To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Koszalin: OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
POSTĘPOWANIE NR 2 / Ż /2012 DOTYCZĄCE DOSTAW CHLEBA ZWYKŁEGO
Numer ogłoszenia: 242852 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192980 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3475200, faks 094 3410042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Koszalinie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO POSTĘPOWANIE NR 2 / Ż /2012 DOTYCZĄCE DOSTAW CHLEBA ZWYKŁEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy chleba świeżego. Dowóz dostaw gwarantuje wykonawca własnym transportem, spełniającym powszechne wymagania dla środków transportu artykułów żywnościowych. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i jakościowy dostarczanych produktów do magazynów żywnościowych znajdujących się na terenie zakładu zamawiającego. Wykonawca dostarcza na żądania zamawiającego atestaty jakości (lub certyfikaty jakości jeżeli takie posiada). W uzasadnionych przypadkach zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania, na koszt dostawcy badania dostarczanego towaru pod względem spełniania wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawy chleba będą odbywać się codziennie do godziny 10.00 do magazynów żywnościowych Zakładu Karnego w Koszalinie. Waga jednego bochenka chleba powinna wynosić 600g w postaci niepokrojonej. Lp. Nazwa artykułu Ilość kg Nr grupy wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Oznaczenie normy 1 Chleb zwykły niekrojony 67 000,0kg 15800000-6 PN - 93/A/ 74103.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: chleb zwykły
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "JEDNOŚĆ" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "JEDNOŚĆ" W LIKWIDACJI
- Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców Jedność, ul. Dworcowa 12,, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111666,67
Oferta z najniższą ceną: 111666,67 / Oferta z najwyższą ceną: 127619,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie części terenu działki nr 21/25 obręb 0020 przy ul. J. Dąbrowskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.