To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-21
Łódź: Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych 19/ZP/2014
Numer ogłoszenia: 242916 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170822 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych 19/ZP/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa artykułów piśmiennych i biurowych o właściwościach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do dostarczenia próbek zamawianego asortymentu, celem potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Ilość próbek, miejsce i termin ich dostarczenia będą określone odrębnym pismem. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 5. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 6. Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na sprzedany towar od dnia jego dostarczenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp.J., ul.ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88323,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101690,99
Oferta z najniższą ceną: 101690,99 / Oferta z najwyższą ceną: 105324,01
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia Sp. Jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25087,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24693,88
Oferta z najniższą ceną: 24693,88 / Oferta z najwyższą ceną: 31146,06
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"GROSS" WAZIA SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- GROSS Wazia Sp. Jawna, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75307,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69938,12
Oferta z najniższą ceną: 69938,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
- KOMERS D.K. Kurpiel Spółka Jawna, ,, ul. Wolności 38, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57098,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48246,50
Oferta z najniższą ceną: 19741,99 / Oferta z najwyższą ceną: 194371,78
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp.J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5864,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4196,02
Oferta z najniższą ceną: 4196,02 / Oferta z najwyższą ceną: 4815,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części.
- "Dostawa dwóch szt. macierzy dyskowych"
- 2025 Usługa napełniania tlenem medycznym i tlenkiem azotu butli oraz dzierżawa butli dla WSRM w Łodzi
- Wymiennik ciepła gaz-ciecz.
- MZŻ.262.4.2025.T Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w okresie 12 miesięcy tj. od 01.05.2025 r. do 30.04.2026r
- Dostawy środków do dezynfekcji dla potrzeb całego szpitala
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części
- Dostawa papieru i galanterii biurowej
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Spółki na rok 2025.
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych, płyt DVD i kopert na płyty dla potrzeb Jednostek USK.
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2025
- Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.