Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Pilchowice: Odbiór i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych w Szpitalu w Pilchowicach,
nr spr 18/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 242831 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 331 99 03, faks 32 331 99 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i utylizacja odpadów medycznych wytwarzanych w Szpitalu w Pilchowicach, nr spr 18/ZP/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP, t.j. a) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz.21 z późn. zm); b) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008 Nr 25 poz.150 z późn. zm.); c) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. Nr 227 poz.1367 z późn. zm.); d) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U., Nr 249 poz. 1673); e) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 23 grudnia 2002r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003r., Nr 8 poz. 104 z późn. zm.); f) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U.., Nr 139, poz., 940). Szczegółowy wykaz odpadów i ich ilości podano w formularzu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia przez co rozumie się, iż posiadają decyzję /zezwolenie/ na zbieranie, transport, i unieszkodliwianie odpadów wytworzonych na terenie województwa śląskiego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się jedną wykonaną usługą dla szpitala
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt III.4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt III.4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, wymaga jedynie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt III.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Koncesja, zezwolenie właściwego organu na zbieranie , transport i unieszkodliwianie odpadów . W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokumenty odrębnie - w zakresie swoich kompetencji i przydzielonych zadań w konsorcjum/spółce. W przypadku Wykonawców ubiegających się spoza województwa śląskiego wymaga się aktualnej zgody na odbiór odpadów wytworzonych na terenie województwa śląskiego 2. Zaświadczenie , świadectwo lub certyfikat, iż Kierownik instalacji / spalarni, w której będą unieszkodliwiane odpady, posiada świadectwo kwalifikacyjne w zakresie gospodarowania odpadami wydane przez właściwego wojewodę zgodnie z art. 49 w/w ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zmiany formy prawnej Zamawiającego lub dalsze ich wykonywanie przez osoby trzecie, strony dopuszczają możliwość cesji praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy w drodze odrębnego porozumienia z podmiotem trzecim, który przejmuje obowiązek dalszego udzielania świadczeń zdrowotnych wykonywanych dotychczas przez Zamawiającego. 2. Zmiana cen jednostkowych brutto może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT przy niezmiennej cenie jednostkowej netto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Szpitala w Pilchowicach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz pokonsumpcyjnych kategorii 3 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
więcej: Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.