eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieSukcesywne dostawy wyrobów włókninowych, systemu do autotransfuzji, systemu Pluce Lavage do biodra i kolana, cementu kostnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Końskie: Sukcesywne dostawy wyrobów włókninowych, systemu do autotransfuzji, systemu Pluce Lavage do biodra i kolana, cementu kostnego.
Numer ogłoszenia: 243031 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów włókninowych, systemu do autotransfuzji, systemu Pluce Lavage do biodra i kolana, cementu kostnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy sukcesywne dostawy wyrobów włókninowych - w tym: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - wyroby włókninowe podstawowe i ogólnoszpitalne w tym; 1.Fartuch higieniczny ochronny wykonany z włókniny polipropylenowej o dobrych właśćiwościach paroprzepuszczalnych, odpornej na uszkodzenia mechaniczne, o gramaturze min. 30 g-m2, rękaw wykończone elastyczną nie uciskającą gumką, zawiązywany na troki w części środkowej oraz górnej, posiadający przedłużone poły do zakładania na plecach Szt.16000 2. Fartuch ju w w kolorze białym Szt. 600 3.Maski chirurgiczne trójwarstwowe wiązane na troki z przeźroczystą antyodblaskową, nierosiejącą osłoną na oczy, Szt.300 4.Ochraniacze fizelinowe na obuwie, wykonane z miękkiej dobrze przylegającej włókniny poliprppylenowej o gramaturze min.40 g-m2, odpornej na przedziurawienie i przedarcie, kolor zielony. Szt. 5400 5.Podkłady ju (niejałowe) wykonane z lamiantu wiskozowo foliowego o gramaturze min. 40g na m2, wymiar 130x 90 do 150x100 cm szt. 100 6.Podkłady ju (niejałowe) wykonane z lamiantu wiskozowo foliowego o gramaturze min. 40gm2, dodatkowo wzmocniony co około 70 mm podłużnymi paskami wymiar 210x80 do 220x90 Szt. 5000 7.Podkłady ju (niejałowe) wykonane z lamiantu wiskozowo foliowego o gramaturze min. 40gm2, dodatkowo wzmocniony co około 70 mm podłużnymi paskami wymiar 200x150 do 220x150 Szt. 9000 8. Jednorazowe podkłady higieniczne nieprzemakalne na rolce do leżanek - wymiarach szerokość 48- 50 cm długość 50 mb, z perforacją , wykonany z pulpy celulozowej 29g/m2 oraz filmu PE.rol. 3200 9.Sterylna osłona chirurgiczna na kończynę o wymiarach 37 x 105cm, wykonana z mocnego laminatu o gramaturze min. 60g/m2, nieprzemakalności min. 100 cm H2O, wytrzymałości na rozerwanie na sucho oraz mokro min.100 kPa. , dodatkowo dwie taśmy lepne do zamocowania osłony na kończynie, Szt.120 10.Komplet pościeli jednorazowego użytku wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 40g na m2, kolor zielony w składzie: poszwa 140x210 cm, poszewka 80x90 cm , prześcieradło 130x210 cm kpl 1100 11.Sterylne jednorazowe sciereczki do rąk 30x40cm Szt. 11000 12.Koszule jednorazowe pacjenta Szt. 6000 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - wyroby włókninowe sterylne (podstawowe) w tym; 1. Pakiet serwet operacyjnych (zestaw podstawowy- jałowy) wykonane z chłonnego i mocnego minimum trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g- metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa w skład którego wchodzą: Pokrowiec na stolik Mayo 80x145 cm.-1 szt. Serwety samoprzylepne 75x90cm. -2 szt.Serweta przylepna 170x175cm.- 1 szt. serweta przylepna 240x150cm.-1 szt. Serweta na stolik instr. 190x140 cm.- 1szt. Taśma samoprzylepna 10x-50cm-1 szt. Serwety do rąk - 4 szt33x33 kpl.1200 2. Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa o gramaturze min 54g-metr kwadratowy wymiar ok 45-50x60-75 z otworem 6-8 cm ( lub regulowanym -szt. 900 3. Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa o gramaturze min 54g metr kwadratowy wymiar ok 65-75x90 szt.2500 4. Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa o gramaturze min 54g metr kwadratowy wymiar ok 135x90 do 150x100 szt.1300 5. Serweta operacyjna jałowa dwuwarstwowa o gramaturze min 54g metr kwadratowy wymiar ok 135x200do150x240 szt.4000 6.Serwety operacyjna dwuwarstwowa nieprzemakalna (jałowe) o gramaturze min 54g/metr kwadratowy roz.około 45-50 x 60-75 cm szt.20 000 7.Fartuch chirurgiczny (jałowy) z włókniny polipropylenowej minimum (40g-m2 ) typu SMMS z elastycznym dobrze przylegajacym mankietem z dzianiny posiadajacy dodatkowe wzmocnienia nieprzemakalne w części przedniej i rękawach o gramaturze minimum (38g-m2 ), ,Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego - zachowanie pełnej sterylności tylnej części fartucha. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. rozmiar M szt.1000 8.Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar L szt.1500 9.Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar XL szt.2000 10. Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar XXL szt.1500 11.Pokrowiec na stolik instrumentariuszki typu MAJO w kształcie worka z zewnętrzną warstwą z chłonnej włókniny (absorpcyjność 780procent) o wymiarach 80x145cm Waga podstawowa całości obłożenia min 92g/m2. Waga podstawowa folii PE min 56g/m2. Folia piaskowana - ułatwienie nakładania worka. Obłożenie złożone teleskopowo. nieprzemakalny (jałowy) rozmiar 80-100x140-150 cm szt. 1800 12.Serweta trójwarstwowa (jałowa) wykonana z chłonnego i mocnego minimum trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g-metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPado zabiegów z otworem i przylepcem 4-5 cm rozmiar 45-50x 60-75cm szt. 1500 13.Ju włókninowe ubranie lekarskie (bluza i spodnie). Nogawki bez sciagaczy. W spodniach zamiast gumki wciagniety trok z tej samej włókniny co cały komplet, bluza z kieszenia, przy szyi wykonczenie typu V, materiał na całej powierzchni włóknina SMMS 100 procent polipropylen o min. gramaturze minimum 45 g-m2, Materiał ubrania bezwzglednie musi spełniac wymogi normy EN 13795-1-3, Rozmiary L, XL, XXLL szt. 400 14.Czepek chirurgiczny uniwersalny z gumką z tyłu głowy, w kształcie furażerki, wykonany z niebieskiej włókniny wiskozowej pochłaniającej pot o gramaturze min. 25g/m2, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia, pakowany w kartoniki po max 100szt, szt. 7000 15.Czepek chirurgiczny męski , wiązany na troki, wykonany z zielonej włókniny wiskozowej pochłaniające pot o gramaturze min. 25g-m2 pakowany w kartoniki po max 100szt, szt. 6000 16.Czepek operacyjny damski , kolor zielony, wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min 14 g-m2 z lekka nie uciskająca gumką dookoła , pakowany w kartoniki max po 100szt, rozmiar uniwersalny. szt. 4000 17.Maski chirurgiczne trójwarstwowe wykonane z wysokiej jakości włóknin, kolor niebieski lub zielony, warstwa twarzowa specjalnie wygładzana nie posiada mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry, maska wyposażona w dodatkowy sztywnik umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, pakowana w kartoniki max po 50 szt, długość troków min. 40 cm, wymagana barierowość bakteryjna maski 98procent- należy udowodnić( przedłożyć odpowiednie dokumenty). Zgodnie z normą EN 14683 szt. 32 000 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - pełnobarierowe zestawy ju dla potrzeb bloku operacyjnego w tym: 1. Sterylny zestaw do operacji brzuszno-kroczowych wykonane z chłonnego i mocnego minimum trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g - metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa.Minimalny skład zestawu:- 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do nakrycia stołu Mayo wymiarach 80 x 145cm , - Serweta ginekologiczna z 3 uchwytami Velcro do mocowania kabli i drenów oraz dwoma oknami (samoprzylepne okno - jama brzuszna (fi 19 x 29 cm) i nieprzylepne okno - krocze (fi 9 x 12 cm )) o wymiarach 230 x 260 cm; 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 20 2. Sterylny zestaw do operacji stawu biodrowego wykonane z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa Minimalny skład zestawu:- 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do nakrycia stołu Mayo wymiarach 80 x 145cm , - 1 Serweta operacyjna 75 x 90cm; - 1 Serweta operacyjna 150 x 200cm; - 1 Serweta operacyjna 100 x 150cm; - 1 Serweta samoprzylepna 170 x 300cm; - 1 Serweta samoprzylepna z wycięciem U ( 6,5 x 95 cm) o wymiarach 200 x 260cm;- 3 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm - 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm, kpl. 180 3. Sterylny zestaw do operacji stawu kolanowego wykonane z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa.Minimalny skład zestawu:- 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do nakrycia stołu Mayo wymiarach 80 x 145cm , - 1 Serweta nieprzylepna (podkład pod kończynę) 150 x 175cm; -1 osłona na kończynę 25 x 80cm; - 1 Serweta do obłożenia kończyny z elastycznym, samouszczelniającym się otworem (fi 7 x 10cm) i uchwytem Velcro do mocowania kabli i drenów o wymiarach 200 x 320 cm; - 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm - 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 100 4. Sterylny zestaw do artroskopii kolana wykonane z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa. Minimalny skład zestawu: - 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do nakrycia stołu Mayo wymiarach 80 x 145cm , - 1 Serweta nieprzylepna (pod nogę) 150x 175cm; - 1 osłona na kończynę 25 x 80cm;- 1 Serweta do artoskopii z torbą na płyny i uchwytem Velcro do mocowania kabli i drenów. Posiada się samouszczelniające się elastyczne otwory fi 6cm, fi 5cm, o wymiarach 200 x 320cm; -1 rurka drenowa 130cm;- 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm - 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 20 5. Sterylny zestaw do operacji cięcia cesarskiego wykonany z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/m kw. Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa Minimalny skład zestawu: - 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do nakrycia stołu Mayo wymiarach 80 x 145cm , - 1 Serweta do cięcia cesarskiego z torbą na płyny, samoprzylepnym oknem oraz uchwytem Velcro do mocowania kabli i drenów 260 x 315cm; - 1 serweta nieprzylepna 75 x 90cm; - 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 20 6. Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych wykonany z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g-metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100kpa . Minimalny skład zestawu: - 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do nakrycia stołu Mayo wymiarach 80 x 145cm , - 1 Serweta do zabiegów laparoskopii z przezroczystą torbą na narzędzia i samoprzylepnym oknem fi 28 x 32cm; - 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 20 7. Sterylny zestaw do operacji laryngologicznych wykonany z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/m kw Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa. Minimalny skład zestawu: - 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do nakrycia stołu Mayo wymiarach 80 x 145cm , - 1 Serweta samoprzylepna (ekran anestezjologiczny ) 200x 200cm; - 1 serweta samoprzylepna z wycięciem U (6,5 x 40cm) o wymiarach 125 x 150cm; - 1 serweta samoprzylepna z o wymiarach 75 x 75cm; - 2 taśmy samoprzylepne 10 x 50cm - 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 80 8. Sterylny zestaw do angiografii wykonany z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g/metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPa. Minimalny skład zestawu: - 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta do angiograficzna z dwoma samoprzylepnymi oknami z wyjściem na tętnice udowe i z przezroczystym nakryciem pulpitu pomiarowego (lewa strona) o wymiarach 210x 280cm , - 1 mocowanie drenów 9 x 12,5cm; - 2 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 580 9. Sterylny zestaw do zabiegów urologicznych przezcewkowych wykonany z chłonnego i mocnego trzywarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min 74g-metr kwadratowy Nieprzemakalność serwet min.100cm.H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho oraz mokro min. 100KPaMinimalny skład zestawu:- 1 Serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki o wymiarach 140 x 190cm , - 1 Serweta urologiczna z nadłonowym samoprzylepnym okienkiem (fi 7cm), z samoprzylepnym oknem na narządy płciowe ( 7 x 10cm ), osłoną na palec i torbą do zbierania płynów (z sitem) o wymiarach 150 x 200cm;1 taśma samoprzylepna 10 x 50cm - 4 ręczniki celulozowe 33 x 33 cm; kpl. 320 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - osłony j/u włókninowe i foliowe w tym: 1.Pokrowiec foliowy lub na przewody, kable, kamerę, jednorazowego użytku sterylny, bezbarwny, teleskopowo złożony z taśmami dobrze klejącymi się do mocowania na końcówkach - rozmiar szerokość około 16 cm ; długość około 200 cm szt.1100 2. Jednorazowy sterylny pokrowiec foliowy na aparat RTG np. tj. przeźroczysta osłona pulpitów i głowic o średnicy około 80 cm ściągnięta gumką szt. 220 3. Jednorazowy sterylny pokrowiec foliowy lub foliowany na aparat RTG np.: LATUS, tj. przeźroczysta osłona pulpitów i głowic o średnicy ~ 50 cm ściągnięta gumką szt. 350 4.Jednorazowy foliowy sterylny, przeźroczysty pokrowiec, teleskopowo składany z taśmami do mocowania na ramy C do aparatu RTG rozmiar 220-265x 100-150 cm szt. 200 5.Fartuch foliowy przedni wiązany z tyłu szt. 30000 6.Kieszeń trókontna jednorazowego użytku przylepna szt. 100 7.Zestaw (pakiet) foliowy ochronny przeciw HIV zawiera fartuch, maskę, czepek i pokrowce na buty szt. 50 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy - fartuchy standardowe i spodenki 1.Fartuch chirurgiczny jałowy wykonany z włókniny typu SMS minimum 35g/m kw. Fartuch u góry zapinany na rzepy, rękawy zakończony niepylącym mankietem, typu (reglam), troki łączone kartonikiem , sposób złożenia pozwalający na założenia fartucha z zachowaniem jałowości z przodu i z tyłu operatora . Obszary krytyczne tj rękawy do łokci i przód fartuch wzmocnione. Na opakowaniu fartucha etykietka z dwoma nalepkami z nr serii datą ważności sterylizacji i nazwą wytwórcy- służące do wklejania do dokumentacji zabiegu. Opakowanie fartucha zawierające dwa celulozowe ręczniki chłonne w rozmiarze minimum 30x30 cm. rozmiar M szt. 600 2.Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar L szt.600 3. Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar XL szt 600 4. Fartuch chirurgiczny (jałowy) parametry jak wyżej rozmiar XXL szt. 600 5. Jednorazowe majtki -spodenki pacjeta do kolonoskopii, wykonane z materiału wiskozowopolipropylenowego o gramaturze minimum 50-60g-m2, nieprzeźroczystego, miękkiego i przyjemnego w dotyku, kolor biały. Dostępne w trzech rozmiarach. -małe,średnie,duże szt. 2000 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy - systemy do autotransfuzji, system Pluce Lavage do biodra i kolana, cement kostny dla potrzeb bloku operacyjneg 1.System do autotransfuzji krwi z rany pooperacyjnej - dwa dreny proste , zakończone metalowymi troakarami o przekroju: 10, 12, 14, 16, 18 do wyboru w zależności od potrzeb operatora; - dren zakończony końcówką Y, do której można podłączyc dwa dreny wychodzące z rany pooperacyjnej o różnej grubości, posiadający port do wielokrotnych wstrzyknięc, oraz klemę czerwoną zabezpieczającą przed cofaniem się krwi podczas obsługiwania systemu. Dren przechodzi w zastawkę zabezpieczającą przed cofaniem się krwi oraz mechanizm wytwarzający próżnię o pojemności 125 ml, który zakończony jest dwoma portami, do których mażna podłączyc jednorazowo dwa worki do zbiórki krwi. Porty te posiadają zastawki przeciw zwrotne, zaopatrzone w plastikowe klemy oraz korki do zabezpieczania końcówki drenu jednego z worków po jego napełnieniu - dwa worki o pojemności 600 ml każdy posiadający filtr, który służy do wstępnej filtracji zakaończony zastawką przeciw zwrotną, zabezpieczony motylkiem do którego podłącza się filtr z wlewem kroplowym do przetoczenia napełnionego worka krwią. Na każdym worku jest wyraźna podziałka od 50 do 600 ml oraz miejsce do opisania imienia i nazwiska, daty i godziny rozpoczęcia zbiórki krwi oraz jej zakończenia; - filtr 40 mikronowy z błoną poliestrową zatrzymującą leukocyty i tłuszcze oraz drobinki kostne z wlewem kroplowym do przetoczenia krwi, zakończony igłą pozwalającą na podłączenie worka i sprawne przetoczenie krwi pacjentowi. Do każdego z worków potrzebny jest oddzielny filtr tak aby sprawnie można było przetoczyc krew pacjentowi zachowując wszystkie zasady aseptyki. Każdy filtr pakowany jest w oddzielne sterylne opakowanie szt 40 2. System Pluce Lavage do biodra i kolana szt 130 3. System próżniowy do mieszania cementu kostnego Strzykawka do próżniowego mieszania cementu kostnego, umożliwiająca wymieszanie od 40 do 120 g jednorazowo, wykonana z przezroczystego materiału, wolna od lateksu, z unikalnym mechanizmem mieszającym, pozwalającym na powtarzalność procesu mieszania, z długa dyszą pozwalającą na docięcie w zależności od potrzeby na odpowiedniej długości. szt 130 4. CEMENT KOSTNY 1x40g szt 120 5. CEMENT KOSTNY 2x40g szt 20 6.CEMENT KOSTNY 1x40g z antybiotykiem gentamycyną szt 20.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczenia złożonego przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP. Oświadczenie to należy potwierdzić załączeniem do oferty kserokopii właściwych dokumentów, zgodnie z obowiązującym prawem tj : zgodnie Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107 z dnia 17 czerwca 2010 r i ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416 z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych ( dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytku w służbie zdrowia ) (na czołówce w górnej części kserokopii odpowiedniego dokumentu Wykonawca zmieści adnotacje którego zadania i pozycji dotyczy) oraz dokumenty wymagane i uszczegółowione w załącznikach nr 2. Próbki wykazane w załączniku nr 2 w formularzu cenowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - przedłużenie okres obowiązywania umowy . e) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. f) - zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie - DSUiZP..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 10:45, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej Ulica Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.