eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY BIAŁYSTOK - Z UWZGLĘDNIENIEM ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI (SZKŁO, PLASTIK, PAPIER) WRAZ Z DOSTAWĄ POJEMNIKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Białystok: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY BIAŁYSTOK - Z UWZGLĘDNIENIEM ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI (SZKŁO, PLASTIK, PAPIER) WRAZ Z DOSTAWĄ POJEMNIKÓW
Numer ogłoszenia: 243031 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO W BIAŁYMSTOKU BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY BIAŁYSTOK - Z UWZGLĘDNIENIEM ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI (SZKŁO, PLASTIK, PAPIER) WRAZ Z DOSTAWĄ POJEMNIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór i transport odpadów komunalnych nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku będących własnością Gminy Białystok z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, papier) wraz z dostawą pojemników - zgodnie z załącznikiem nr 1 cz.1 i cz.2 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) odbiór i transport odpadów komunalnych pojemnikami typ PA-1.1, typ SM-110, typ MGB-120, typ KP-7, typ PA-07 z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku, z punktów ustalonych przez zamawiającego. 2) Pojemniki, z możliwością stałego zamknięcia, zapewni wykonawca. Transport będzie odbywał się według harmonogramu. 3) odbiór wszystkich selektywnie zbieranych rodzajów odpadów komunalnych (szkło, papier, plastik ), jak również powstających w gospodarstwach domowych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów niebezpiecznych ze szczególnym uwzględnieniem baterii i akumulatorów z punktów wskazanych przez zamawiającego bez względu na ich łączną liczbę i objętość, przy czym objętość odpadów wielkogabarytowych nie będzie przekraczała 20% łącznej objętości pojemników przyjętych do rozliczenia. Pojemniki typu PA-1.1 lub dzwon 2,5 m3 zapewni wykonawca, 4) utrzymanie czystości wokół pojemników i kontenerów. 3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług: 1) podstawienia pojemników do gromadzenia odpadów (w tym również selektywnej zbiórki) na nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia, 2) odbioru i transportu na wysypisko odpadów gromadzonych w pojemnikach, 3) wstawienia opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji, 4) transportu odpadów według harmonogramu, 5) zabezpieczenia właściwej ilości pojemników oraz utrzymanie ich należytego stanu technicznego i estetycznego, 6) przestrzegania przepisów sanitarno-porządkowych i drogowych zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W razie wystąpienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przyjąć do wykonania usługi uzupełniające odpowiadające zakresem określonym w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na podstawie prowadzonych negocjacji. Na wykonanie usługi uzupełniającej zostanie zawarta oddzielna umowa. Zakres finansowy usług uzupełniających nie przekroczy 15 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VIII SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że: a) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości dla odpadów o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 15 01 10*, 15 01 11*, 20.01.01, 20.01.02, 20.01.08, 20.01.10, 20.01.11, 20.01.13*, 20.01.14*, 20.01.15*, 20.01.23*, 20.01.25, 20.01.26*, 20.01.27*, 20.01.28, 20.01.29*, 20.01.30, 20.01.31*, 20.01,32, 20.01.33*, 20.01.34, 20.01.35*, 20.01.36, 20.01.37*, 20.01.38, 20.01.39, 20.01.40, 20.01.41, 20.01.80, 20.01.99, 20.02.01, 20.02.02, 20.02.03, 20.03.01, 20.03.03, 20.03.07,20.03.99 na terenie objętym zamówieniem wydane przez właściwy organ; posiadają aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 15 01 10*, 15 01 11*, 20.01.01, 20.01.02, 20.01.08, 20.01.10, 20.01.11, 20.01.13*, 20.01.14*, 20.01.15*, 20.01.23*, 20.01.25, 20.01.26*, 20.01.27*, 20.01.28, 20.01.29*, 20.01.30, 20.01.31*, 20.01,32, 20.01.33*, 20.01.34, 20.01.35*, 20.01.36, 20.01.37*, 20.01.38, 20.01.39, 20.01.40, 20.01.41, 20.01.80, 20.01.99, 20.02.01, 20.02.02, 20.02.03, 20.03.01, 20.03.03, 20.03.07,20.03.99 na terenie objętym zamówieniem wydane przez właściwy organ; Uwaga ! Listę odpadów niebezpiecznych ustala się poprzez oznakowanie odpadów niebezpiecznych w postaci * przy kodzie rodzaju odpadu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać ,że wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych o wartości min. 300 000 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) brutto każda usługa, potwierdzone przez odbiorców usług dokumentami (np. opinie, referencje), że usługi te są należycie wykonywane lub zostały należycie wykonane,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2, 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 (art. 22 ust.1) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 24 ust.1) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ, 3) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 4) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku podniesienia ceny składowania odpadów w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy lub wprowadzenia dodatkowych opłat związanych z ochroną środowiska , Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o podpisanie aneksu podwyższającego stawkę wynagrodzenia. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. W przypadku zadysponowania przez Gminę wszystkimi lub którąkolwiek nieruchomością określoną w załączniku nr 3 do umowy innemu zarządcy bądź pozbawienia Zamawiającego uprawnień zarządu z innych przyczyn, Zamawiającemu przysługuje prawo do odpowiedniej zmiany wykazu nieruchomości a co za tym idzie zmianę wysokości wynagrodzenia na podstawie aneksów. Zamawiający zastrzega prawo aktualizacji wykazu, poprzez powiadomienie Wykonawcy na piśmie nie częściej niż raz w miesiącu, z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni w przypadku zmiany ilości osób zameldowanych w budynku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 13:30, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.