eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDostawa urządzeń specjalistycznej malarni proszkowej do elementów aluminiowych i stalowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Sieradz: Dostawa urządzeń specjalistycznej malarni proszkowej do elementów aluminiowych i stalowych
Numer ogłoszenia: 243208 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Z.P.H.U. "MATUSIAK" Henryk Matusiak , ul. Sadowa 1, 98-210 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 32 26, faks 43 656 93 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.matusiak.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń specjalistycznej malarni proszkowej do elementów aluminiowych i stalowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnej linii technologicznej do malowania proszkowego: Urządzenie wannowe z układem grzewczym - 1 kpl., ilość wanien 6 szt., wykonanie z blachy kwasoodpornej, czynnik grzewczy gorąca woda, sterowanie czasem i temperaturą, manipulator automatyczny. Wymiary gabarytowe max. (dł./szer./wys.) - 10000/2500/2000 Zbiornik magazynowy do gromadzenia ścieków wraz z pompą transferową - 1 szt. Demineralizator wody DEMI z kolumnami jonitowymi o wydajności 0,5 m3/h - szt. 1 Kabina malarska - w skład komory wchodzić powinny komora robocza, pojemnik na farbę proszkową, system wentylacyjny i filtracyjny, oświetlenie komory, aplikacja proszkowa ręczna - max liczba stanowisk 2 szt. Wymiary gabarytowe max. dla 1 szt. kabiny (dł./szer./wys.) - 3500/2500/2700; Piec do wygrzewania farb proszkowych - gazowy, wyposażony w komorę roboczą, w aparaturę kontrolno pomiarową, drzwi dwuskrzydłowe zamykane/otwierane ręcznie, moc elektryczna 2x4,5 kW, max. temperatura powietrza 220 oC, Wymiary gabarytowe max. (dł./szer./wys.) - 8000/2500/4000 Układ transportu technologicznego malarni - transport ręczny, tor jezdny podwieszany do konstrukcji wsporczej, przesuwnice szt. 2 o długości około 7 m, minimalna liczba trawers z wózkami - 10 szt, max. obciążenie 1 trawersu - 100 kg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym, potwierdzające, iż oferowane urządzenia linii technologicznej malarni posiadają parametry techniczne wskazane w SIWZ, odpowiada stosownym normom i standardom, posiada wymaganą prawem dokumentację.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty 2) parafowany wzór umowy 3) upoważnienie do podpisania oferty jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika od reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1.Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, 1.2.Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy b) Wykonawca będzie miał prawo do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przyczyna przedłużenia nie była do przewidzenia w momencie podpisania umowy i wykonawca pomimo podjęcia działań nie mógł jej zapobiec . 2.1 Sposób inicjowania zmian: a) Zamawiający: - wnioskuje do wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Wykonawca: - wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 3.Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach 4. Zmiana postanowień zawartej umowy w wyniku wprowadzenia zmian opisanych powyżej może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.matusiak.com.pl w zakładce ZAMÓWIENIA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chojne, ul. Sadowa 1, 98-210 Sieradz 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Chojne, ul. Sadowa 1, 98-210 Sieradz 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.