Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Warszawa: Dostawa aparatury medycznej i diagnostycznej do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżańskiej-Zakurzonej SPZOZ
Numer ogłoszenia: 243104 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej i diagnostycznej do Szpitala INFLANCKA im. Krysi Niżańskiej-Zakurzonej SPZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej i diagnostycznej do Szpitala w podziale na 15 pakietów. Pakiet I -inkubator otwarty - 1 szt - 1 szt. ; pakiet II - urządzenie do światłoterapii dla noworodków -6 szt ; pakiet III- lampa przeciwżółtaczkowa stojąca - 1 szt; pakiet IV - próżnociąg położniczy - 2 szt; pakiet chirurgicznych - telemetria do KTG - 2 szt; pakiet VI-pakiety narzędzi laparoskopowych - 2 kpl; pakiet VII - pakiet narzędzi operacyjnych - 4 kpl; pakiet VIII - pakiet narzędzi do rozwiązania porodu kleszczowego- 5 kpl; pakiet IX - ultrasonograf przenośny wielogłowicowy - 1 szt; pakiet X - Palm-Ultrasonograf medycyny ratunkowej dwugłowicowy- 2 szt; pakiet XI-aparatura monitoringu funkcji życiowych pacjentki - 1 szt; pakiet XII- automatyczny analizator pasków moczowych - 1 szt; pakiet XIII - specjalistyczna chłodziarka laboratoryjna - 1 szt; pakiet XIV - analizator parametrów krytycznych - 1 szt; pakiet XV - mikrotom saneczkowy- 1 szt.. Opis w załączniku Nr 2 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.25.34.00 - 33.25.34.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą muszą być złożone następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik Nr 4. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oraz inne wymagania określone w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Inflancka 6 pokój nr S 18 lub S 20..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w dziale Administracyjno-Technicznym w pokoju Nr S 20..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA INKUBATORA OTWARTEGO - 1 SZT..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA INKUBATORA OTWARTEGO - 1 SZT. ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2-01 DO SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: URZĄDZENIE DO ŚWIATŁOTERAPII DLA NOWORODKÓW - 6 SZT..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA URZĄDZENIA DO ŚWIATŁOTERAPII DLA NOWORODKÓW- 6 SZT. - zgodnie z opisem - załącznik Nr 2-02 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA LAMPY PRZECIWŻÓŁTACZKOWEJ STOJĄCEJ - 1 SZT..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA LAMPY PRZECIWŻÓŁTACZKOWEJ STOJĄCEJ - 1 SZT.. Opis w załączniku Nr 2-03 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA PRÓŻNOCIĄGU POŁOŻNICZEGO - 2 SZT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PRÓŻNOCIĄGU PÓŁOŻNICZEGO - 2 SZT . Opis w załączniku Nr 2-04 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA TELEMETRII DO KTG - 2 SZT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA TELEMETRII DO KTG - 2 SZT. Opis w załączniku Nr 2-05 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA PAKIETU NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH - 2 KPL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PAKIETU NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH - 2 KPL. Opis w załączniku Nr 2-06 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA PAKIETU NARZĘDZI OPERACYJNYCH - 4 KPL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PAKIETU NARZĘDZI OPERACYJNYCH - 4 KPL. Opis w załączniku Nr 2-07 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA PAKIETU NARZĘDZI DO ROZWIĄZANIA PORODU KLESZCZOWEGO - 5 KPL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PAKIETU NARZĘDZI DO ROZWIĄZANIA PORODU KLESZCZOWEGO - 5 KPL Opis w załączniku Nr 2-08 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DOSTAWA ULTRASONOGRAFU PRZENOŚNEGO WIELOGŁOWICOWEGO -1 SZT..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ULTRASONOGRAFU PRZENOŚNEGO WIELOGŁOWICOWEGO -1 SZT. Opis w załączniku Nr 2-09 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: DOSTAWA PALM-ULTRASONOGRAF MEDYCYNY RATUNKOWEJ DWUGŁOWICOWY - 2 SZT..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PALM-ULTRASONOGRAF MEDYCYNY RATUNKOWEJ DWUGŁOWICOWY - 2 SZT. Opis w załączniku Nr 2-10 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DOSTAWA APARATU MONITORINGU FUNKCJI ŻYCIOWYCH PACJENTKI - 1 SZT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA APARATURA MONITORINGU FUNKCJI ŻYCIOWYCH PACJENTKI - 1 SZT. Opis w załączniku Nr 2-11 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA PASKÓW MOCZOWYCH - 1 SZT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA PASKÓW MOCZOWYCH - 1 SZT Opis w załączniku Nr 2-12 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEJ CHŁODZIARKI LABORATORYJNEJ - 1 SZT..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEJ CHŁODZIARKI LABORATORYJNEJ - 1 SZT. Opis w załączniku Nr 2-13 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: DOSTAWA ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH - 1 SZT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH Opis w załączniku Nr 2-14 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: DOSTAWA MIKROTOMU SANECZKOWEGO - 1 SZT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MIKROTOMU SANECZKOWEGO - 1 SZT. Opis w załączniku Nr 2-15 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.