Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Krotoszyn: Remont budynków Urzędu Miejskiego przy ul. Kołłątaja w Krotoszynie - etap II
Numer ogłoszenia: 243111 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, fax 062 7228251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków Urzędu Miejskiego przy ul. Kołłątaja w Krotoszynie - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót stanowi wykonanie : a/. w budynku głównym Urzędu Miejskiego : - remontu sali posiedzeń, sali obrad, pomieszczenia WC oraz punktu informacyjnego, - dostawy i montażu mebli oraz elementów wyposażenia, - remontu pomieszczeń biurowych I piętra budynku, korytarza i klatki schodowej, b/. remontu elewacji budynków Urzędu Miejskiego przy ul. Kołłątaja 7 i 7a. Zakres robót stanowią roboty ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych (wod.-kan. c.o. wentylacja, klimatyzacja), elektrycznych oraz konserwatorskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: cz.I. zadania - 15.000 PLN cz.II. zadania - 3.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI DOTYCZ. CZ. I i II ZADANIA : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. wniosą wadium POZOSTAŁE WARUNKI DOTYCZ. TYLKO CZ. I ZADANIA : 4/.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. zrealizują w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : -min. 3 zadań w zakresie robót wykończeniowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (netto) każde zadanie, - min. 3 zadań w zakresie robót elewacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (netto) każde zadanie Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/. zapewnią osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (z wyłączeniem uprawnień do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego), osobę przewidzianą do wykonywania prac konserwatorskich, kierownika robót instalacji elektrycznych, kierownika robót instalacji sanitarnych oraz min. 10 osób pozostałego personelu : -nadzór nad prowadzonymi robotami : kierownik budowy, który winien udokumentować posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 09 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U.04.150.1579) tj. załączyć następujące dokumenty : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( z wyłączeniem uprawnień do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego), dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - osoba przewidziana do wykonywania prac konserwatorskich : Osoba ta winna udokumentować posiadanie uprawnień do wykonywania prac konserwatorskich w rozumieniu przepisów wwym. Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 09 czerwca 2004 r. tj. załączyć następujące dokumenty : dyplom potwierdzający posiadanie tytułu zawodowego magistra uzyskanego po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków, dokument potwierdzający odbycie po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji i badania zabytków, - kierownik robót instalacji elektrycznych : uprawnienia budowlane w branży elektrycznej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownik robót instalacji sanitarnych :uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, c/. posiadają lub dysponowują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, ( po jednej jednostce) szczegółowo określonym w siwz, tj.: żuraw samochodowy 4 t, samochód dostawczy 0,9 t, piaskarnia, betoniarka 150 dm3, sprężarka powietrza spalinowa 4-5m3/min, samochód samowyładowczy 5 t, myjka ciśnieniowa na gorącą wodę 20 MPa, wyciąg budowlany, komplet rusztowań systemowych. 5/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: a/. posiadają środki finansowe lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości złożonej oferty (brutto), b/. posiadają ubezpieczenie od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty (brutto). POZOSTAŁE WARUNKI DOTYCZ. TYLKO CZ. II ZADANIA : 5/.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a/. zrealizują w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : -min. 3 zadań w zakresie dostawy i montażu mebli o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (netto) każde zadanie, Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY CZ. I i II ZADANIA : 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Dowód wpłaty wadium. POZOSTAłE DOT. TYLKO CZ. I ZADANIA ; 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6/.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 7/. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. 8/. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 9/.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień , 10/. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 11/. Oświadczenie Wykonawcy o tym, w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku. 12/. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 13/. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. POZOSTAłE DOT. TYLKO CZ. II ZADANIA : 1/. Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63 - 700 Krotoszyn, pok. 63.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63 - 700 Krotoszyn, pok. nr 63.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowe budynku głównego Urzędu Miejskiego oraz remont elewacji budynków przy ul. Kołłątaja 7 i 7a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót stanowi wykonanie w budynku głównym Urzędu Miejskiego : remontu sali posiedzeń, sali obrad, pomieszczenia WC oraz punktu informacyjnego, remontu pomiesczeń biurowych I piętra budynku, korytarza, klatki schodowej oraz remont elewacji budynków UM przy ul. Kołłątaja 7 i 7a..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia stanowi dostawa mebli do części wyremontowanych sal, punktu informacyjnego oraz elementów wyposażenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Pięcioletni przegląd budynków w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarami oraz badanie szczelności instalacji gazowych w budynkach
- Wyk. pracy geodezyjnej, na podst. której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie pow. działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.