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest działalności jest krótszy - to w tym czasie - minimum 1 zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie dróg wraz z infrastrukturą o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto. 4) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wykazem (wzór nr 2.4.). W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów , zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień , o których mowa w pkt 5. 5) kopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 4 posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, do projektowania w specjalności drogowej, elektrycznej, sanitarnej, oraz zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. 6) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 7) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te składają wszyscy wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego 11 - 600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 pok. 24, pn.- pt. 800 - 1500 , a także złożyć wniosek o jej przesłanie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 (I - piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.