To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-10
Ugoszcz: Remont Wiejskich Domów Kultury w miejscowościach Studzienice i Przewóz - ETAP I
Numer ogłoszenia: 243170 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173674 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Gminy Sudzienice z siedzibą w Ugoszczy, Ugoszcz 12B, 77-143 Ugoszcz, woj. pomorskie, tel. 0-59 821 47 88, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Wiejskich Domów Kultury w miejscowościach Studzienice i Przewóz - ETAP I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja prac budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy i remontu istniejącego budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Studzienice, ul. Brzozowa 5, obręb Studzienice, dz. nr 229/2, które będą stanowić realizację zadania pod nazwą: Remont Wiejskich Domów Kultury w miejscowościach Studzienice i Przewóz -ETAP I 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie remontu i przebudowy wraz z wymianą pokrycia dachowego, wymianą stolarki drzwiowej, wymianą części instalacji centralnego .ogrzewania oraz przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wykonania następujących prac budowlanych: - demontaż pokrycia dachowego wraz z obróbkami, - wymiana pokrycia dachowego, - demontaż wraz z montażem nowej stolarki drzwiowej, - osadzenie podciągu, - roboty ogólnobudowlane w poszczególnych pomieszczeniach, - demontaż istniejącej sceny i antresoli, - wykonanie nowoprojektowanej sceny, - wymiana posadzek w poszczególnych pomieszczeniach, - skucie istniejących tynków, - naprawa deskowania, - wykonanie nowych tynków na ścianach i stropach w poszczególnych pomieszczeniach, - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania - montaż elementów instalacji elektrycznej. 4. Wszystkie opisane powyżej elementy przedstawiono w załączniku nr 15 (Projekt Budowlany) do niniejszej SWIZ. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót będące załącznikami do niniejszej SIWZ, a także STWiORB, opracowane na zlecenie Zamawiającego, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ w ilości wymienionej w załączniku nr 15. 1. W celu przygotowania oferty należy posiłkować się przedmiarami, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zmówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w specyfikacji technicznej, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w projekcie budowlanym, budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarze robót, jako materiale pomocniczym. 3. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego muszą spełniać jedynie warunek równoznaczności w stosunku do nazw, typów, materiałów i urządzeń użytych w opracowaniu dokumentacji do postępowania. 4. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 113 poz.759 z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 5. Zamawiający dopuszcza przyjęcie do oferty materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. 6. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. b) Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. c) Urządzenie terenu zaplecza budowy, wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. d) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. e) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. f) Udzielania pisemnych informacji o przebiegu realizacji robót (zaawansowaniu prac) i napotykanych problemach, poprzez sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru raportu, rozliczeń, a także innych istotnych informacji. g) Udzielania pisemnych informacji o dokonanych kontrolach na budowie, h) Zapewnienia odpowiednich warunków organizowania narad i kontroli na budowie. i) Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie go do stanu pierwotnego wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. j) Skompletowanie dokumentów odbiorowych, wg załącznika nr 16 do SIWZ (wzór) w tym: - dokumentację techniczną powykonawczą, tj. dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, - protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu i robót zanikających - szczegółowe specyfikacje techniczne, - protokoły odbioru robót częściowych, - recepty i ustalenia technologiczne, - dzienniki budowy i książki obmiarów, - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, - deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wybudowanych materiałów, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - rysunki na wykonanie robót towarzyszących oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń, 8. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 9. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe, licząc od dnia odbioru końcowego robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "I.M. BUD" Ireneusz Mruk
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "I.M. BUD" Ireneusz Mruk
- I.M.BUD Ireneusz Mruk, ul. Mała Kolejowa 93, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 269237,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 233131,92
Oferta z najniższą ceną: 233131,92 / Oferta z najwyższą ceną: 264825,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.