Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-24
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń , przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych oraz zabezpieczenia awarii urządzeń i instalacji elektrycznej w posesjach mieszkalnych ,użytkowych , węzłach CO i hydroforniach w budynkach będących w zarządzie Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Górna.
Numer ogłoszenia: 242943 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń , przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych oraz zabezpieczenia awarii urządzeń i instalacji elektrycznej w posesjach mieszkalnych ,użytkowych , węzłach CO i hydroforniach w budynkach będących w zarządzie Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Górna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń , przeprowadzanie doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych oraz zabezpieczenia awarii urządzeń i instalacji elektrycznej w posesjach mieszkalnych ,użytkowych , węzłach CO i hydroforniach w budynkach będących w zarządzie Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Górna oraz drobnych napraw konserwacyjnych w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: usługi ciągłe polegające na bieżących naprawach, konserwacji i zabezpieczaniu awarii dotyczące przedmiotu zamówienia (trwające minimum 12 miesięcy) o wartości brutto co najmniej do wartości składanej oferty; spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający zobowiązuje do potwierdzenia posiadania wyposażenia technicznego i sprzętu jakim dysponuje do wykonywania zamówienia, w tym środków transportu w druku oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że dysponuje: minimum 4 osobami w tym co najmniej: a) 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz legitymująca się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) 3 osoby (monterzy) posiadające ważne świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. c) 1 osoba (monter) lub kierownik robót musi posiadać grupę kwalifikacyjną upoważniającą do pomiarów elektrycznych. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób wymienionych w oświadczeniu. spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 100% ceny oferty. Spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie z dowodem zapłaty, o ile wprost z treści polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu nie będzie wynikało, że jest ona opłacona. Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem; spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Stawka brutto za roboczogodzinę z narzutami - 5
- 3 - Termin realizacji zgłoszeń - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj.: a) ilość obsługiwanych nieruchomości np. zmiana formy własności nieruchomości, zmiana zarządcy, b) zmianę ilości obmiarowych (tj. metrów, sztuk, msc. itd.) podane przez Zamawiającego w formularzu cenowym ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianom w trakcie realizacji zamówienia, c) osoby bezpośrednio nadzorującej wykonanie robót (kierownika robót). 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy i jej załączników wymagają dla swej ważności formy pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 6 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie serwisowe w zakresie systemu BMS CZRL Warszawa i serwis BMS Rzeszów
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach/nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospod. ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", cz. 1 i cz. 2 w zakresie branży sanitarnej
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny
- Naprawa kotłów dwufunkcyjnych typu Vitopend 100 WHO oraz Vitodens 050 firmy Viessmann w budynkach mieszkalnych przy ul. Godebskiego 10, 12, 14 oraz Czwartaków 1 i 3 w Gdyni
- "Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii klap przeciwpożarowych w budynkach"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.