eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa i montaż skrzynek na listy w budynkach stanowiących zasób Skarbu Państwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Zielona Góra: Dostawa i montaż skrzynek na listy w budynkach stanowiących zasób Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 242718 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż skrzynek na listy w budynkach stanowiących zasób Skarbu Państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż skrzynek wieloskrytkowych na listy w budynkach Skarbu Państwa w miejscowościach: Wędrzyn, Skwierzyna, Kostrzyn, Dębno Lubuskie, Babimost, Krosno Odrzańskie, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Zielona Góra, Głogów. Ilość skrytek: 1341 szt. Wykaz budynków, w których należy zamontować skrzynki pocztowe wraz z określeniem ilości klatek schodowych, ilości lokali oraz ilości skrytek zwrotnych zawarto w załączniku do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę skrzynek wieloskrytkowych, - demontaż skrzynek będących własnością Poczty Polskiej i powiadomienie Poczty Polskiej o miejscu i terminie odbioru skrzynek. Po zdemontowaniu skrzynek Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć znajdującą się w skrzynkach korespondencję. Do czasu odbioru zdemontowanych skrzynek przez Pocztę Polską osobą odpowiedzialną za zdemontowany materiał jest Wykonawca robót. Dokumentem potwierdzającym odbiór skrzynek przez Pocztę Polską jest protokół zdawczo- odbiorczy, sporządzony pomiędzy Wykonawcą robót a Pocztą Polską, - montaż skrzynek oraz złożenie wcześniej zabezpieczonej korespondencji (demontaż i montaż powinien być przeprowadzony w jednym dniu), - naprawę ścian związaną z demontażem i montażem skrzynek (otynkowanie miejsc uszkodzeń, przemalowanie ścian itp.), - dostarczenie 2 kompletów kluczy do skrzynek. Klucze Wykonawca przekaże zarządcy nieruchomości protokołem zdawczo - odbiorczym. Wymagania odnośnie wymogów na wykonanie i montaż skrzynek oddawczych: 1. Oddawcze skrzynki pocztowe zwane dalej skrzynkami mają być zgodne z PN-EN 1372 oraz spełniać wymogi określone w ustawie Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2003 nr 130, poz. 1188), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz. U. z 2003 r. nr 177, poz. 1731, z póź. zm. oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2004 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych , Dz. U. Nr 83, poz. 770). 2. Konstrukcja skrzynki oraz materiał, z którego jest wykonana, powinny zapewniać ochronę umieszczanych w niej przesyłek listowych. 3. Minimalny poziom ochrony, o której mowa w pkt.2, w zakresie poufności, wodoszczelności, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przed korozją oraz kradzieżą przesyłek listowych określają odpowiednie Polskie Normy. 4. Elementy konstrukcyjne otworu wrzutowego skrzynki nie powinny mieć ostrych krawędzi. 5. Elementy skrzynki ulegające uszkodzeniu w trakcie użytkowania wykonuje się w sposób umożliwiający ich łatwą wymianę lub uzupełnienie. 6. Wielkość skrzynki powinna umożliwiać umieszczenie w niej przesyłki listowej opakowanej w kopertę formatu C4 (229 mm × 324 mm) określonego w normie PN-ISO 269. 7. Pojemność skrzynki powinna umożliwiać umieszczenie w niej przesyłek listowych o łącznej grubości co najmniej 60 mm. 8. Wymiary otworu wrzutowego skrzynki powinny wynosić: 1) szerokość: a) nie mniej niż 230 mm i nie więcej niż 280 mm - w przypadku skrzynek, w których przesyłki listowe umieszczane są krótszą krawędzią przesyłki, b) nie mniej niż 325 mm i nie więcej niż 400 mm - w przypadku skrzynek, w których przesyłki listowe umieszczane są dłuższą krawędzią przesyłki; 2) wysokość - nie mniej niż 20 mm i nie więcej niż 40 mm. 9. Konstrukcja otworu wrzutowego skrzynki powinna zabezpieczać przed wyjęciem przesyłki listowej. 10. Skrzynki instalowane dla budynku wielorodzinnego powinny być oznaczone cyframi arabskimi odpowiadającymi numerom samodzielnych lokali mieszkalnych oraz lokali o innym przeznaczeniu, jeżeli posiadają osobny adres, zwanych dalej lokalami. 11. W przypadku instalowania zestawu skrzynek dla budynku wielorodzinnego w miejscu utrudniającym ich jednoznaczne przyporządkowanie do budynku lub jego części, skrzynka ta lub zestaw powinny być oznaczone w sposób umożliwiający takie przyporządkowanie. 12.Skrzynka powinna być zamykana niepowtarzalnym kluczem w celu zagwarantowania dostępu do zawartości skrzynki wyłącznie adresatowi. 13.Skrzynki lub ich zestawy powinny być umieszczane w miejscu dostępnym dla adresatów i operatorów. 14.W budynku wielorodzinnym posiadającym kilka wejść przy każdym z nich może być zainstalowany zestaw lub zestawy skrzynek w liczbie odpowiadającej liczbie lokali znajdujących się w danej części budynku. 15. Skrzynki lub ich zestawy powinny być instalowane w sposób trwały, nie niżej niż 700 mm, mierząc od podłoża do dolnej krawędzi skrzynki, i nie wyżej niż 1 600 mm, mierząc od podłoża do górnej krawędzi ostatniej skrzynki. 16. Dla operatorów miejscem dostępu do skrzynki jest otwór wrzutowy, o którym mowa w pkt.8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.20.00 - Skrzynki na listy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wysokość wadium: 1.500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, co oznacza, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej jedną dostawą skrzynek pocztowych wraz z ich montażem, o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymaga się by Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów, czy dany podmiot spełnia wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa). Podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), będą w zakresie warunków określonych w ust. 1, pkt 3 oceniane indywidualnie a w zakresie warunku określonego w ust. 1, pkt 1 i 2 - łącznie, co oznacza, że wystarczy by jeden z nich spełniał opisane wymagania lub by spełniali je łącznie. Uzyskanie nawet jednej oceny nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w części III.2 ust.1 pkt 2, 3 ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z Wykonawców, 3) kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł;. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w części III.2 ust. 1 pkt 1 ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: wykaz, wg wzoru załącznika do SIWZ, dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom opisanym w części III.2 ust. 1, pkt 1 ogłoszenia, z podaniem daty, miejsca wykonania i Zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, z póź. zm)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zielona Góra, al. Zjednoczenia 104, pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zielona Góra, al. Zjednoczenia 104, pokój nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.