Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Mikołów: Dostawa materiałów promocyjnych, dydaktycznych oraz eksploatacyjnych
na potrzeby projektu Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA
Numer ogłoszenia: 242894 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich , ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych, dydaktycznych oraz eksploatacyjnych na potrzeby projektu Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia -CPV:
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 Materiały reklamowe
37820000-2 Wyroby artystyczne
18331000-8 Koszulki
18930000-7 Worki i torby
2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, dydaktycznych oraz eksploatacyjnych na potrzeby projektu Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA.
Projekt Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA ma na celu zwiększenie szans edukacyjnych i psychospołecznych wśród uczniów mikołowskich szkół podstawowych poprzez wdrożenie kompleksowych programów rozwojowych.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.Pełny wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia wraz ze szczegółowym opisem znajduje się w dodatku nr 5 do siwz:
Zadanie I - pakiety od 1 do 9
Zadanie II - pakiety od 10 do 14
Terminy realizacji:
Zadanie I - do 20.09.2011 r.
Zadanie II - do 25.10.2011 r. (pakiety 10-11); do 10.12.2011 r. (pakiety 12-14)
4.Wzory nadruków znajdują się w dodatku nr 6 do siwz. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma projekty w formacie pliku graficznego CDR.
5.Zamawiający nie dopuszcza zmian kolorystyki i rozmiarów nadruków na inne niż opisane w zamówieniu.
6.Każdy nadruk musi zawierać logotypy unijne oraz czytelny napis - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
7.Dostarczone materiały muszą zostać spakowane w kartony opisane wg pakietów, z pełną nazwą i numerem pakietu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 37.82.00.00-2, 18.33.10.00-8, 18.93.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie I - 800,00 zł
Zadanie II - 800,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy kwoty danych pakietów będą przekraczały środki, jakie zamawiający może przeznaczyć w obrębie konkretnej Agencji (pozycji w budżecie). W takim przypadku dopuszcza się fakturowanie pakietu do wysokości środków posiadanych przez zamawiającego i przeznaczonych na daną Agencję, bez wpływu na całościową kwotę oferty, która pozostaje niezmienna. Suma zafakturowanych pakietów musi odpowiadać całkowitej kwocie oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasamikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów
ul. K. Miarki 9
sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Dostawa materiałów dydaktycznych oraz eksploatacyjnych na potrzeby projektu Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełny wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia wraz ze szczegółowym opisem znajduje się w dodatku nr 5 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełny wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia wraz ze szczegółowym opisem znajduje się w dodatku nr 5 do siwz.
Terminy realizacji:
do 25.10.2011 r. (pakiety 10-11)
do 10.12.2011 r. (pakiety 12-14).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.29.40.00-0, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Modernizacja Przedszkola nr 10 w Mikołowie-Mokre, ul. Grudniowa 1b
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 w Mikołowie - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku.
- Remont szatni i łazienek w budynku przy ul. Krawczyka 21 w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci".
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim"
- Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych.
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.