eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług dostępu do internetu drogą światłowodu oraz radiem w podziale na części na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Szczecin: Świadczenie usług dostępu do internetu drogą światłowodu oraz radiem w podziale na części na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 242913 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu do internetu drogą światłowodu oraz radiem w podziale na części na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu droga światłowodową wraz z podłączeniem dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. A. Mickiewicza 41, a zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 z 2004 r. poz. 1800 z późn. zm.). Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet o parametrach: - minimalna przepustowość łącza: ściąganie danych - 20 Mbit/s, wysyłanie danych - 20 Mbit/s, Limit należy wpisać w Formularzu nr 1, pkt. 2. - łącze symetryczne w trybie pełny duplex, - bez limitów transmisji danych, - medium - światłowód, - pula min. 10 adresów zewnętrznych IP. Ponadto przedmiot zamówienia dotyczy kosztów podłączenia do sieci Internetu systemem światłowodowym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. A. Mickiewicza 41. Przez podłączenie rozumie się zainstalowanie całej infrastruktury światłowodowej ze stykiem LAN/WAN w pokoju 112 (serwerownia). Część II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do internetu droga światłowodową wraz z podłączeniem dla Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy przy ul. Słowiańskiej 15 a w Koszalinie, a zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 z 2004 r. poz. 1800 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia dotyczy kosztów abonamentu sieci Internetu dla Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. Słowińskiej 15a w Koszalinie. Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet o parametrach: - minimalna przepustowość łącza: ściąganie danych - 6 Mbit/s, wysyłanie danych - 6 Mbit/s, Limit należy wpisać w Formularzu nr 2, pkt. 2. - łącze symetryczne w trybie pełny duplex, - bez limitów transmisji danych, - medium - światłowód, - pula min. 5 adresów zewnętrznych IP Ponadto przedmiot zamówienia dotyczy kosztów podłączenia do sieci internetu systemem światłowodowym Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy przy ul. Słowińskiej 15 a w Koszalinie. Przez podłączenie rozumie się zainstalowanie całej infrastruktury światłowodowej ze stykiem LAN/WAN w wyznaczonym pomieszczeniu. Zamawiający informuje, że budynek Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej 15a , jest własnością Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego. Część III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do internetu drogą radiową wraz z podłączeniem dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy przy ul. Żubrów 3 w Szczecinie, a zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 z 2004 r. poz. 1800 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia dotyczy kosztów abonamentu sieci Internetu dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. Żubrów 3 w Szczecinie. Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet o parametrach: - minimalna przepustowość łącza: ściąganie danych- 6 Mbit/s, wysyłanie danych- 6 Mbit/s, Limit należy wpisać w Formularzu nr 3, pkt. 2. - łącze symetryczne w trybie pełny duplex, - bez limitów transmisji danych, - medium - łącze radiowe, - pula min. 5 adresów zewnętrznych IP - średnie Opóźnienie do Urządzeń Punktów Zakończenia Sieci IP Wykonawcy - 50 ms - średnie Straty Pakietów w danym Okresie Rozliczeniowym: nie więcej niż 0,5%. Ponadto przedmiot zamówienia dotyczy kosztów podłączenia do sieci internetu systemem radiowym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie przy ul. Żubrów 3 w Szczecinie. Przez podłączenie rozumie się zainstalowanie infrastruktury potrzebnej do dostarczenia Internetu ze stykiem LAN/WAN w wyznaczonym pomieszczeniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz nr 1- Oferta cenowa- Cześć I. Formularz nr 2- Oferta cenowa- Część II. Formularz nr 3- Oferta cenowa- Część III. Aktualny Regulamin Biznesowy (jeżeli jest wymagany w strukturach Wykonawcy) na poszczególne usługi, które nie są ujęte w SIWZ- dla Części I, II i III). Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 13.8.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: A) przedłużające się czynności prowadzące do wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany, które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy, które nie będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego: Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, musi nastąpić zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie pomniejszonego podatku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 039.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 036.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.