Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Pruszków: Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 243028 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. WYMAGANIA PODMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia na dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE 1) akceptują warunki umowne załączone do SIWZ. 2)Oferowane materiały opatrunkowe składające się na poszczególny pakiet powinny posiadać świadectwa dopuszczające do obrotu i stosowania , ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji 3)oferowane materiały opatrunkowe muszą posiadać na każdym opakowaniu datę produkcji i ważności , a) data ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W OFERCIE Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: 1.Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 2.Wypełniony formularz cenowy - formularz nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 3 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie wykonawcy , iż jest w posiadaniu wszystkich wymaganych dokumentów wynikających z ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. ( Dz. U.nr 93,poz 896 - załącznik Wykonawcy. 6.Oświadczenie ,że wybrany Wykonawca dostarczy aktualne dokumenty ( świadectwa i certyfikaty) dopuszczające do obrotu na terenie Polski (certyfikat CE i i deklaracja zgodności , wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych jeżeli jest wymagany ) na każde żądanie Zamawiającego. 7.Do oferty winny być załączone próbki materiałów opatrunkowych w celu dokonania oceny zgodności oferowanych materiałów z opisem zawartym w SIWZ ,składających się na poszczególne pakiety w następujących minimalnych ilościach : ad. pakietu nr. 1 poz. 1 - 1op.x 0,5 kg poz. 2 - 2kg ad. pakietu nr 2 poz .1 - 5szt ad. pakietu nr 3 poz. 1 -5 po 2op. ad. pakietu nr 4 poz.1 -5 szt poz.5 -5 szt poz.8 -5 szt ad. pakietu nr 5 poz.1 -5 szt poz.3 -5 szt poz.4 -5 szt poz.5 -5 szt ad. pakietu nr 6 poz. 6 - 5szt ad. pakietu nr 7 poz.1,2,3 -5szt poz.4 - 1op x 100 poz 5 - 1 szt poz. 6 - 5szt ad. pakietu nr 8 poz. 1,3,4,5,8,9,10 - 1szt ad. Pakietu nr. 9 poz 4, 5 po 5szt ad. Pakietu nr.10 poz. 2 -1op. ad. Pakietu nr. 11 poz. 1, 2 po 5szt ad. Pakietu nr. 12 poz. 1 - 1szt. Próbki materiałów opatrunkowych dotyczące poszczególnych pakietów winny znajdować się w zamkniętych i oznaczonych odpowiednio dla pakietów oznakowaniach. 8.Zaakceptowane (zaparafowane) przez Wykonawcę warunki umowne - formularz nr 6 do SIWZ. 9.Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 10.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 , poz. 1503 ), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 11.Zamawiający może żądać od wykonawców złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy. 12.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy lub nie złożyli pełnomocnictw albo złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - ocena techniczna (jakość produktu ) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładow Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 09:30, miejsce: SPZZOZ w Pruszkowie ul. Armii Krajowej2/4 05-800 Pruszków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp pakiet 1 Opis przedmiotu zamówienia Przewidywana ilość na 24 - miesięce 1. Wata bawełniano-wiskozowa po 0,5 kg 140 kg 2. Lignina arkusze 40x60 cm po 5 kg równomiernie marszczona, nie pyląca, niełamliwa,chłonna, miękka 3300kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna (jakość produktu) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 1. Gaza jałowa 1m2 17-nitkowa 8500 szt 2. Gaza jałowa 0,5 m2 17- nitkowa, 100 % bawełny, bielona nadtlenkiem wodoru, sterylizowana parą wodną w nadciśnieniu, pakowana w opakowania foliowo-papierowe z widoczną zawartością, zgodne z PN-E-N 868-5 (klasa II A reguła 7 ) 7000szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna ( jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 1. Kompresy włókninowe, niejałowe 30 g, 4-warstwowe 7,5 x 7,5 x 100 szt 7000 op 2. Kompresy włókninowe, niejałowe 30 g, 4-warstwowe 10 x 10 x 100 szt 7000 op 3. Kompresy gazowe niejałowe 8 - warstwowe 17 nitkowe 7,5 x 7,5 x 100 szt 40 op 4. Kompresy gazowe jałowe 8 - warstwowe 7,5 x 7,5 10 400 szt 5. Podpaska higieniczna NORMAL maxi x 10 szt 640 op.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna (jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 1. Opaska dziana 4m x 5 cm w opakowaniach po 20szt . 2800 szt 2. Opaska dziana 4m x 10 cm w opakowaniach po 20szt. 12000 szt 3. Opaska dziana 4m x 15 cm w opakowaniach po 20szt. 9000 szt 4. Opaska gipsowa szybkowiążąca 3m x 10 cm 120 szt 5. Opaska gipsowa szybkowiążąca 3m x 14/15 cm 720 szt 6. Opaska elastyczna z zapinką 4m x 10 cm opakowanie 20 szt 1800 szt 7. Opaska elastyczna z zapinką 4m x 12 cm opakowanie 20 szt 2400 szt 8. Opaska elastyczna z zapinką 4m x 15 cm opakowanie 20 szt 4200 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna (jakość produnku ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 1. Folia chirurgiczna o powierzchni klejącej 35cm x 35cm x 10 szt 120 op 2. Folia chirurgiczna o powierzchni klejącej 20cm x 25cm x 10 szt 60 op 3. Sterylne plastry do łączenia brzegów ran (tolerancja +/-2%) 6 mm x 38 mm 200szt 4. Sterylne plastry do łączenia brzegów ran (tolerancja +/-2%) 6 mm x 75 mm 300 szt 5. Sterylne plastry do łączenia brzegów ran (tolerancja +/-2%) 6 mm x 100 mm 1200 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna (jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 1. Serweta operacyjna niejałowa z gazy 17-nitkowej z kontrastem i tasiemką 45 cm x 45 cm, 4 warstwowa 17 000szt RAZEM.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna ( jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 1. Maseczka ochronna niejałowa 3- warstwowa 18000szt 2. Czepki włókninowe chirurgiczne niejałowe 7500szt 3. Czepki włókninowe pielęgniarskie niejałowe 8000szt 4. Tupfery gazowe niejałowe z nitką RTG fasola 15cm x 15cm 15 000szt 5. Setony gazowe niejałowe 2m x 5 cm 2 000szt 6. Chusta trójkątna włókninowa 500 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna ( jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 1. Przylepiec biały tkaninowy 9,14 - 9,20 x 50 mm 500szt 2. Przylepiec biały tkaninowy 9,14 (9,20) x 25 mm 720 szt 3. Przylepiec hypoalergiczny 9,14 (9,20) - 50 mm 200szt 4. Przylepiec hypoalergiczny 9,14 (9,20) - 25 mm 100szt 5. Hypoalergiczny plaster opatrunkowy 5m x 8 cm 60szt 6. Plaster chirurgiczny 10m x 10 cm 400szt 7. Plaster chirurgiczny 10m x 15 cm 300szt 8. Plaster chirurgiczny 10m x 20 cm 150 szt 9. Przylepiec chirurgiczny sztuczny jedwab 9,14(9,20) x 50mm 250szt 10. Przylepiec chirurgiczny folia 9,14(9,20) x 50mm 100szt 11. Przylepiec chirurgiczny folia 9,14(9,20) x 25mm 50 szt X- przylepce winny być oparte na klejach hypoalergicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna ( jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 1. Gaza hemostatyczna 10 cm x 20 cm x 12 szt 8op 2. Gaza hemostatyczna 5 cm x 7,5 cm x 12 szt 8 op 3. Spongostan Specjal * lub preparat równoważny 70 mm x 50 mm x 1 mm x 20 szt 6op 4. Opatrunek jałowy z jodyną powidonową, bakteriobójczy 9,5 x 9,5 cm 500szt 5. Opatrunek z węglem aktywowanym i srebrem (25 ng/cm2) 10,5 x 10,5 cm 200szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 1. Siatka opatrunkowa elastyczna na nogę, głowę dziecka 500 m 2. Siatka opatrunkowa elastyczna na głowę i tułów dziecka 1200m 3. Siatka opatrunkowa elastyczna na tułów 900m 4. Siatka opatrunkowa elastyczna na duży tułów 350m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna ( jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 1. Jałowy plaster na włókninie do mocowania kaniul 40 000szt 2. Jałowy opatrunek do pooperacyjnych ran sączących, jałowego opatrywania drobnych skaleczeń 10 cm x 8 cm 2 000szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna ( jakość produktu ) - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 1. Opatrunek do tamponady z 24-nitkowej gazy opatrunkowej, impregnowanej obojętnym żelem węglowodorowym w opakowaniach jałowych po 1 szt 2 cm x 5 m 60szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ocena techniczna (jakość produktu ) - 10
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na zadania
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 6 pakietach.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych środków dezynfekcyjnych i płynów infuzyjnych
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.