Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Lublin: ZC/7/2012 Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2013 r.
Numer ogłoszenia: 24283 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZC/7/2012 Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2013 r., Zadanie 1: Środki czystości zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 2:Profesjonalne środki myjąco - pielęgnujące zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zdanie 3:Ręczniki papierowe, papier toaletowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 4:Ręczniki i ścierki zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 5:Worki na śmieci zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia. Zamówienie poniżej 200 000 EURO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Środki czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Waldemar Kruszyński, ul. Łęczyńska 53, 20-313 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60790,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54800,40
Oferta z najniższą ceną: 54800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58050,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Profesjonalne środki myjąco-pielęgnujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Sanimex Bogdan Oleszczak, ul. M. Ćwiklińskiej 4/21, 20-211 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10597,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7745,56
Oferta z najniższą ceną: 7745,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7994,71
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ręczniki papierowe, papier toaletowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BDS Piotr Brus, Dariusz Drączkowski Spółka Jawna, ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72621,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62858,40
Oferta z najniższą ceną: 62858,40 / Oferta z najwyższą ceną: 64267,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem niniejszego postępownia jest dostawa środków do utrzymania czystości, a więc usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, która została wyceniona na kwotę brutto 204993,14 zł czyli 40 662,61 euro. Wartość ta jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Według wiedzy zamawiającego jest wielu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej są w stanie zrealizować przedmiot zamówienia, a zapraszając do składania ofert 10 wykonawców zostanie zapewniona konkurencyjność.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie B1, B2
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- "Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2025 roku (12 zadań)".
- Dostawa środków i artykułów służących do utrzymania higieny i czystości w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa worków foliowych i folii PE dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-40/2025)
- Sukcesywne dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych i narzędzi ręcznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Pr. do mycia i czyszczenia, pr. piorąco-dezynfekującego, wyr z miazgi papierowej, soli tabletkowanej, mat. eksp. do szorowarek, golarek med., ścierek z mikrofibry i nakładek z systemem kieszeniowym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.