Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Wałbrzych: Przewóz dzieci niepełnosprawnych na trasie Wałbrzych-Nowe Siodło-Wałbrzych
Numer ogłoszenia: 242865 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych na trasie Wałbrzych-Nowe Siodło-Wałbrzych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który będzie w roku szkolnym 2007/2008 dowozić dzieci niepełnosprawne z Wałbrzycha do Nowego Siodła i z powrotem, w dniach nauki szkolnej. W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest: 1.Wykonanie usług przewozowych dzieci niepełnosprawnych na trasie Wałbrzych - Nowe Siodło (20 km) oraz z powrotem (20 km). 2.Wykonywanie przewozów dzieci od poniedziałku do piątku tylko w dniach nauki szkolnej miejsce i czas podstawienia autobusu w Wałbrzychu: ul. M. Konopnickiej 7 o godz. 7.15, miejsce i czas podstawienia autobusu w Nowym Siodle: przed Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczym o godz. 14.30. 3.Zapewnienie przewożonym dzieciom odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny, wygody oraz należytej obsługi. 4.Prowadzenie dokumentacji przewozowej - codzienne potwierdzenie pracownika administracji Ośrodka oraz udostępnienie jej na żądanie Zamawiającego Informacje dodatkowe: 1. Przewidywana ilość przejechanych przez Wykonawcę kilometrów w ramach świadczonej usługi - 7400. 2. Kierowca autobusu ma w swoim zakresie pełnić tylko obowiązki kierowcy. 3. W przypadku awarii pojazdu świadczącego przewóz niezwłoczne podstawienie pojazdu zastępczego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W tym postepowaniu wadium nie obowiązuje..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 Ustawy PZP) 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1) a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich (załącznik nr 2), b) Aktualne uprawnienie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób /w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ (załącznik nr 3). Ad 2) a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. - w formularzu oferty (załącznik nr 1), b) Oświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w formularzu oferty (załącznik nr 1). Ad 3) a) Oświadczenie, że pojazd (autobus) jest sprawny technicznie, a Wykonawca posiada dokumenty potwierdzający ten fakt - w formularzu oferty (załącznik nr 1), b) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pojazdem (autobusem), który posiada co najmniej 17+1 (kierowca) miejsc siedzących dla pasażerów (załącznik nr 1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/nowesiodlo2008.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3464 D w Starych Bogaczowicach
- Ukwiecenie miasta Wałbrzycha
- Remont dachu budynku Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- Ocena stanu technicznego wraz z projektem niezbędnych prac naprawczych i zabezpieczających zewnętrznych murów kamiennych w kompleksie Zamku Książ w Wałbrzychu
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji spotkania międzynarodowego grupy roboczej WGEO w terminie 28-30 maja 2025 roku
- "Świadczenie usług przewozowych w związku z realizacją projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
- Transport uczestników ŚDS z terenu gminy i miasta Orzysz na 2025 rok
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.