Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Lublin: ZC/7/2012 Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2013 r.
Numer ogłoszenia: 24283 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZC/7/2012 Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania czystości na I półrocze 2013 r., Zadanie 1: Środki czystości zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 2:Profesjonalne środki myjąco - pielęgnujące zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zdanie 3:Ręczniki papierowe, papier toaletowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 4:Ręczniki i ścierki zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, Zadanie 5:Worki na śmieci zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia. Zamówienie poniżej 200 000 EURO.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Środki czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Waldemar Kruszyński, ul. Łęczyńska 53, 20-313 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60790,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54800,40
Oferta z najniższą ceną: 54800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58050,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Profesjonalne środki myjąco-pielęgnujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Sanimex Bogdan Oleszczak, ul. M. Ćwiklińskiej 4/21, 20-211 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10597,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7745,56
Oferta z najniższą ceną: 7745,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7994,71
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ręczniki papierowe, papier toaletowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BDS Piotr Brus, Dariusz Drączkowski Spółka Jawna, ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72621,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62858,40
Oferta z najniższą ceną: 62858,40 / Oferta z najwyższą ceną: 64267,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem niniejszego postępownia jest dostawa środków do utrzymania czystości, a więc usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, która została wyceniona na kwotę brutto 204993,14 zł czyli 40 662,61 euro. Wartość ta jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Według wiedzy zamawiającego jest wielu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej są w stanie zrealizować przedmiot zamówienia, a zapraszając do składania ofert 10 wykonawców zostanie zapewniona konkurencyjność.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Dostawa środków czystości
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.