eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (powtórzenie + uzupełnienie) ( Nr rejestru A/59/07 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Poznań: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (powtórzenie + uzupełnienie) ( Nr rejestru A/59/07 )
Numer ogłoszenia: 242876 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, fax 061 8310242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (powtórzenie + uzupełnienie) ( Nr rejestru A/59/07 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcysewne dostawy: 1) kaniul do wlewów - 34 300 szt.; 2) łączników do drenów - 100 szt.; 3) masek chirurgicznych - 10 szt.; 4) worków na mocz - 10 szt.; 5) masek krtaniowych - 740 szt.; 6) masek tlenowych z drenem - 2600 szt.; 7) zestawów do pomp baclofenowych - 185 szt.; 8) żelu do USG -20 op/po 5l; 9) systemów do znieczuleń, w tym: igły do znieczuleń podpajęczynówkowych - 6700 szt., igły do znieczuleń splotów nerwowych - 800 szt. oraz zestawów instrumentów do ciągłych znieczuleń zewnątrzoponowych - 1500 szt.; 10) termometrów cyfrowych - 20 szt. oraz osłonek dousznych - 20000 szt.; 11) igieł do znieczuleń - 300 szt.; 12) osłon na przewody aparatury - 5000 szt. 13) masek ochronnych- 100 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust.4ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych (sporządzone wg wzoru - Zał. do SIWZ). 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. W. Degi UM w Poznaniu 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 135/147 Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. W. Degi UM w Poznaniu 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 135/147 - Kancelaria Szpitala (pok. 52)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - KANIULE DO WLEWÓW DOŻYLNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do wlewów dożylnych typu Venflon, hypoalergiczna, z portem bocznym do podawania leków i korkiem w komplecie sterylna wykonana z PTFE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - ŁĄCZNIK DO DRENÓW SCHODKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik do drenów schodkowy o średnicy zewnętrznej na końcach ( rozm: 4mm i 6mm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - MASKI CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski chirurgiczne ochronne dla personelu odporne na płyny z osłoną na twarz i oczy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - WORKI DO MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do godzinowej zbiórki moczu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - MASKI KRTANIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe jednorazowe jałowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - MASKI TLENOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska tlenowa z drenem ok. 2,10m jałowa jednorazowego użytku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - ZESTAW DO POMP BACLOFENOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do uzupełnienia pomp baclofenowych kompatybilny z systemem Synchromed, zawiera: filtr bakteryjny, strzykawkę, komplet drenów, 2 igły o długości 40mm, łącznik, sterylny, zapakowany w podwójne opakowanie zabezpieczające..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - ŻEL DO USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do USG termostabilny o zwiększonej gęstości do aparatu Logiq 7..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - SYSTEMY DO ZNIECZULEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z prowadnicą typu PENCAN; igła typu Pencil Point z bocznym otworem, przezroczysty uchwyt lock; zestaw instrumentów do ciągłych znieczuleń zewnątrzoponowych ze strzykawką do metody spadku oporu typu PERIFIX, igła zewnątrzoponowa Touhy typu Perican, cewnik-zamknięty koniec, trzy otwory boczne z poliamidu kontrastujący w RTG typu Perifix, filtr zewnątrzoponowy typu Perifix, strzykawka do metody spadku oporu LOR typu Perifix oraz system zatrzaskowy do mocowania filtra do skóry pacjenta; igła do znieczuleń podpajęczynówkowych, punkcji lędźwiowej i biopsji tkanek typu SPINOCAN; igła ze szlifem Quinke, przezroczysty uchwyt lock igła do znieczuleń splotów nerwowych techniką single shot przy użyciu nerwostymulatora typu STIMUPLEX w pełni izolowana igła aż do szlifu, krótki szlif, łatwo identyfikuje przestrzeń okołonaczyniową przez wyrażny klik, ergonomiczny uchwyt igły, połączona na stałe z kablem elektrycznym i drenem do infuzji, specjane gniazdo zabezpieczaące przed przypadkowym użyciem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - TERMOMETRY CYFROWE I OSŁONKI DOUSZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry cyfrowe douszne i osłonki douszne do termometru cyfrowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. JAKOŚĆ - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - IGŁY DO ZNIECZULEŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z prowadnicą szlif Pencil Point..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - OSŁONY NA PRZEWODY APARATURY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona sterylna foliowa na przewody aparatury: plaster do mocowania i uszczelniania, otwór na przewody nie większy niż 5 cm i nie mniejszy niż 3,5 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - MASKI OCHRONNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski ochronne dla personelu bez zaworu wydechowego - ochrona klasy FFP-2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.