eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkBudowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 515 (skrzyżowanie ul. Sikorskiego i Wybickiego ) w Malborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Malbork: Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 515 (skrzyżowanie ul. Sikorskiego i Wybickiego ) w Malborku
Numer ogłoszenia: 242710 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 515 (skrzyżowanie ul. Sikorskiego i Wybickiego ) w Malborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 515w Malborku ( skrzyżowanie ul. Sikorskiego i Wybickiego). W zakres robót wchodzi budowa: masztów sygnalizacji ulicznej szt.-8 , słupów stalowych wraz z wysiegnikami rurowymi szt.-2, sygnalizatorów szt.-20 , montażem szafy dla sygnalizacji samoczynnej szt.-1 wraz robotami towarzyszącymi( energetycznymi i drogowymi).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki: 6.1. Warunki ogólne. 6.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 6.1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.2. Warunki szczegółowe. 6.2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia podanego w tabeli stanowiska: Lp. Funkcja Minimalne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia 1 2 3 1. Kierownik budowy 3 lat praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót legitymujący się: uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej - elektrycznej lub równoważne oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6.2.1.Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 6.2.1. winien być spełniony przez jednego z wykonawców składających wspólną ofertę. 6.2.2. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania porównywalne wielkością do przedmiotu zamówienia, tzn. polegające na budowie drogowych sygnalizacji świetlnych. 6.2.2.Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 6.2.2. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 6.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 7.2.1 Informację o osobie, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 7.2.2 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające (referencji, protokóły odbioru), że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 7.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. i 7.4. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 7.1.2. 7.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1) oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 2) dokument wymieniony w pkt 7.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 7.3. i 7.4., winny być złożone przez każdego Wykonawcę; 3) dokumenty wymienione w pkt 7.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malbork Plac Słowiański 5 82-200 Malbork.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malbork Plac Słowiański 5 82-200 Malbork pok. 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.