Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Milicz: Dostawa koparko - ładowarki.
Numer postepowania: PN-16/2012. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
Numer ogłoszenia: 243150 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stawy Milickie S.A. , Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3847110, faks 71 3847110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawymilickie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko - ładowarki. Numer postepowania: PN-16/2012. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki. A. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA KOPARKO - ŁADOWARKI: 1. Kołowa koparko - ładowarka spełniająca polskie i europejskiej wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). 2. Główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta (silnik, mosty, skrzynia biegów). 3. Silnik wysokoprężny 4-cztero cylindrowy z turbo doładowaniem o mocy użytecznej nie mniejszej niż minimum 90 kM, z termicznym wspomaganiem rozruchu, chłodzony cieczą, niskoemisyjny spełniający wymagania norm obowiązujących w Unii Europejskiej. 4. Napęd na obie osie (4-cztery x 4-cztery). 5. Osłona wału napędowego. 6. Maksymalna prędkość jazdy do 40 km na godzinę. 7. Skrzynia biegów półautomatyczna z możliwością przełączania biegów pod obciążeniem (4-cztery biegi w przód i 4-cztery biegi w tył) lub automatyczna z możliwością ręcznego wyboru przełożenia. 8. Dwa niezależne układy hamowania: hamulec zasadniczy hydrauliczny, samoregulujący się, mokry, postojowy mechaniczny, uruchamiany za pomocą dźwigni. 9. Pompa hydrauliczna zębata lub wielotłokowa o wydajności nie mniejszej niż 140 litrów na godzinę. 10. Sterowanie układu koparkowego i ładowarkowego za pomocą dźwigni mechanicznej lub joysticków. 11. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, z regulacją luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe. 12. Koła jezdne z błotnikami o rozmiarach: a) przednie małe od 18 do 20, b) tylnie duże od 26 do 28. 13. Zbiornik paliwa napełniany z poziomu gruntu i nie mniejszy niż 150 litrów paliwa. 14. Kabina operatora spełniająca wymagania ROPS i FOPS z następującym wyposażeniem: a) fotel pneumatyczny, podgrzewany, z bezwładnościowym pasem bezpieczeństwa, b) regulowana kolumna kierownicy, c) wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja, d) dwie pary drzwi z całkowicie otwieranymi szybami, uchylne szyby boczne, tylna szyba podnoszona do góry pod dach kabiny chroniąca przed deszczem, osłona przeciwsłoneczna, e) wycieraczka na szybie przedniej i tylnej ze spryskiwaczem, f) oświetlenie, światła drogowe, halogenowe światła robocze oświetlające miejsce pracy, pulsujące światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego, g) izolacja dźwiękochłonna o poziomie hałasu nieprzekraczającym 74 dB, h) 2-dwa lusterka zewnętrzne i 1-jedno wewnętrzne, i) przedni i tylny sygnał dźwiękowy, j) instalacja radiowa z odtwarzaczem CD, k) gniazdo elektryczne, l) licznik motogodzin, m) zestaw wskaźników, n) mata podłogowa, o) osłona przed wandalizmem, p) fabryczny system lokalizacji GPS lub zamontowany przez autoryzowanego dostawcę. 15. Koparko - ładowarka musi być ponadto wyposażona w immobiliser, skrzynkę narzędziową z zestawem narzędzi, smarownicę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, instrukcję obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim. B. UKŁAD ŁADOWARKOWY KOPARKO - ŁADOWARKI: 1. Łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna z zębami o pojemności nie mniejszej niż 1,0 m3, otwierana hydraulicznie do pozycji spycharkowej, umożliwiająca: spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozściełanie i wyrównywanie. 2. Równoległy układ dwóch siłowników na układzie ładowarkowym. 3. Automatyczne poziomowanie łyżki ładowarkowej. 4. Układ amortyzacji łyżki ładowarkowej. 5. Widły do palet na łyżce ładowarkowej. 6. Parametry łyżki ładowarkowej: a) wysokość załadunku nie mniej niż 3,20 m, b) wysokość wyładunku nie mniej niż 2,70 m, c) ładunek podnoszony do pełnej wysokości nie mniej niż 4200 kg, d) siła skrawania łyżki nie mniej niż 6500 kg, e) siła zrywania na ramionach łyżki nie mniej niż 6200 kg. C. UKŁAD KOPARKOWY KOPARKO - ŁADOWARKI: 1. Kąt obrotu łyżki koparkowej nie mniejszy niż 200 stopni. 2. Blokada transportowa wysięgnika koparki. 3. Blokada transportowa obrotu koparki. 4. Parametry ramienia koparkowego: a) głębokość kopania nie mniej niż 5,90 m, b) zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia nie mniej niż 6,50 m, c) zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny nie mniej niż 7,00 m, d) wysokość załadunku nie mniej niż 4,70 m, e) udźwig: - z wysuwem nie mniej niż 700 kg, - bez wysuwu nie mniej niż 1400 kg. f) siła skrawania łyżki koparkowej nie mniej niż 6200 kg, g) siła skrawania na ramieniu: - z wysuwem nie mniej niż 2200 kg, - bez wysuwu nie mniej niż 3200 kg. D. DODATKOWE WYPOSAŻENIE W OSPRZĘT: 1. Mechaniczne szybkozłącze do zapinania łyżek koparkowych. 2. Łyżka koparkowa o szerokości nie mniejszej niż 300 mm, zapinana na szybkozłącze. 3. Łyżka koparkowa o szerokości nie mniejszej niż 600 mm, wzmocniona z wymiennymi zębami, zapinana na szybkozłącze. 4. Łyżka koparkowa do skarpowania o szerokości nie mniejszej niż 1500 mm, zapinana na szybkozłącze. E. WARUNKI DOSTAWY ORAZ GWARANCJI I SERWISU: 1. Dostawa sprzętu odbędzie się do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Wykonawca powinien być producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta maszyn budowlanych. 3. Gwarancja na przedmiot przetargu na okres minimum 24 m-cy z możliwością przedłużenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanej koparko - ładowarki. 5. Wykonawca powinien zapewnić serwis, którego odległość od siedziby Zamawiającego wynosi nie więcej niż 100 km. 6. Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie co najmniej dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko - ładowarki oraz wystawi certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 04 9582 0000 2000 0024 4417 0001. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i dołączone do oferty. Natomiast oryginał wadium należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p., 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Zasady zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub po unieważnieniu postępowania, 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w określonym przez Zamawiającego terminie. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zasady zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a - 5 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. W przypadku nie wniesienia wadium w zakreślonym terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2) u.p.z.p. Zgodnie z art. 24 ust. 4 u.p.z.p. ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy obejmujące dostawę koparko - ładowarki, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł każde zamówienie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stawymilickie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stawy Milickie Spółka Akcyjna
Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Stawy Milickie Spółka Akcyjna Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniającą inwestycję w zrównoważone rybołówstwo..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Miliczu w roku 2025
- Przebudowa drogi w miejscowości Wziąchowo Wielkie
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim"
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
- Zakup koparko-ładowarki
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki i nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka z trójstronnym wywrotem
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.