Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Białystok: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY BIAŁYSTOK - Z UWZGLĘDNIENIEM ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI (SZKŁO, PLASTIK, PAPIER) WRAZ Z DOSTAWĄ POJEMNIKÓW
Numer ogłoszenia: 243031 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY BIAŁYSTOK - Z UWZGLĘDNIENIEM ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI (SZKŁO, PLASTIK, PAPIER) WRAZ Z DOSTAWĄ POJEMNIKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór i transport odpadów komunalnych nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku będących własnością Gminy Białystok z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, papier) wraz z dostawą pojemników - zgodnie z załącznikiem nr 1 cz.1 i cz.2 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) odbiór i transport odpadów komunalnych pojemnikami typ PA-1.1, typ SM-110, typ MGB-120, typ KP-7, typ PA-07 z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku, z punktów ustalonych przez zamawiającego. 2) Pojemniki, z możliwością stałego zamknięcia, zapewni wykonawca. Transport będzie odbywał się według harmonogramu. 3) odbiór wszystkich selektywnie zbieranych rodzajów odpadów komunalnych (szkło, papier, plastik ), jak również powstających w gospodarstwach domowych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów niebezpiecznych ze szczególnym uwzględnieniem baterii i akumulatorów z punktów wskazanych przez zamawiającego bez względu na ich łączną liczbę i objętość, przy czym objętość odpadów wielkogabarytowych nie będzie przekraczała 20% łącznej objętości pojemników przyjętych do rozliczenia. Pojemniki typu PA-1.1 lub dzwon 2,5 m3 zapewni wykonawca, 4) utrzymanie czystości wokół pojemników i kontenerów. 3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług: 1) podstawienia pojemników do gromadzenia odpadów (w tym również selektywnej zbiórki) na nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia, 2) odbioru i transportu na wysypisko odpadów gromadzonych w pojemnikach, 3) wstawienia opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji, 4) transportu odpadów według harmonogramu, 5) zabezpieczenia właściwej ilości pojemników oraz utrzymanie ich należytego stanu technicznego i estetycznego, 6) przestrzegania przepisów sanitarno-porządkowych i drogowych zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W razie wystąpienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przyjąć do wykonania usługi uzupełniające odpowiadające zakresem określonym w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na podstawie prowadzonych negocjacji. Na wykonanie usługi uzupełniającej zostanie zawarta oddzielna umowa. Zakres finansowy usług uzupełniających nie przekroczy 15 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VIII SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że: a) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości dla odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 15 01 10*, 15 01 11*, 20.01.01, 20.01.02, 20.01.08, 20.01.10, 20.01.11, 20.01.13*, 20.01.14*, 20.01.15*, 20.01.23*, 20.01.25, 20.01.26*, 20.01.27*, 20.01.28, 20.01.29*, 20.01.30, 20.01.31*, 20.01,32, 20.01.33*, 20.01.34, 20.01.35*, 20.01.36, 20.01.37*, 20.01.38, 20.01.39, 20.01.40, 20.01.41, 20.01.80, 20.01.99, 20.02.01, 20.02.02, 20.02.03, 20.03.01, 20.03.03, 20.03.07,20.03.99 na terenie objętym zamówieniem wydane przez właściwy organ; posiadają aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 15 01 10*, 15 01 11*, 20.01.01, 20.01.02, 20.01.08, 20.01.10, 20.01.11, 20.01.13*, 20.01.14*, 20.01.15*, 20.01.23*, 20.01.25, 20.01.26*, 20.01.27*, 20.01.28, 20.01.29*, 20.01.30, 20.01.31*, 20.01,32, 20.01.33*, 20.01.34, 20.01.35*, 20.01.36, 20.01.37*, 20.01.38, 20.01.39, 20.01.40, 20.01.41, 20.01.80, 20.01.99, 20.02.01, 20.02.02, 20.02.03, 20.03.01, 20.03.03, 20.03.07,20.03.99 na terenie objętym zamówieniem wydane przez właściwy organ; Uwaga ! Listę odpadów niebezpiecznych ustala się poprzez oznakowanie odpadów niebezpiecznych w postaci * przy kodzie rodzaju odpadu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać ,że wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych o wartości min. 300 000 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) brutto każda usługa, potwierdzone przez odbiorców usług dokumentami (np. opinie, referencje), że usługi te są należycie wykonywane lub zostały należycie wykonane,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2, 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 (art. 22 ust.1) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 24 ust.1) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ, 3) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 4) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku podniesienia ceny składowania odpadów w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy lub wprowadzenia dodatkowych opłat związanych z ochroną środowiska , Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o podpisanie aneksu podwyższającego stawkę wynagrodzenia. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. W przypadku zadysponowania przez Gminę wszystkimi lub którąkolwiek nieruchomością określoną w załączniku nr 3 do umowy innemu zarządcy bądź pozbawienia Zamawiającego uprawnień zarządu z innych przyczyn, Zamawiającemu przysługuje prawo do odpowiedniej zmiany wykazu nieruchomości a co za tym idzie zmianę wysokości wynagrodzenia na podstawie aneksów. Zamawiający zastrzega prawo aktualizacji wykazu, poprzez powiadomienie Wykonawcy na piśmie nie częściej niż raz w miesiącu, z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni w przypadku zmiany ilości osób zameldowanych w budynku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok pokój 111..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 13:30, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat pokój 201..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2025 roku.
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
- Geodezyjne pomiary odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w ciągu dróg zarządzanych przez Oddział w Białymstoku GDDKiA
- Oznakowanie poziome dróg powiatowych na terenie Powiatu Białostockiego w roku 2025
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dziecięcy" ZK-DZP.262.22.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rusinów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.