eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Zielona Góra: Usługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24.
Numer ogłoszenia: 242915 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 186075 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze, ul. Dr. Pieniężnego 24, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-64 4560930 lub 32, fax 0-68 4560901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 74610000-8 usługi ochroniarskie Przedmiotem zamówienia jest Usługa ochrony obiektu i mienia Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul dr Pieniężnego 24, w formie całodobowej przez jednego umundurowanego strażnika na zmianie, która realizowana jest przez wyspecjalizowaną koncesjonowaną firmę ochroniarską. 1 Informacje ogólne: 1,1 Parametry obiektu: 1, Powierzchnia zabudowy 698,00 m2 2, Powierzchnia netto ogółem 2384,78 m2 3 Kubatura budynku 9.783,00 m3 4 Powierzchnia posesji 951,00m2 5 Liczba kondygnacji 5 1,2 Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje ochrony i zabezpieczeń: -system sygnalizacji i monitoringu pożarowego. 1,3 Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze nie jest objęty wykazem obiektów podlegających obowiązkowej ochronie. Zasady ochrony osób, obiektów i mienia reguluje Decyzja Nr15 / IN Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2004 r. - plany ochrony są zatwierdzane przez Kierownika jednostki. 2, Zakres i wymogi świadczenia usług ochrony: 2,1 Ochrona obiektu i mienia będzie realizowana przez całą dobę, we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy) jednym umundurowanym strażnikiem na zmianie. 2,2 Usługi ochrony będą realizowane w okresie 28 miesięcy tj. od 01.10.2008 r. - 31.01.2011 r. 2,3 Ochrona obiektu i mienia może być realizowana tylko przez wyspecjalizowaną, koncesjonowaną firmę ochroniarską. 2,4 Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę oraz stanowić stały oddział wydzielony do ochrony obiektu zgodnie z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 1 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 2,5 Wykonawca będzie posiadał grupy interwencyjne, które mają za zadanie wsparcie ochrony całodobowej w obiekcie - czas dojazdu do dozorowanego obiektu do 10 min. 2,6. Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy, w obiekcie elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów i będzie monitorował pracę pracowników ochrony, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony udostępniał Zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończonym miesiącu. 3, Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy usług ochrony: -Zabezpieczanie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieupoważnionych. -Zabezpieczanie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektu. -Sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, z uwzględnieniem pomieszczeń wymagających szczególnej ochrony i nadzoru. -Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego w tym niedoboru kluczy, braku zabezpieczenia pomieszczenia poprzez odciśnięcie plomby referentką itp. -Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu i posesji oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i w uzgodnieniu ze Zamawiającym - organów ścigania oraz udzielanie im wszelkich informacji w tym zakresie, -Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego, -Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu pożarowego, -Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających/ pracujących poza godzinami i dniami pracy urzędu, -Ciągłe, aktywne przebywanie pracowników ochrony w Obiekcie podlegającym dozorowi wg harmonogramu służb dozoru, -Dokonania obchodu wewnątrz obiektu i na zewnątrz obiektu poza godzinami pracy urzędu tj. sprawdzenie zabezpieczenia pomieszczeń, sprawdzenie zamknięcia okien, wygaszenie świateł na korytarzach, klatkach schodowych i ewentualnie pozostawionych w toaletach, Obchód należy wykonać co najmniej 3 razy na dobę w czasie poza godzinami pracy urzędu w uzasadnionych charakterem ochrony odstępach czasowych jeden od drugiego, -Sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu, -Natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego się na terenie strzeżonego Obiektu ( natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, służb wewnętrznych Wykonawcy, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, w przypadku zagrożenia osób i mienia, -Ustalanie uprawnień do przebywania osób na terenie dozorowanym, -Wzywanie osób do opuszczenia Obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanym lub w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku, -Sprawdzenie opuszczenia dozorowanego Obiektu przez osoby obce, po opuszczeniu Obiektu przez pracowników Zamawiającego, pracowników wynajmujących pomieszczenia w obiekcie Zamawiającego oraz firmy sprzątające, -Sprawdzanie opuszczenia placu parkingowego przez pojazdy nie posiadające stosownego zezwolenia Zamawiającego po godzinach pracy urzędu, -W przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej i telefonicznej - powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby (Pogotowie energetyczne, Pogotowie wodociągowe) oraz Zamawiającego i podjąć działania mające na celu zapobieżeniu skutkom awarii -Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w Książce Służb -Prowadzenie ewidencji kluczy wydanych/zdanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.10.00.00 - 74.10.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 189551.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APEXIM BIS Sp. z o.o., ul.Lwowska 25, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 189551.60
  • Oferta z najniższą ceną: 189551.60 oferta z najwyższą ceną: 229600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.