eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawa i instalacja tablicy świetlnej (ekranu diodowego) na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Leszno: Dostawa i instalacja tablicy świetlnej (ekranu diodowego) na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie
Numer ogłoszenia: 243062 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5205640, fax 065 5205611.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja tablicy świetlnej (ekranu diodowego) na stadionie sportowym im. Alfreda Smoczyka w Lesznie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostarczenie i instalacja modułowego ekranu diodowego LED z fizycznym rozmiarem piksela 25mm (wirtualny 12,5 mm), o wymiarach 5 m x 7 m, z tolerancją wymiarową ±5%. Moduły ekranu o wysokości do 1,0 m. Budowa ekranu powinna umożliwiać łatwy demontaż i ponowny montaż modułów w celu wykorzystywania ich, poza sezonem żużlowym, jako band reklamowych w sali sportowej. 2) dostarczenie i instalacja dodatkowego elementu tablicy, o wymiarach 2,0 m x 5,0 m (wysokość zgodna z wysokością ekranu diodowego) z zegarem analogowym i tekstem informacyjnym. Przedmiotowy element osadzony we wspólnej obudowie z ekranem diodowym; 3) wykonanie i montaż obudowy tablicy świetlnej z elementem dodatkowym. Obudowa musi sprostać trudnym warunkom atmosferycznym, w tym ulewnym deszczom, oraz umożliwiać łatwy demontaż i montaż modułów ekranu diodowego w związku z planowanym wykorzystywaniem ich jako band w hali sportowej poza sezonem żużlowym; 4) wykonanie projektu budowlanego fundamentu i konstrukcji nośnej tablicy świetlnej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Konstrukcja nośna tablicy świetlnej, musi umożliwiać jednostronny obrót tablicy świetlnej o 180º wokół osi pionowej, w celu skierowania jej w stronę boiska lekkoatletycznego z płytą piłkarską; 5) wykonanie fundamentu i konstrukcji nośnej tablicy świetlnej; 6) dostarczenie jednostek sterujących (2 komputery PC z oprogramowaniem wraz z licencją) 7) dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania zarządzającego ekranem wraz z licencją; 8) dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania dla prezentacji przebiegu zawodów żużlowych wraz z licencją; 9) instalacja urządzeń towarzyszących w pomieszczeniu wieży sędziowskiej i ułożenie przewodów sterujących ekranem z wieży sędziowskiej; 10) uruchomienie instalacji; 11) szkolenie z zakresu obsługi ekranu diodowego i oprogramowania; 12) uruchomienie ekranu diodowego oraz jego obsługa podczas pierwszego meczu żużlowego w sezonie 2008, w dniu 6 kwietnia 2008 r. 13) w okresie gwarancyjnym: a) nadzór techniczny poprzez obecność przedstawiciela wykonawcy podczas wszystkich imprez żużlowych (około 12 imprez w roku), oraz dwukrotny w ciągu roku nadzór nad demontażem i montażem ekranu diodowego (demontaż ekranu diodowego na stadionie po sezonie żużlowym, montaż ekranu jako band na hali, oraz operacja odwrotna przed sezonem żużlowym) b) czas reakcji na zgłoszenie awarii - 24 godziny; c) w przypadku awarii przedmiotu zamówienia i nie usunięcia jej do terminu najbliższych zawodów sportowych dostarczenie przez Wykonawcę na swój koszt ekranuzastępczego o podobnych parametrach. 14) dostarczenie i instalacja, na ścianie pomieszczenia w budynku wieży sędziowskiej, dwóch telewizorów z ekranami LCD 50 cali przygotowanych do współpracy ze standardem HD. 15) Przedmioty dostawy powinny spełniać wymagania normy E. 3. Opis podstawowych parametrów ekranu diodowego LED: 1) fizyczny rozmiar piksela 25 mm (wirtualny 12,5 mm) 2) kompozycja piksela 2 czerwone, 1 zielona, 1 niebieska (realny piksel) 3) wyświetlane kolory 16,7 mln kolorów 4) jasność co najmniej 6000 cd/m2 5) poziom szarości 1024 grade 6) kąt dobrego widzenia poziomo: co najmniej 110º; pionowo: co najmniej 45º 7) odległość oglądania 20 - 200 m 8) max odległość oglądania 300 m 9) częstotliwość odświeżania co najmniej 400 moduł/sec. 10) kontrola jasności automatyczna i manualna 11) różnica jasności przyległych pikseli co najwyżej 5 % 12) różnica jasności przyległych modułów co najwyżej 3 % 13) żywotność diody co najmniej 100000 godz. 14) max. zużycie prądu co najwyżej 600 W/m2 15) średnie zużycie prądu co najwyżej 300 W/m² 16) zasilanie AC 230 V/50Hz lub AC 110V/60Hz ±10% 17) zakres pracy temperatura: -20º ÷ +60º wilgotność: 10% ÷ 90% RH 18) system operacyjny dla PC Windows XP, Linux 19) inteligentne zarządzanie automatyczna funkcja ON/OFF dla systemu izdalnego zarządzania 20) funkcje wyświetlania synchroniczne wyświetlanie różnych tekstów, grafik, obrazów, znaków, flashy i innych sygnałów ze źródeł TV, VCD, DVD, SVHS, kamera, skaner, mikser itd. w PAL i NTSC 4. Miejsce instalacji tablicy świetlnej: Na skarpie przy koronie widowni stadionu żużlowego - naprzeciw parkingu maszyn. Wysokość dołu tablicy od drogi na koronie stadionu - 4,0 m. 5. Opis funkcji: 1) retransmisja obrazu telewizyjnego; 2) odtwarzanie obrazów z różnych typów nośników: SVHS, CD, VCD, DVD, Pen Drive; 3) uzupełnianie obrazu tekstem; 4) podłączenie kamery video; 5) w czasie rzeczywistym dodawanie efektów graficznych jak: edytowanie i wyświetlenie w trybie panorama, clouse-up, slow moution i inne; 6) podłączenie tunera TV lub karty video - retransmisja obrazu telewizyjnego; 7) wyświetlenie aktualnych informacji, innych wiadomości i reklam; 8) multi-windows system do wyświetlania kilku obrazów w jednym czasie; 9) odtwarzanie formatów: AVI, MOV, MPG, DAT, VOB etc.; 10) ustawianie jasności obrazu, kontrast,saturacje itd.; 11) stop klatka; 12) odtwarzanie w trybie: VGA + Video, Video, VGA; 13) kompresja obrazu; 14) połączenie internetowe; 15) efekty specjalne: przesuwanie, obracanie, otwieranie, zamykanie, powielenie, śnieżenie itp. 6. Oprogramowanie specjalistyczne umożliwiające prezentację na ekranie bieżących informacji z przebiegu zawodów żużlowych, w tym co najmniej wyświetlanie: 1) nazw drużyn, listy zawodników, trenera drużyny, ilości punktów uzyskanych w biegach i ogółem w meczu; 2) zapowiedź aktualnego biegu, lista startujących z numerami startowymi i kolorami kasków, numer pola startowego, dotychczasowy dorobek punktowy, informacja o starcie zawodnika jako jokera lub rezerwy taktycznej, wykluczenia z biegu; 3) wyniki zakończonego biegu, kolejność zawodników na mecie, ilość uzyskanych punktów w biegu, wykluczenia z biegu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.43.10 - Elektroniczne tablice informacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w Banku PKO BP S.A. Leszno nr 96 1020 3088 0000 8802 0005 7075 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Strzeleckiej 7 w Lesznie. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowaniem złożenia oryginału w sekretariacie MOSiR, należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do terminu złożenia ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął terminu związania ofertą, 3) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 4) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 5) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6) który został wykluczony z postępowania; 7) którego oferta została odrzucona. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 5) udzielą 3 letniej rękojmi i gwarancji jakości za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego wykonanego zamówienia. 6) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 % ceny ofertowej na wykonanie niniejszego zamówienia; 7) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną dostawę ekranu diodowego o powierzchni odpowiadającej co najmniej 50 % powierzchni ekranu będącego przedmiotem zamówienia lub co najmniej 10 wynajmów ekranu z obsługą 8) wniosą wadium. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 1) podmioty składające ofertę wspólną ustanowią jednego z partnerów konsorcjum jako pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy składający wspólną ofertę przedłożą zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podmiotów występujących wspólnie. 6. Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podwykonawców. 7. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom dostawy ekranu diodowego. 8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia wykonawcy i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku); 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń; 7) oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty; 8) oświadczenie, że zobowiązuje się do udzielenia 3 letniej rękojmi i gwarancji jakości za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego; 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert); 10) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 50 % ceny ofertowej na przedmiotowe zamówienie. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówień na dostawę i instalację ekranów diodowych lub wynajem ekranów diodowych wraz z obsługą. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dostawę i instalację co najmniej jednego ekranu diodowego o powierzchni odpowiadającej co najmniej 50 % powierzchni zamówionego ekranu, lub wykonanie co najmniej 10 wynajmów ekranów diodowych wraz z obsługą. Wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy z instalacją lub wynajmy z obsługą ekranów diodowych zostały wykonane należycie. 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 13) Dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Strzelecka 7 64 - 100 Leszno.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Strzelecka 7 64 - 100 Leszno II p. pok. 207.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.