eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąDostawa sprzętu specjalistycznego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania czystości i porządku - zamiatarka chodnikowo - drogowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Nakło nad Notecią: Dostawa sprzętu specjalistycznego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania czystości i porządku - zamiatarka chodnikowo - drogowa
Numer ogłoszenia: 243092 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 08 61, faks 0-52 386 08 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu specjalistycznego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania czystości i porządku - zamiatarka chodnikowo - drogowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej) zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z osprzętem zimowym i polewaczką. 2.Parametry techniczne zamiatarki: 1) rok produkcji 2011r. 2) długość zamiatarki ze szczotkami max. 4500 mm. 3) szerokość max. 1500 mm. 4) szerokość zamiatania min. 2000 mm. 5) moc silnika min. 40 kM (Diesel), spełniający dopuszczalne aktualne europejskie normy emisji spalin, min. EURO 3. 6) prędkość robocza min. 10km/h. 7) napęd hydrauliczny na cztery koła. 8) miernik godzin pracy. 9) wspomaganie układu kierowniczego. 10) ręczny wąż ssawny O min. 120 mm, dł. min. 3 m. 11) klimatyzacja. 12) siedzenie operatora na amortyzatorach pneumatycznych. 13)dwie szczotki tarczowe o średnicy min. 700 mm napędzane silnikami hydraulicznymi, regulowane obroty szczotek z kabiny. 14) pojemnik na śmieci min. 800 l. 15) wysokie opróżnianie min. 130 cm. 16) możliwość zamontowania seryjnie produkowanych: - pługu lemieszowego, - szczotki walcowej, - posypywarki do piasku i soli, - modułu myjącego chodniki, - polewaczki, - kosiarki rotacyjnej, - pługa wirnikowego, - myjki wysokociśnieniowej , 17) kompatybilny z zamiatarką pakiet wielofunkcyjny do podłączania osprzętu. 18) oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym. 19) wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczem. 20) sygnał akustyczny biegu wstecznego. 3. Osprzęt zimowy kompatybilny z zamiatarką, napędzany hydraulicznie w skład którego wchodzą: 1) pług lemieszowy z klapą sprężynową, o szerokości roboczej min. 1500 mm. 2) piaskarka wałkowa min.100 cm /110 l. 3) komplet szczotek uniwersalnych. 4) fartuch ochronny szczotki. 5) hydrauliczna regulacja boczna. 4. Polewaczka do jezdni i chodników ze zbiornikiem min. 400 litrów i drążkiem natryskowym,kompatybilna z zamiatarką. 5. Dodatkowe wymagane wyposażenie: 1) koło zapasowe pełnowymiarowe. 2) gaśnica z atestem. 3) apteczka. 4) trójkąt ostrzegawczy. 5) klin pod koła 2 szt. 6) lampa błyskowa ( ostrzegawcza) zamontowana na dachu kabiny. 7) zestaw narzędzi fabrycznych. 8) podnośnik hydrauliczny min. 5 ton. Miejscem dostawy jest: Zakład Robót Publicznych, 89-100 Nakło nad Notecią ul. Młyńska 22. 6.Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie kompleksowej obsługi zamiatarki. Przeszkolenie odbędzie się na poziomie teoretycznym oraz praktycznym z pracy pojazdu w siedzibie Zamawiającego. 7. Dostawa zamiatarki i przeszkolenie pracowników odbędzie się na koszt Wykonawcy. 8.W przypadku wystąpienia awarii pojazdu w okresie gwarancji maksymalny czas rozpoczęcia jej usuwania nie może przekroczyć 48 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego potwierdzonego faksem na numer podany przez Wykonawcę. 9.W przypadku, gdy przewidywany czas usuwania awarii pojazdu przekroczy pięć dni (stwierdzony przez serwisanta) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do udostępnienia Zamawiającemu pojazdu zastępczego o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia w ciągu trzech dni. Pojazd wykorzystywany będzie przez Zamawiającego, do czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę. 10. Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia nie może być używany musi być fabrycznie nowy oraz musi posiadać certyfikat - świadectwo zgodności CE. 11.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na pojazd i osprzęt, licząc od daty odbioru bezusterkowego pojazdu. 12.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do naprawy lub wymiany wadliwego pojazdu lub osprzętu, w tym pokrycia kosztów dostarczenia pojazdu do punktu serwisowego. 13.W celu zachowania ważności gwarancji, w okresie gwarancji Zamawiający zobowiązuje się poddać pojazd przeglądom gwarancyjnym wynikającym z dokumentacji technicznej pojazdu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art.22 ust.1 pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę zamiatarki chodnikowo - drogowej z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania niniejszego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty 2) Oświadczenie o spełnieniu wymaganych parametrów technicznych 3) Dokumentacja sporządzona w języku polskim w postaci: a) instrukcji obsługi pojazdu oraz dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu przez Zamawiającego - 1 komplet, b) katalog części zamiennych - 1 komplet. 4)Gwarancja w języku polskim zawierająca następujące informacje a)warunki gwarancji dla zamiatarki, podwozia i osprzętu zimowego i polewaczki na okres min. 24 miesiące, b)w okresie gwarancji, przeglądy gwarancyjne / naprawy odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli naprawa / przegląd nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca pokrywa koszt dojazdu (transportu) do autoryzowanego serwisu, c)w przypadku dwukrotnej awarii tej samej części lub zespołu Wykonawca ma obowiązek jej wymiany na fabrycznie nową, d)Wykonawca zapewni pięcioletni serwis pogwarancyjny liczony od zakończenia okresu gwarancyjnego, e)w przypadku wystąpienia awarii pojazdu w okresie gwarancji maksymalny czas rozpoczęcia jej usuwania nie może przekroczyć 48 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii pojazdu lub osprzętu przez Zamawiającego potwierdzonego faxem na numer podany przez Wykonawcę f)w przypadku, gdy przewidywany czas usuwania awarii pojazdu (stwierdzony przez serwisanta ) przekroczy pięć dni Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do udostępnienia Zamawiającemu pojazdu zastępczego o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia, w ciągu trzech dni , w celu wykorzystania go przez Zamawiającego do czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę. 5)Wykonawca musi posiadać własny, funkcjonujący w sposób udokumentowany, autoryzowany przez producenta pojazdu serwis, oddalony od siedziby Zamawiającego do 120 km, dysponujący oryginalnymi częściami zamiennymi. Zmiana serwisu gwarancyjnego wymaga pisemnego poinformowania Zamawiającego, z zastrzeżeniem zachowania maksymalnej odległości wskazanej wyżej. 6)Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów techniczno - użytkowych, tj. certyfikaty zgodności CE przewidziane prawem w języku polskim. 7)Pełnomocnictwa dla osób składających ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, z zakresem upełnomocnienia. 8)W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenie lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez: a)zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, co nastąpi w drodze jego przedłużenia o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy spowodowany warunkami uniemożliwiającymi prowadzenie dostawy, a w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi, b)zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, z uwagi na zmianę przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, c)inne przyczyny zewnętrzne, niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia dostaw. Wystąpienie powyższych sytuacji nie oznacza automatycznej zgody Zamawiającego na zmianę zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacjach wskazanych przez art. 145 pzp. Wszelkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl - zakładka BIP zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych 89-100 Nakło nad Notecią ul.Młyńska 22 lub pobrać ze strony internetowej j.w..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Robót Publicznych 89-100 Nakło nad Notecią ul.Młyńska 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.