eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiBudowa chodnika w ciągu ul. Warszawskiej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Piaski: Budowa chodnika w ciągu ul. Warszawskiej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 242844 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200130 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piaski, ul. 6 Stycznia 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5719030, faks 065 5719049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu ul. Warszawskiej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa chodnika w ciągu ul. Warszawskiej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej Zakres robót obejmuje m.in. branża drogowa: - roboty pomiarowe - 0,58 km - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - 1 kpl - roboty rozbiórkowe - 1 kpl - wykonanie wykopów - 16,54 m3 - wykonanie nasypów - 997,83 m3 - wykonanie koryta mechaniczne (wjazdy) gł. 20 cm - 605,10 m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża (chodnik)- 865,50 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej bezfazowej kol. szary gr. 8cm na podsypce cem- piaskowej gr. 5cm - 823,60 m2 (kostka - materiał Inwestora ) - umocnienie skarp i dna rowów płytami (Meba) gr. 10cm - 16,50 m2 - balustrady ochronne sztywne z pochwytem - 78,80 mb - krawężniki betonowe 20x30 na ławie betonowej - 598,30 mb - obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej - 793,40 mb (obrzeża - materiał Inwestora ) - krawężniki 15x30 na ławie betonowej - 34,60 mb - warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 10cm - 605,10 m2 - podbudowa zasadnicza z betonu klasy C3,0-4,0 gr. 15 cm - 605,10 m2 - wjazd z kostki betonowej szarej bezfazowej gr. 8cm na podsypce cem-piaskowej gr. 5cm - 403,56 m2 (kostka - materiał inwestora) - wjazd z kostki betonowej szarej bezfazowej gr. 8cm na podsypce cem-piaskowej gr. 5cm - 201,54 m2 branża sanitarna: - roboty pomiarowe - 0,50 km - roboty rozbiórkowe - 1 kpl - roboty ziemne - wykop - 910,35 m3 - roboty ziemne - nasyp - 1187,110 m3 - podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty - 96,550 m3 - rurociągi kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 400 mm - 479 mb - rurociągi kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 mm - 19 mb - ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1000 mm - 10 szt. - studzienki ściekowe uliczne z gotowych elementów fi 500 mm - 9 szt. 2. Nomenklatura CPV: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) kosztorys ofertowy wykonawcy - branża drogowa - załącznik nr 9 do SIWZ b) kosztorys ofertowy wykonawcy - branża sanitarna - załącznik nr 10 do SIWZ c) przedmiar robót - branża drogowa - załącznik nr 11 do SIWZ d) przedmiar robót - branża sanitarna - załącznik nr 12 do SIWZ e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa- załącznik Nr 13 do SIWZ f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna- załącznik Nr 14 do SIWZ g) projekt budowlano-wykonawczy branża drogowa - załącznik nr 15 do SIWZ h) projekt budowlano-wykonawczy branża sanitarna - załącznik nr 16 do SIWZ Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Wykonawca we własnym zakresie, zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na przyszłym placu budowy 4. Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 5. Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. 6. Podane w ofercie ceny robót w całym okresie realizacji będą stałe 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia 8. Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 5 - letnim okresem gwarancji. 9. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: a)Obsługą geodezyjną (wytyczenie, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) b)Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c)Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem przed dostępem osób postronnych. d)Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. e)Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych f)Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. g)Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. h)Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. ( np. koszt zabezpieczenia czasowej organizacji ruchu. Zamawiający posiada uzgodniony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUB Brukpol S.C, Strzelce Wielkie 81c, 63-820 Piaski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 761685,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 531686,04

  • Oferta z najniższą ceną: 531686,04 / Oferta z najwyższą ceną: 624433,77

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.