eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódBudowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Międzychód: Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód.
Numer ogłoszenia: 24296 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. J. D. Janockiego w Międzychodzie , plac Kościuszki 9, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 95 748 24 37, faks 95 748 26 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-miedzychod.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód, których zakres rzeczowy zamówienia obejmuje min.: 1. roboty budowlane - roboty ziemne i fundamentowe - ściany konstrukcyjne - strop na parterem i elementy żelbetowe - konstrukcja dachu i pokrycie - podłoża pod posadzki i posadzki - stolarka okienna i drzwiowa - tynki wewnętrzne, ocieplenie stropodachu, malowanie, balustrada schodowa - ocieplenie i elementy zewnętrzne - drogi dojazdowe, chodniki i miejsca parkingowe. 2. roboty instalacyjne - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej - wykonanie przyłącza sieci wodociągowej - wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej - wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej 3. roboty elektryczne - wykonanie przyłącza energetycznego zalicznikowego - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej 4. wykonanie ogrodzenia Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, kosztorys ślepy(ofertowy) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany stanowiące załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwa zadania (tzn. rozpoczęli i zakończyli) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN dla jednego obiektu budowlanego. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje, protokóły odbioru robót). - osoby odpowiedzialne za prowadzenie robót (kierownik budowy, kierownicy robót poszczególnych branży - budowlanej, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej) winny posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 PLN, - udzielą co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane roboty, - wpłacą wymagane wadium w wysokości 12.000,00 zł, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000 zł. - wykonawca winien dysponować co najmniej następującymi ilościami jednostek sprzętowych: (koparka o poj. lyżki 0,6 m3 - 1 szt, ubijak spalinowy 200kg - 1 szt, żuraw samochodowy -1 szt, wyciąg jednomasztowy 0,5 Mg - 1 szt, ciągnik kołowy 50 kM z przyczepą do 5 Mg - 1 kpl, betoniarka wolnospadowa elektr. 150 dm3 - 1 szt, spawarka wirowa lub transformatorowa - 1 szt, rusztowania rurowe zewnętrzne do 20 m - 1 kpl.). - spełnią inne wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w TRYBIE ART.24 UST.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. A.3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN dla jednego obiektu budowlanego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. B.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt B.2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. B.4) Wykaz osób tj. kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branży którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. B.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. B.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Kierownik budowy oraz kierownicy robót poszczególnych branż (budowlanej, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej) winni posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 500.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500.000 PLN. Poza w/w dokumentami i oświadczeniami Wykonawca winien przedłożyć: - wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - dowód wniesienia wadium, - kosztorys /ślepy/, który po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.( A.2 - A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. Dokumenty wymienione w pkt. A,B,C,D mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty/ z dopiskiem, za zgodność z oryginałem. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1, A2, A3,A4,A5, C1, C2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Zamawiającego podany w pkt. 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Biblioteka Publiczna im. Jana Daniela Janockiego w Międzychodzie, Plac Kościuszki 9, 64-400 Międzychód - Gabinet Dyrektora na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.