Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Rzgów: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osieczy
Numer ogłoszenia: 242689 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rzgowie , ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2419665, fax. 063 2419790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gminarzgow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osieczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem, instalacjami i C.O. z kotłownią powierzchnia zabudowy - 467,9 m2 powierzchnia użytkowa - 422,3 m2 , w tym sala sportowa - 290,91 m2 kubatura budynku - 2.517,8 m3 w tym Sali gimnastycznej 2118m3 sala sportowa: dł. 24,06 m., szer. 12,06 m., wys. 7,3 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.12.22.22 - 45.12.22.22 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 930. 5.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na następujące konto Urzędu Gminy w Rzgowie: Bank LBS o Rzgów nr 26 8543 0000 2002 2000 0114 0001 z dopiskiem Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osieczy 5.4. Kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, a oryginały dowodów wniesienia wadium (z wyjątkiem przypadku, kiedy wadium wniesiono w pieniądzu) złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Rzgów, pokój nr 2 - kasa otwarta w godzinach 730-1400, a w dniu składania i otwarcia ofert do godz. 900 5.5. Wadium, złożone przez wykonawcę, który wygra przetarg, zostanie mu zwrócone po zawarciu Umowy oraz złożeniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu przez Wykonawcę formalnych wymogów określonych w rozdziale A oraz spełnieniu następujących warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. Wartość łączna robót budowlanych (wykazanych w załączniku Nr 3) musi być przynajmniej równa kwocie 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) w każdym roku w ciągu ostatnich trzech lat (2004, 2005, 2006). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 3. 3.1.2. W ciągu ostatnich pięciu lat wykonawca realizował łącznie co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu. Przez zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu niniejszego przetargu należy rozumieć kompletne wykonanie zadań związanych z budową sal gimnastycznych, hal sportowych lub obiektów kubaturowych o kubaturze minimum 2000 m3. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 3 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.1.3. Wykonawca musi udokumentować posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700.000,00 zł. (słownie: siedemset tysięcy złotych). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; wypełniony załącznik Nr 2 wraz z informacją banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Kierownik Budowy musi posiadać min. 2-u letnie doświadczenie w zakresie robót o równoważnym charakterze, w tym nie mniej niż 1 rok pracy w charakterze Kierownika Budowy. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik Nr 4 wraz z: wykazem osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentami stwierdzającymi, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 3.1.6. Przedmiot przetargu musi być wykonany do dnia 20 08 2010 r. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w tym czasie prawomocnej decyzji - pozwolenie na użytkowanie obiektu. 3.1.7. Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo finansowy robót. Zamawiający wyznacza wartość robót do wykonania do 20.12.2008 r. brutto 300 000 zł. Wartość robót do wykonania do 27.11. 2009 r. na kwotę brutto 700 000 zł, pozostałą wartość robót zgodnie z terminem wykonania przedmiotu i zaoferowanym harmonogramem robót. 3.1.8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot Umowy na minimalny okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 3.1.9. Minimalne terminy płatności wynosi 30 dni od daty złożenia, zatwierdzonej przez inspektora nadzoru, faktury. W przypadku pierwszego terminu wykonania do 20.12.2008 r. termin płatności do 31.12.2008 r. Powyższe kwoty i terminy uwzględnić w harmonogramie 4. Ocena ofert 4.1. Przed dokonaniem oceny ofert, wszystkie oferty zostaną sprawdzone w celu stwierdzenia, czy w zasadniczy sposób spełniają wymagania określone w dokumentach przetargowych. 4.2. Oferty spełniające warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą oceniane na podstawie danych przedstawionych w ofercie wg następujących kryteriów: -cena oferty 1-100 pkt 100% 4.3. Sposób oceny ofert: Cena oferty - punktacja 1-100 pkt przy czym, oferta z najniższą cena otrzyma 100 pkt a oferta z ceną wyższa proporcjonalnie mniej. Znaczenie kryterium 100% Najkorzystniejsza cena x100x1 cena oferty liczonej 4.4. Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach przetargowych, i który zaoferował najkorzystniejszą ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. 1.1. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 1.2. Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1.2.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem nr 1 Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień d) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; g) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni (art.85 ust.1 pkt 1) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Dokumenty stwierdzające, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. j) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres n) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia od 27.09.2004, 2005, 2006, 2007, 27.09.2008) lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. p) Wykaz osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. q) Dowód wniesienia wadium. r) Kosztorys ofertowy. s) Harmonogram rzeczowo finansowy robót. t) Wykaz proponowanych podwykonawców do realizacji robót (Zamawiający żąda w szczególności wskazania podwykonawców wykonujących części robót budowlano - montażowych). Uwaga: Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.2.2. Załącznik nr 2 - Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.3. Załącznik nr 3 -Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 27.09.2004, 2005, 2006, 2007, 27.09.2008) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.4. Załącznik nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu - wraz z wykazem osób kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentami stwierdzającymi, że osoby kluczowego personelu, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, pisemną informacją dotyczącą przebiegu pracy zawodowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy. 1.2.5. Załącznik nr 6 - Informacja o podwykonawcach - wraz z wykazem proponowanych podwykonawców do realizacji robót (Zamawiający żąda w szczególności wskazania podwykonawców wykonujących części robót budowlano - montażowych). 1.2.6. Załącznik nr 7 - Cena oferty 1.3. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Każdy z podmiotów gospodarczych wchodzących w skład konsorcjum składa do oferty wszystkie dokumenty, do złożenia których zobowiązany jest wykonawca..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminarzgow.pl przetargi bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8 pokój 10 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.