To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Poznań: Modernizacja i wymiana dźwigów osobowych w budynku biurowym ul. Piekary 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 243000 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182614 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i wymiana dźwigów osobowych w budynku biurowym ul. Piekary 17 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia /w formule zaprojektuj i wykonaj/, zgodnie z program funkcjonalno-użytkowym obejmuje: - wykonanie projektu budowlano-instalacyjnego i technicznego, - demontaż istniejących dwóch dźwigów osobowych (typ SCHINDLER z 1998 r.: nr fabryczny S-058, nr SAP 1108943, Nr Ew. N 3119001366 i nr fabryczny S-059, nr SAP 1108942, Nr Ew. N 3119001386), - dostawę dwóch nowych, nieużywanych dźwigów osobowych, które mają być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów pożarowych i BHP oraz do Dyrektywy dźwigowej 95/16/WE, Dyrektywy 2006/42/WE wprowadzającej do niej zmiany wraz z przepisami polskimi wdrażającymi postanowienia dyrektywy, - montaż dwóch dźwigów osobowych wraz z zespołami - napędem elektrycznym i instalacją elektryczną, - wykonanie robót budowlano - remontowych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego, - remont pomieszczeń maszynowni, - wykonanie robót instalacyjnych, w tym wszystkich wymaganych instalacji i systemów, - konserwację urządzeń dźwigowych w okresie gwarancji. 2. Parametry, wymagania techniczne, warunki wykonania przedmiotu umowy, w tym dokumentacji projektowej, określa program funkcjonalno-użytkowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 umowy, a szczegółowe warunki wykonania, zostaną określone w wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza wyłączenia z eksploatacji istniejących dźwigów w jednym czasie, tzn. Zamawiający może wyłączyć z eksploatacji tylko jedną windę, tym samym wymiana kolejnego dźwigu możliwa będzie po dokonaniu rejestracji przez UDT i przekazaniu do użytkowania dźwigu wymienionego. 4. Wykonawca winien udzielić gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty i materiały objęte umową, w tym: na całość wykonywanych robót budowlano - instalacyjnych na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego po II-gim etapie zakończonego podpisaniem przez strony protokołu odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym. W ramach gwarancji i określonego w ofercie wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia: - usług serwisowych gwarancyjnych obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości przedmiotu zamówienia, - usług konserwacji (III etap) w ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymanie przedmiotu zamówienia w pełnej sprawności technicznej, zobowiązuje się do prowadzenia bieżącej i rocznej konserwacji oraz przeglądów technicznych, zgodnie z wymogami ich producentów i UDT w przypadku dźwigów oraz właściwych przepisów prawa. 5. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził na własny koszt wizję lokalną w siedzibie Zamawiającego - w miejscu wykonywania prac, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty, zarówno w zakresie cenowo-przedmiotowym jak również odnośnie do terminu wykonania robót. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym, a odbycie wizji potwierdzić w formie oświadczenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schindler Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, Oddział Poznań, ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań,, ul. Postępu 12a, 02-676 Warszawa, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402472,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 501840,00
Oferta z najniższą ceną: 501840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 916110,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI PODPÓR WIADUKTU W UL. HETMAŃSKIEJ NAD UL. WAGROWSKĄ [POZNAŃ]
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni z nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Renowacja powłoki ochronnej i wymiana elementów drewnianych ustroju nośnego ścieżki w koronach drzew na terenie leśnictwa Antoninek w Poznaniu
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- Obłożenia do implantacji portów, asortyment do systemu Thopaz i inne wyroby medyczne jednorazowego użytku
- Świadczenie usługi cateringowej na terenie subregionu pilskiego, kaliskiego, konińskiego i leszczyńskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Janowiec Kościelny" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont sali sensorycznej oraz malowanie sal dydaktycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Krakowie przy ul. Myśliwskiej 64
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie gminy Janowiec Kościelny
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.