Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-12
Olsztyn: ZP17/2011 Przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego, w oparciu o opracowane przez siebie treści, zgodne z : Programem kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych w ramach doskonalenia zawodowego - stanowiącego załącznik nr 1A do umowy wykonawczej NR ZP-1/1545/2/10/UE zawartej w dniu 16.03.2011 r. w Warszawie z projektu systemowego pn.: Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 243167 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP17/2011 Przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego, w oparciu o opracowane przez siebie treści, zgodne z : Programem kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych w ramach doskonalenia zawodowego - stanowiącego załącznik nr 1A do umowy wykonawczej NR ZP-1/1545/2/10/UE zawartej w dniu 16.03.2011 r. w Warszawie z projektu systemowego pn.: Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego, w oparciu o opracowane przez siebie treści, zgodne z : Programem kursu doskonalącego dla dyspozytorów medycznych w ramach doskonalenia zawodowego- stanowiącego załącznik nr 1A do umowy wykonawczej NR ZP-1/1545/2/10/UE zawartej w dniu 16.03.2011 r. w Warszawie z projektu systemowego pn.: Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz. Ogólna liczba godzin edukacyjnych - 103 (1 godzina edukacyjna wynosi 45 minut) I część przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 45 godzin edukacyjnych II część przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 37 godzin edukacyjnych III część - przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 16 godzin edukacyjnych IV część przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 5 godzin edukacyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadająca doświadczenie w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń: a)w odniesieniu do części I-III min. 50 godzin dydaktycznych( godz. dydakt.45 min. ), b)w odniesieniu do części IV min.20 godzin dydaktycznych( godz. dydakt.45 min. ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami będącymi Część I-III: a) lekarzem systemu lekarz systemu - (lekarz posiadający tytuł specjalisty lub specjalizujący się w dziedzinie medycyny ratunkowej lub lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, chorób wewnętrznych, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii), posiadający min. 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych (świadczenia opieki zdrowotnej wykonywane przez zespoły ratownictwa medycznego- pogotowie ratunkowe lub lotnicze zespoły ratownictwa medycznego) oraz posiadający doświadczenie w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z zakresu ratownictwa medycznego min. 50 godz. dydaktycznych (godz. dydakt. 45 min.) w okresie ostatnich 3 lat (liczone od daty składania ofert), min. 1 rok pracy na stanowisku lekarza koordynatora. lub/i b) pielęgniarką systemu pielęgniarka systemu - (posiadająca tytuł specjalisty lub specjalizująca się dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii, i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii a także pielęgniarka posiadająca ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa ratunkowego, anestezjologii, i intensywnej opieki, chirurgii, kardiologii, pediatrii oraz posiadająca min.3 letni staż pracy w oddziałach pomocy doraźnej, izbach przyjęć lub pogotowiu ratunkowym), posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych na stanowisku dyspozytora medycznego oraz posiadająca doświadczenie w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń zakresu ratownictwa medycznego, min. 50 godz. dydaktycznych (godz. dydakt. 45 min. ) w okresie ostatnich 3 lat (liczone od daty składania ofert). lub/i c) ratownikiem medycznym ratownik medyczny- posiadający wykształcenie zgodnie z art. 10 ust.4 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym z dn. 08.09.2006 roku z późn. zm., posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych na stanowisku dyspozytora medycznego oraz posiadający doświadczenie w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń zakresu ratownictwa medycznego, min.50 godzin dydaktycznych (godz. dydakt. 45 min. ) w okresie ostatnich 3 lat (liczone od daty składania ofert). Część IV psychologiem psycholog - posiadający ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, posiadający min.3 lata doświadczenia zawodowego oraz posiadający doświadczenie w prowadzeniu wykładów i ćwiczeń, min. 20 godz. dydakt. (godz. dydakt. 45 min.) w okresie ostatnich 3 lat (liczone od daty składania ofert).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy pzp. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zastrzega się, że postanowienia umowy mogą ulec zmianie tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany miejsca przeprowadzania wykładów i ćwiczeń na terenie miasta Olsztyn. Zmiany te będą wymagały, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowgo
ul. Pstrowskiego 28B
10-602 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowgo ul. Pstrowskiego 28B 10-602 Olsztyn Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy pn.: Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 45 godzin edukacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 37 godzin edukacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część - przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 16 godzin edukacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV część przeprowadzenie zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu zaliczającego zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz, w liczbie 5 godzin edukacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT - powtórzenie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Aktywny Senior +
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.