eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji/emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback w okresie wrzesień-październik 2015 r. na terenie Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Wrocław).



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Warszawa: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji/emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback w okresie wrzesień-październik 2015 r. na terenie Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Wrocław).
Numer ogłoszenia: 243026 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państowowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji/emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback w okresie wrzesień-październik 2015 r. na terenie Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Wrocław)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa reklamowa polegająca na ekspozycji, druku oraz ekspozycji/emisji materiałów reklamowych dotyczących promocji XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina na nośnikach typu CityLight, Warsaw Premium CityLight, CityLight Pillar, CityINFO TV oraz Busback w okresie wrzesień-październik 2015 r. na terenie Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Wrocław)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70574,94

  • Oferta z najniższą ceną: 70574,94 / Oferta z najwyższą ceną: 70574,94

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z organizacją XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina została zaplanowana kampania promocyjna/outdoorowa, która będzie informować mieszkańców miast takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Wrocław, o wspomnianym wydarzeniu, a także zachęci ich do śledzenia Konkursu w TV, radiu oraz za pośrednictwem aplikacji w urządzeniach mobilnych, a także na kanale YouTube. Ponadto kampania ma na celu budowanie marki Konkursu. W związku z powyższym miesiącach wrzesień-październik 2015 r. zostanie przeprowadzona kampania Konkursu polegająca na ekspozycji i emisji materiałów promocyjnych na terenie Polskie (w ww. miastach). Firma AMS jest jedynym dysponentem nośników w lokalizacjach, które umożliwiają dotarcie do dużej liczby mieszkańców.Rynek Wykonawców realizujących usługi reklamowe jest bardzo szeroki, jednak powierzchnie reklamowe w konkretnych lokalizacjach oraz określone nośniki wymagane przez zamawiającego, umożliwiające właściwą i niezbędną ekspozycję informacyjno - promocyjną wydarzeń pozostają w dyspozycji tylko jednego Wykonawcy. Z uwagi na powyższe przedmiotowe zamówienie udzielone zostało w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.