To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Nowy Sącz: Naprawy pogwarancyjne drukarek i komputerów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie oraz podległych Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 243002 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170096 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437848, faks 018 4435358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy pogwarancyjne drukarek i komputerów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu i Tarnowie oraz podległych Terenowych Jednostkach Organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw pogwarancyjnych drukarek i komputerów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych : a.Zadanie I obejmuje realizację usługi w Oddziale w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77 podległych TJO, tj. : -Inspektorat ZUS w Gorlicach przy ul. Łukaszewicza 8, -Inspektorat ZUS w Limanowej przy ul. Józefa Marka 21, -Inspektorat ZUS w Nowym Targu przy ul.Kr. Jadwigi 10, -Biuro Terenowe ZUS w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 3-3d do niniejszej specyfikacji. b.Zadanie II obejmuje realizację usługi w Oddziale w Tarnowie, ul. Kościuszki 32 i podległej TJO zlokalizowanej w Bochni przy ul. Kazimierza Wielkiego 48. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 4-4d do niniejszej specyfikacji. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela co najmniej trzymiesięcznej rękojmi na usługę i co najmniej dwunastomiesięcznej rękojmi na części wymienione w procesie naprawy na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.31.24.00 - Konserwacja i naprawa mikrokomputerów 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I obejmuje realizację usługi w Oddziale w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77 i w podległych TJO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OPTISERW" S.C., TOMASZ KRUCZEK, PAWEŁ FECKO
jakie przetargi wygrała firma
"OPTISERW" S.C., TOMASZ KRUCZEK, PAWEŁ FECKO
- Firma OPTISerw s.s. Tomasz Kruczek, Paweł Fecko, ul. Axentowicza 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132840,00
Oferta z najniższą ceną: 132840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244091,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II obejmuje realizację usługi w Oddziale w Tarnowie, ul. Kościuszki 32 i w podległej TJO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Optiserw Kraków Jarosław Pogwizd, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116958,20
Oferta z najniższą ceną: 116958,20 / Oferta z najwyższą ceną: 198800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.