Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Płock: Zaprojektowanie, instalacja sieci komputerowej i wydzielonej sieci zasilającej 230V oraz zakup i dostawa urządzeń na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy .
Numer ogłoszenia: 243208 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, instalacja sieci komputerowej i wydzielonej sieci zasilającej 230V oraz zakup i dostawa urządzeń na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zaprojektowanie, instalacja sieci komputerowej i wydzielonej sieci zasilającej 230 V oraz zakup i dostawa urządzeń na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych . 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , tj przed dniem 6 grudnia 2007r., a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 1 zadanie o wartości nie niższej niż zaoferowana cena odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia . - dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i posiadającym aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /dających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) i 2) musi spełnić każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 3) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. nr 2 SIWZ ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 3.Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed 6 grudnia 2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na formularzu stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ - Doświadczenie w zakresie wykonawstwa - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.) ; 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ. Należy także załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ump.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, Stanowisko nr 8 ul. Zduńska 3, 09 - 400 Płock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, Stanowisko nr 8 ul. Zduńska 3, 09 - 400 Płock.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa urządzenia klasy UTM oraz systemu analizy z licencjami na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Przebudowa placu wewnętrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w Płocku wraz z wykonaniem nowej hydroizolacji ścian piwnic.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminy-Miasto Płock
- Dostawa deduplikatora wraz z montażem i konfiguracją współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
- Usługa transportu ścieków z terenu Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Zakładu Przetwarzania Odpadów i Zakładu Składowania Odpadów
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie lokali mieszkalnych na potrzeby Repatriantów w Gminie Wińsko"
- Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego - zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- Modernizacja dźwigu osobowego Domu Pomocy Społecznej w Zielonce przy ulicy Poniatowskiego 29, 05-220 Zielonka
- Modernizacja hali sportowej przy ul. Jagiellońskiej 7
- Streetball - budowa boiska do koszykówki ulicznej
więcej: Układanie kabli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.