Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-05
Strzegom: Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w Kostrzy - część wysoka.
Numer ogłoszenia: 24313 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, fax (074 ) 856-05-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w Kostrzy - część wysoka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: * Przedmiotem zamówienia jest remont dachu części wysokiej budynku świetlicy wiejskiej w Kostrzy ul.Żeromskiego polegającej na: a) demontażu i wykonaniu nowej instalacji odgromowej, b) wykonaniu nowego pokrycia ze styropapy, c) wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. symbol CPV: 45261210-9 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, dekarskich i instalacyjnych. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego sporządzenia kosztorysu ofertowego wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w specyfikacji, a nie ujęte w kosztorysie ofertowym nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywóz gruzu oraz materiałów powstałych po rozbiórce na wysypisko śmieci, utylizację odpadów budowlanych. Roboty w czynnym obiekcie należy prowadzić zgodnie z Prawem Budowlanym, przepisami BHP oraz w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania świetlicy i ruchu drogowego oraz okolicznych mieszkańców. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił min. 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty objęte zadaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie dachu papowego budynku o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: * Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl/strony/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzegomiu Rynek 38, 58-150 Strzegom pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 14,26 zł (+ zaliczenie pocztowe)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Biuro Obsługi Interesanta pok. 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu - Etap II
- Tarniny 29, Tarniny 31, Tarniny 52 - Termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych ze zmianą źródła ciepła w ramach projektu STOP SMOG
- Remont dachu na budynku warsztatów szkolnych
- Wymiana pokrycia dachu budynku turbozespołu ZTPOK
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Rdzawa.
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.