Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Lublin: Dostawa krzeseł i mebli z rozładunkiem i montażem (nr sprawy: EO-2734 / 131 / 07)
Numer ogłoszenia: 242938 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł i mebli z rozładunkiem i montażem (nr sprawy: EO-2734 / 131 / 07).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Krzesła i fotele obrotowe - razem: 26 sztukZadanie 2: Meble pod wymiar z rozładunkiem i montażem - razem: 25 sztukZadanie 3. Meble pod wymiar z rozładunkiem i montażem - razem: 24 sztukiZadanie 4: Meble metalowe - razem: 9 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krzesła i fotele obrotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1. Krzesło obrotowe z wysokim oparciem ergonomicznie wyprofilowanym, szerokie siedzisko, regulacja głębokości siedziska, samohamowne kółka, tapicerowane tkaniną podstawową w kolorze szaro-czarnym (C-27) - 1 szt.Poz.2. Krzesło obrotowe z wysokim oparciem ergonomicznie wyprofilowanym, szerokie siedzisko, regulacja głębokości siedziska, samohamowne kółka, tapicerowane skajem w kolorze granatowym (V-53)-1 szt., skaj w kolorze czarnym (V-14) - 1 szt., skaj w kolorze seledynowym (V-20)-1 szt. - razem 3 szt.Poz.3. Fotel obrotowy z wysokim oparciem, oparcie tapicerowane z przodu i z tyłu, podłokietniki o regulowanej wysokości, podłokietniki z miękką poliuretanową nakładką, metalowa chromowana podstawa jezdna, samohamowne kółka, tapicerowane ekologiczna skórą w kolorze beżowym (PP-02) - 3 szt.Poz.4. Fotel tapicerowany skajem w kolorze beżowym (V-80) - 222 szt.Poz.5. Krzesło z siedziskiem i oparciem z bukowej, profilowanej sklejki w kolorze naturalnego buku (I.007), z metalową chromowaną ramą, łatwe do utrzymania w czystości - 8 szt.Poz.6. Krzesło biurowe z wysokim oparciem ergonomicznie wyprofilowanym, miękkie podłokietniki z poliuretanu, szerokie siedzisko, samohamowne kółka, regulowana wysokość oparcia, regulowana wysokość siedziska, tapicerka zmywalna: skaj w kolorze niebieskim (V-78) - 3 szt., skaj w kolorze szarym (V-52) - 2 szt., skaj w kolorze czarnym (V-70) - 4 szt. - razem 9 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble pod wymiar z rozładunkiem i montażem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1. Szafka wisząca szerokość 70cm, głębokość 30cm, wysokość 70cm, wewnątrz 2 półki z możliwością regulacji wysokości, zamykane na klucz (dyżurka pielęgniarek) - 2 szt.Poz.2. Szafka stojąca narożna 80cm/50cm; 80cm/50cm wysokość 85cm plus półokrągłym blatem 80cm/80cm odpornym na działanie środków dezynfekcyjnym wewnątrz górna półka wysokości 30cm i dwa rzędy szuflad po 4 sztuki, szafka zamykana na klucz, nóżki chromowane wysokości 10cm z przodu, tylne nóżki plastikowe wysokości 10cm, obrzeża grubości 2mm (dyżurka pielęgniarek) - 1 szt.Poz.3. Półka wisząca szerokości 55cm, wysokości 60cm, głębokość 30cm z zabudowanymi bokami, 1 półka stała na wysokości od dołu 25cm (dyżurka pielęgniarek) - 1 szt.Poz.4. Szafka stojąca szerokość 40cm, wysokość 85cm, pod blat z 5-cioma szufladami, zamek centralny, nóżki chromowane wysokości 10cm z przodu, tylne nóżki plastikowe wysokości 10cm, obrzeża grubości 2mm (sala OIOP) - 1 szt.Poz.5. Szafka stojąca szerokość 40cm, głębokość 50cm, wysokość 85cm pod blat, jedna półka z regulowaną wysokością zamykana na klucz, nóżki chromowane wysokości 10cm z przodu, tylne nóżki plastikowe wysokości 10cm, obrzeża grubości 2mm (kuchenka oddziałowa) - 2 szt.Poz.6. Szafka stojąca szerokości 60cm, głębokość 50cm, wysokość 85cm pod blat, jedna półka z regulowaną wysokością zamykane na klucz, nóżki chromowane wysokości 10cm z przodu, tylne nóżki plastikowe wysokości 10cm, obrzeża grubości 2mm (kuchenka oddziałowa) - 1 szt.Poz.7. Stół kuchenny 90cm/60cm z blatem zmywalnym środkami dezynfekcyjnymi - 1 szt.Poz.8. Półki do szafek będących na wyposażeniu Kliniki: 70cm/50cm - 4 szt.Poz.9. Półki do szafek będących na wyposażeniu Kliniki: 70cm/30cm - 4 szt.Poz.10. Półki do szafek będących na wyposażeniu Kliniki: 40cm/30cm - 6 szt.Poz.11. Półki do szafek będących na wyposażeniu Kliniki: 60cm/30cm - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.40-9, 36.12.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble pod wymiar z rozładunkiem i montażem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1. Szafka pod umywalkę 80, jasny beż - 1 szt.Poz.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa, wysokość ok. 70cm, szerokość ok. 80cm, głębokość ok. 35cm, 1 półka dzieląca na 2 poziomy, zamykana na klucz - 3 szt.Poz.3. Szafka stojąca dwudrzwiowa, szerokość ok. 80cm, wysokość ok. 50cm, głębokość ok. 50cm, 1 półka wewnątrz dzieląca na 2 poziomy po 25cm, na nóżkach chromowanych 30cm, zamykana na klucz - 3 szt.Poz.4. Szafka stojąca, szerokość ok. 80cm, wysokość ok. 50cm, z 2-ma szufladami po 25cm, na nóżkach chromowanych 30cm zamykana na zamek - 1 szt.Poz.5. Szafa stojąca na dokumentację, wysokość ok. 150cm, składająca się z 3 szafek pionowych wysokości 50cm (w każdej: półka dzieląca poziomo na 2 płaszczyzny po 25cm, głębokość 50cm, szerokość 80cm, każda szafka zamykana na klucz) - 1 szt.Poz.6. Szafka wisząca dwudrzwiowa, długość 65cm, wysokość 40cm, głębokość 35cm, bez półek, zamykana na zamek - 1 szt.Poz.7. Półka połączona z szafką z poprzedniej pozycji, długość 65cm, wysokość 30cm, głębokość 35cm - 1 szt.Poz.8. Szafka wisząca dwudrzwiowa, długość 80cm, wysokość 70cm, głębokość 35cm, wewnątrz półka dzieląca z możliwością regulacji wysokości, zamykana na zamek - 3 szt.Poz.9. Szafka wisząca jednodrzwiowa, wysokość 70cm, długość 53cm, głębokość 50cm, zamykana na klucz, wewnątrz 1 półka dzieląca na dwa poziomy po 35cm - 1 szt.Poz.10. Szafka stojąca, szerokość 80cm, wysokość 50cm, głębokość 50cm, z 2 szufladami po 25cm, na nóżkach chromowanych 30cm zamykana na zamek - 2 szt.Poz.11. Szafka stojąca dwudrzwiowa, szerokość 80cm, wysokość 50cm, głębokość 50cm, wewnątrz 1 półka dzieląca na dwa poziomy po 25cm, na nóżkach chromowanych 30cm, zamykana na klucz - 1 szt.Poz.12. Biurko, długość 120cm, głębokość / szerokość 55cm - 60cm, wysokość 76-78cm, nadstawka pod monitor ruchoma, z lewej strony 3 szuflady o wysokości 22cm, wysuwana półka na klawiaturę na rolkach, z prawej strony u góry szuflada o wysokości 22cm oraz wnęka na komputer, na nóżkach chromowanych ok. 10cm, kolor beżowy / buk, szuflady zamykane na klucz, uchwyty do szuflad metalowe chromowane - 2 szt.Poz.13. Biurko, długość 120cm, szerokość 55-60cm, wysokość 76-78cm, po lewej i prawej stronie po 3 szuflady o wysokości ok. 22cm, zamykane na klucz, na nóżkach chromowanych ok. 10cm, kolor beżowy / buk, uchwyty do szuflad metalowe chromowane - 1 szt.Poz.14. Biurko, długość 110cm, szerokość 55-60cm, wysokość 76-78cm, po lewej i prawej stronie po 3 szuflady o wysokości ok. 22cm, zamykane na klucz, na nóżkach chromowanych ok. 10cm, kolor beżowy / buk, uchwyty do szuflad metalowe chromowane - 1 szt.Poz.15. Biurko, długość 120cm, szerokość 55-60cm, wysokość 76-78cm, po lewej i prawej stronie po 3 szuflady o wysokości ok. 22cm, zamykane na klucz, na nóżkach chromowanych ok. 10cm, kolor beżowy / buk, uchwyty do szuflad metalowe chromowane, wysuwana półka na klawiaturę na rolkach, nadstawka pod monitor ruchoma - 1 szt.Poz.16. Biurko, długość 110cm, szerokość 55-60cm, wysokość 76-78cm, po lewej i prawej stronie po 3 szuflady o wysokości ok. 22cm, zamykane na klucz, na nóżkach chromowanych ok. 10cm, kolor beżowy / buk, uchwyty do szuflad metalowe chromowane, wysuwana półka na klawiaturę na rolkach, nadstawka pod monitor ruchoma - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.12.40-9, 36.12.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble metalowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz.1. Regał z kątowników o wymiarach: szerokość ok. 80cm, wysokość ok. 220-250cm, głębokość ok. 60cm, 4 półki - 2 szt.Poz.2. Metalowa szafa kartotekowa na kartoteki formatu A4, szuflady zamykane na jeden centralny zamek, z mechanizmem uniemożliwiającym wysunięcie więcej niż jednej szuflady, 4 szuflady na prowadnicach teleskopowych z pełnym wysuwem, maksymalne obciążenie szuflad ok. 60kg, malowana proszkowo w kolorze jasny popiel, wysokość - 1285mm, szerokość - 415mm, głębokość - 630mm. - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- dostawa foteli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.