eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródODNOWA CENTRUM WSI STARA HUTA I WÓLKA HUSIŃSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Krasnobród: ODNOWA CENTRUM WSI STARA HUTA I WÓLKA HUSIŃSKA
Numer ogłoszenia: 243231 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA CENTRUM WSI STARA HUTA I WÓLKA HUSIŃSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - ROBOTY BUDOWLANE Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w miejscowości Wólka Husińska - roboty wykończeniowe. Ścianki działowe Wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych - 12,238m2 Stolarka drzwiowa Drzwi stalowe przeciwpożarowe - 1,89m2 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne -9,600m2 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone jednoskrzydłowe - 5,400m2 Okładziny ścian i posadzki Ułożenie ścian płytkami szkliwionymi -47,14m2, ułożenie terrakoty na posadzkach -9,91m2 Wykonanie cokolika z płytek ceramicznych - 100,6m Obsadzenie podokienników - 9,00 szt. Malowanie Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - 577,060m2 Elewacja i opaska chodnikowa Ocieplenie ścian płytami styropianowymi - 217,900m2 Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - 217,900m2 Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi - 26,790m2 Ocieplenie cokołu płytami styropianowymi - 53,850m2 Wykonanie wyprawy elewacyjnej -tynk mozaikowy na cokole - 53,850m2 Ustawienie obrzeży betonowych 30X8cm - 56,50m Ułożenie kostki brukowej gr. 6cm - 11,50m2 Remont schodów zewnętrznych południowych Wykonanie okładziny schodów masą lastryko - 26,250m2 Wykonanie okładziny powierzchni płaskich masą lastryko-spocznik - 13,825m2 Wykonanie okładziny belek policzkowych lastryko - 3,285m2 Montaż balustrady schodowej - 15,400m Remont schodów zewnętrznych północnych Wykonanie okładziny schodów masą lastryko - 12,420m2 Wykonanie okładziny powierzchni płaskich masą lastryko-spocznik - 11,730m2 Wykonanie okładziny belek policzkowych lastryko - 0,81m2 Montaż balustrady schodowej - 6,400m Wykonanie rusztu i montaż paneli z blachy powlekanej -19,66m2 Obudowa lukarn - 5,00 sztuk Wykonanie rusztu na konstrukcji drewnianej i montaż paneli z blachy powlekanej - 24,000m2 Montaż okien PCV - 1,440m2 Obróbki blacharskie - 29,100m Montaż desek czołowych - 20,000m Montaż rynien dachowych - 20,000m Docieplenie stropu nad parterem Izolacja z folii polietylenowej - 327,705m2 Wykonanie izolacji z płyt styropianowych - 327,705m2 Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej- 327,705m2 Roboty sanitarne Wykonanie rurociągu wodociągowego o śr. nom. 15mm stalowego - 21,00m Montaż wodociągów z PCW o śr. 50cm - 4,50m Montaż kompaktów - 3,00 kpl Montaż umywalek porcelanowych - 2,00 szt. Kabiny natryskowe do kąpieli - 1,00 kpl. Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w Wólce Husińskiej - roboty elektryczne. Wyposażenie tablicy w sali komputerowej - 1,00 kpl. Wyposażenie tablicy na korytarzu świetlicy - 1,00 kpl. Oprawy i osprzęt w Sali komputerowej, w siłowni, w świetlicy, w magazynku, w korytarzu, w łazience Montaż opraw świetlówkowych - 4 kpl. - 19,00 szt. Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych - 22,00 szt. Oprawy halogenowe na zewnątrz budynku Oprawy oświetleniowe przykręcane halogenowe - 3,00 kpl Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w Wólce Husińskiej - Instalacja centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, instalacją gazową i zbiornikiem gazu płynnego. Instalacja zbiornika i przyłącze gazowe i ogrodzenie Fundamenty pod maszyny -4,800m2 Ogrodzenie z siatki wys. 2m - 33,600m Wrota z furkami wys. 1,8m - 2,00 kpl Instalacja gazowa Rurociągi stalowe o średnicy 25mm - 12,00m Rurociągi stalowe o średnicy 20mm - 4,00m Rurociągi stalowe p średnicy 15mm - 5,00m Instalacja c.o. Grzejniki stalowe dwupłytowe długość do 1600mm - 13,00szt. Rury przyłączne do grzejników - 13,00kpl Rurociągi stalowe o średnicy 25mm - 34,00m Rurociągi stalowe o średnicy 20mm - 52,00m Rurociągi stalowe o średnicy 15mm - 161,00m Podłączanie kotła Kotły stalowe wodne lub parowe o mocy znamionowej do 50 kW z zamkniętą komorą spalania - 1,00 szt. Montaż systemu spalinowego = 1,00 m2 Zbiorniki odpowietrzające o pojemności do 10 dm3 - 2,00 szt. Roboty elektryczne i AKPIA Montaż regulatora - szt. 1,00 Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5mm2 - 5,000m Skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 10 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża - 1,000szt. Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w miejscowości Wólka Husińska. Elementy małej architektury Podejście do budynku świetlicy Obrzeża betonowe - 6,000m Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.6cm - 2,500m2 Ogrodzenie terenu przy budynku świetlicy Obsadzenie słupków ogrodzeniowych - szt. 36,000szt. Osadzenie odkosów dla słupków narożnych ogrodzenia - 6,000szt. Montaż pustaka do podmurówki betonowej - 36,000 elem. Ogrodzenie z siatki wysokości 1,5m na słupkach stalowych - 73,000m Montaż furtki - 1,00 szt. Montaż bramy wysokości 2,00m - 1 kpl. Montaż stojaka na rowery i ławek Montaż stojaka pięciostanowiskowego na rowery - 1,00 szt. Montaż ławek betonowych - 4,00 szt. Ustawienie w gotowych otworach stojaków do siatkówki i kometki - 2,000szt. Urządzenie placu zabaw dla dzieci Montaż huśtawki 2 osobowej stalowej - 1,00szt. Montaż huśtawki wagowej stalowej - 1,00szt. Montaż karuzeli krzyżowej 4 ramiennej - 1,00szt. Montaż zjeżdżalni stalowej - 1,00 szt. Montaż ławki stalowej z oparciem - 2,00szt. Montaż piaskownicy betonowej - 1,00szt. Montaż bujaczków na sprężynie - 2,00szt. Montaż kosza na smieci - 2,00szt. Ustawienie combiflorów betnowych - 8,00szt. Montaż tablicy z regulaminem placu zabaw - 1,00szt. Ogrodzenie placu zabaw Osadzenie słupków ogrodzeniowych do paneli - 27,00szt. Montaż furtki - 1,00 szt. Montaż prefabrykowanego pustaka do podmurówki - 27,00 elementów. Montaż prefabrykowanych elementów podmurówki betonowej - 28,00 elementów. Osadzenie przęseł z paneli ogrodzeniowych - 28,00szt. Rekultywacja płyty boiska do piłki nożnej Rekultywacja płyty boiska o powierzchni - 700.00 m2 Oświetlenie ciągu pieszego w miejscowości Wólka Husińska Ułożenie rur osłonowych DVK-50 - 50,00m Układanie kabli YAKY 4X25 - 50,00m Układanie kabli YAKY 4X25 w rowach kablowych - 235,00m Montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 10,00szt. Montaż urządzenia rozdzielczego szafy - 1,00 szt. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 10,00szt. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2949L Krasnobród - Długi Kąt w m. Wólka Husińska w km 4+570,00 - 5+229,00. Odcinek w km 4+991,00 do km 4+570,00 Roboty przygotowawcze: usuniecie ziemi o grubości do 10cm - 708,00m2, montaż rur osłonowych - 13,00m Roboty ziemne: Roboty ziemne - 109,00m3, Roboty odwodnieniowe: Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych i wodociągowych - 3,00szt. Podbudowy: Wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10cm - 330,60m2 Wzmocnienie podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15cm pod zjazdy - 18,00m2.Podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazdy grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm . Nawierzchnie: Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej gr. 8cm - 18,00m2. Krawężniki betonowe 15X30cm - 44,00m2. Obrzeża betonowe o wym. 30X8cm. Chodniki z kostki brukowej gr. 6cm szarej - 198,40m2, chodniki z kostki brukowej gr. 6cm kolorowej - 132,20m2. Roboty wykończeniowe: Przepusty rurowe pod chodnikiem rury betonowe fi 60cm - 19,00m, zakończenia kołnierzowe 7,80m. Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała 60X40X10cm skarp -32,00m2 Umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi typu korytkowego 15X50X60cm - 20,00m. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm - 2,00szt. Pionowe znaki drogowe - szt.2. Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę w miejscowości Stara Huta Elewacja Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na ścianach - 299,800m2 Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekko - mokrą z wykonaniem wyprawy elewacyjnej - 204,800m2 Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi - 25,900m2 Ocieplenie cokołu budynku metodą lekko - mokrą z wykonaniem wyprawy elewacyjnej - 56,200m2. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna Wykucie z muru stolarki drewnianej Montaż okien z PCV o powierzchni do 2,00m2 - 3,395m2 Montaż okien o powierzchni ponad 2,50m2 - 26,600m2 Wstawienie nowych drzwi zewnętrznych aluminiowych - 3 szt. - 10,730m2 Ścianki działowe, nadproża drzwiowe i stolarka wewnętrzna Uzupełnienie sklepień płaskich Kleina - wciągnięcie i ułożenie belek stalowych - 15,600m Wykonanie ścianek działowych na podwójnych rusztach metalowych z pokryciem obustronnym płytami gipsowo-kartonowymi - 40,555m2 Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych - 11,340m2 Montaż drzwi aluminiowych z ościeżnicą - 4,350m2 Montaż kabin sanitarnych - 2 szt. Sufity podwieszane, renowacja sufitu z boazerii, wentylacja, ocieplenie stropu. Wykonanie okładziny gipsowo-kartonowej na suficie - 84,906m2 Oczyszczenie i lakierowanie boazerii na suficie - 208,468m2 Wykonanie wentylacji grawitacyjnej poprzez montaż rury typu S w obudowie z płyty OSB - 9,420m2 Ocieplenie stropu wełna mineralną - 344,000m2 Posadzki i podłogi Wykonanie ławy fundamentowej - 1,347m3 Wykonanie ścianek -8,980m2 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej- 17,960m2 Wykonanie podkładu z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym - 48,649m2 Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 3,243m3 Izolacja z foli polietylenowej, wykonanie izolacji z płyt styropianowych, wykonanie posadzki cementowej oraz przyklejenie terakoty - 32,432m2 Wykonanie podłogi drewnianej, wraz z ocyklinowaniem i malowaniem -212,833m2 Malowanie i wykańczanie ścian Malowanie ścian farbami emulsyjnymi -392,530m2 Wykonanie wyprawy z tynku mozaikowego - 65,310m2 Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - 57,056m2 Roboty sanitarne Rurociągi stalowe ocynkowane fi 15-25 - 18,50m Montaż rurociągów PCV fi 50mm - 8,0m Montaż kompaktów - 2,00 szt. Montaż umywalek - 2,00 szt. Montaż termy elektrycznej 150 litrów - 1,00 kpl Roboty zewnętrzne Ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych - 81,00m Nawierzchnie z kostki brukowej gr. 6cm - 70,00m2 Wykonanie okładziny kamiennej schodów - 27.188m2 Ławy fundamentowe - 1,008m2 Ściany betonowe gr. 20cm -1,600m2 Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę w miejscowości Stara Huta - elementy małej architektury Urządzenie placu zabaw dla dzieci Montaż huśtawki 2 osobowej stalowej o wysokości 2,4m - 1,00 szt., huśtawka wagowa stalowa 2 osobowa - 1,00 szt., karuzela krzyżowa 4 ramienna - 1,00 szt., zjeżdżalnia stalowa o wysokości h=0,98m - 1,00 szt., piaskownica z prefabrykatów betonowych - 1,00 szt., bujak na sprężynie: motor - 1,00 szt., bujak na sprężynie: samochód - 1,00 szt., ławka parkowa z oparciem - 2,00 szt., kosz na śmieci - 2,00 szt., regulamin korzystania z placu zabaw - 1,00 szt. ogrodzenie placu zabaw: metalowe panele wraz ze słupkami -panele 33,00 szt., słupki 32,00 szt., furtka wejściowa wraz ze słupkami - 1,00 szt. Ukształtowanie terenu Roboty ziemne - 62,5m3 Plantowanie powierzchni i humusowanie skarp - 625m2 Altana ogrodowa Montaż altany ogrodowej - 1 szt. Ustawienie obrzeży betonowych - 15m Ułożenie kostki brukowej - 16,24m2 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - DOSTAWY Dostawa wyposażenia do świetlicy w Wólce Husińskiej. Projektor multimedialny - 1 szt., Ekran -1 szt., kuchnia gazowa - 1 szt., meble komputerowe - 5 szt., stół do tenisa - 1 szt., stół bilardowy - 1 szt., Bieżnia - 1 szt., rower treningowy - 1 szt., atlas 6-stanowiskowy - 1 szt., ławka treningowa 1 - 1 szt., ławka treningowa 3 - 1 szt., Zestaw hantli - 3 szt., grył łamany - 2 szt., grył prosty - 2 szt., zestaw hantli lekkich - 2 szt., obciążenie 1,25kg - 6 szt., obciążenie 2,5kg - 6 szt., obciążenie 5 kg -6 szt., obciążenie 10,0kg - 8 szt., obciążenie 20kg - 10szt. meble gastronomiczne - szafka ścienna - 2 szt., komoda - 1 szt., barek kuchenny - 1 szt., biurko do czytelni na 2 osoby - 4 szt., regał odkryty - 3 szt., regał zakryty - 1 szt., krzesło do czytelni - 8 szt. Dostawa wyposażenia do świetlicy w Starej Hucie Komputer stacjonarny- 5 szt., monitor 5 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., projektor multimedialny - 1 szt., ekran - 1szt., kuchnia gazowa - 1 szt., meble komputerowe - 5 szt., stół do tenisa - 1 szt., stół bilardowy -1 szt., bieżnia - 1 szt., rower treningowy - 1 szt., atlas 6 - stanowiskowy - 1 szt., ławka treningowa 1 - 1 szt., ławka treningowa 3 - 1 szt., zestaw hantli - 3 szt., grył łamany - 2 szt., grył prosty - 2 szt., zestaw hantli lekkich - 2 szt., obciążenie 1,25kg - 6 szt., obciążenie 2,5kg - 6 szt., obciążenie 5 kg - 6 szt., obciążenie 10,0kg - 8 szt., obciążenie 20,0kg - 10szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 37.44.00.00-4, 30.21.30.00-5, 39.13.40.00-0, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.31.61.10-9, 45.31.43.10-7, 45.11.21.00-6, 37.50.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową, remontem lub przebudową obiektów kubaturowych. Wartość każdej wykazanej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 230 000 zł brutto. (Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczy części zamówienia nr 1)Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego lub mebli biurowych lub sprzętu do ćwiczeń fizycznych. Wartość każdej z wykonanych dostaw nie może być mniejsza niż 21 000 zł brutto. (Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczy części zamówienia nr 2) Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca winien udokumentować dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: - rusztowania ramowe do prowadzenia robót związanych z ociepleniem budynków - 50 m2 - betoniarka wolnospadowa o pojemności nie mniejszej niż 150 litrów - 1 szt. -zagęszczarka mechaniczna do układania kostki brukowej - 1 szt. - piła do cięcia kostki brukowej - 1 szt. - koparka podsiębierna - 1 szt. Wykonawca zobowiązany jest podać informację o podstawie dysponowania urządzeniami technicznymi. (Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczy części zamówienia nr 1) Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. W części zamówienia nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi udokumentować: dysponowanie osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane lub przygotowanie zawodowe uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -drogowej Wyżej wymienione osoby będą sprawowały funkcję kierowników budów - roboty budowlane realizowane będą w oparciu o kilka pozwoleń na budowę. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli osoby odpowiedzialne za pełnienie funkcji technicznych na budowie w związku z realizowanymi robotami budowlanymi posiadać będą przynajmniej wykształcenie średnie i tytuł zawodowy technika. Posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego potwierdza posiadanie niezbędnego doświadczenia przez tę osoby do wykonania zamówienia. Warunek uznaje się również za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego uprawnieniami. Zgodnie z zapisem art. 104 Prawa budowlanego Zamawiający uzna uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przez wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. to jest przed 1 stycznia 1995r. Zamawiający zweryfikuje spełnienie warunku posiadania uprawnień budowlanych przez osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował na podstawie przepisów w oparciu o które uprawnienia lub stwierdzenia posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały wystawione. (Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczy części zamówienia nr 1) Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. W części zamówienia nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100.000,00zł. (Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczy części zamówienia nr 1) Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. W części zamówienia nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy polisa ubezpieczeniowa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia nie zawierają informacji że są opłacone Wykonawca załącza dowód potwierdzający ich opłacenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą zostać wprowadzone w umowie na wykonanie robót budowlanych i mogą dotyczyć wydłużenia terminu wykonania zamówienia z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych w czasie trwania umowy. Przez warunki niesprzyjające należy rozumieć ciągłe opady deszczu utrzymujące przez okres co najmniej jednego miesiąca w sezonie budowlanym. W przypadku zaistnienia takiej okoliczności obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych w trakcie trwania kontraktu spoczywa na Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja pod nazwą: Odnowa centrum wsi Stara Huta i Wólka Husińska finansowana jest w ramach działania 313,322,323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Umowa o przyznanie pomocy nr 00451-6922-UM0300457/10 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na Lata 2007 - 2013 z dnia 23 grudnia 2010r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć zamówienia nr 1 nazwa części: Wykonanie robót budowlanych: - Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w miejscowości Wólka Husińska. - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2949L Krasnobród - Długi Kąt w m. Wólka Husińska. - Oświetlenie ciągu pieszego w miejscowości Wólka Husińska. - Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę w miejscowości Stara Huta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w miejscowości Wólka Husińska - roboty wykończeniowe. Ścianki działowe Wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych - 12,238m2 Stolarka drzwiowa Drzwi stalowe przeciwpożarowe - 1,89m2 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne -9,600m2 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone jednoskrzydłowe - 5,400m2 Okładziny ścian i posadzki Ułożenie ścian płytkami szkliwionymi -47,14m2, ułożenie terrakoty na posadzkach -9,91m2 Wykonanie cokolika z płytek ceramicznych - 100,6m Obsadzenie podokienników - 9,00 szt. Malowanie Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - 577,060m2 Elewacja i opaska chodnikowa Ocieplenie ścian płytami styropianowymi - 217,900m2 Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - 217,900m2 Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi - 26,790m2 Ocieplenie cokołu płytami styropianowymi - 53,850m2 Wykonanie wyprawy elewacyjnej -tynk mozaikowy na cokole - 53,850m2 Ustawienie obrzeży betonowych 30X8cm - 56,50m Ułożenie kostki brukowej gr. 6cm - 11,50m2 Remont schodów zewnętrznych południowych Wykonanie okładziny schodów masą lastryko - 26,250m2 Wykonanie okładziny powierzchni płaskich masą lastryko-spocznik - 13,825m2 Wykonanie okładziny belek policzkowych lastryko - 3,285m2 Montaż balustrady schodowej - 15,400m Remont schodów zewnętrznych północnych Wykonanie okładziny schodów masą lastryko - 12,420m2 Wykonanie okładziny powierzchni płaskich masą lastryko-spocznik - 11,730m2 Wykonanie okładziny belek policzkowych lastryko - 0,81m2 Montaż balustrady schodowej - 6,400m Wykonanie rusztu i montaż paneli z blachy powlekanej -19,66m2 Obudowa lukarn - 5,00 sztuk Wykonanie rusztu na konstrukcji drewnianej i montaż paneli z blachy powlekanej - 24,000m2 Montaż okien PCV - 1,440m2 Obróbki blacharskie - 29,100m Montaż desek czołowych - 20,000m Montaż rynien dachowych - 20,000m Docieplenie stropu nad parterem Izolacja z folii polietylenowej - 327,705m2 Wykonanie izolacji z płyt styropianowych - 327,705m2 Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej- 327,705m2 Roboty sanitarne Wykonanie rurociągu wodociągowego o śr. nom. 15mm stalowego - 21,00m Montaż wodociągów z PCW o śr. 50cm - 4,50m Montaż kompaktów - 3,00 kpl Montaż umywalek porcelanowych - 2,00 szt. Kabiny natryskowe do kąpieli - 1,00 kpl. Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w Wólce Husińskiej - roboty elektryczne. Wyposażenie tablicy w sali komputerowej - 1,00 kpl. Wyposażenie tablicy na korytarzu świetlicy - 1,00 kpl. Oprawy i osprzęt w Sali komputerowej, w siłowni, w świetlicy, w magazynku, w korytarzu, w łazience Montaż opraw świetlówkowych - 4 kpl. - 19,00 szt. Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych - 22,00 szt. Oprawy halogenowe na zewnątrz budynku Oprawy oświetleniowe przykręcane halogenowe - 3,00 kpl Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w Wólce Husińskiej - Instalacja centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, instalacją gazową i zbiornikiem gazu płynnego. Instalacja zbiornika i przyłącze gazowe i ogrodzenie Fundamenty pod maszyny -4,800m2 Ogrodzenie z siatki wys. 2m - 33,600m Wrota z furkami wys. 1,8m - 2,00 kpl Instalacja gazowa Rurociągi stalowe o średnicy 25mm - 12,00m Rurociągi stalowe o średnicy 20mm - 4,00m Rurociągi stalowe p średnicy 15mm - 5,00m Instalacja c.o. Grzejniki stalowe dwupłytowe długość do 1600mm - 13,00szt. Rury przyłączne do grzejników - 13,00kpl Rurociągi stalowe o średnicy 25mm - 34,00m Rurociągi stalowe o średnicy 20mm - 52,00m Rurociągi stalowe o średnicy 15mm - 161,00m Podłączanie kotła Kotły stalowe wodne lub parowe o mocy znamionowej do 50 kW z zamkniętą komorą spalania - 1,00 szt. Montaż systemu spalinowego = 1,00 m2 Zbiorniki odpowietrzające o pojemności do 10 dm3 - 2,00 szt. Roboty elektryczne i AKPIA Montaż regulatora - szt. 1,00 Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5mm2 - 5,000m Skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 10 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża - 1,000szt. Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę i garaż OSP w miejscowości Wólka Husińska. Elementy małej architektury Podejście do budynku świetlicy Obrzeża betonowe - 6,000m Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.6cm - 2,500m2 Ogrodzenie terenu przy budynku świetlicy Obsadzenie słupków ogrodzeniowych - szt. 36,000szt. Osadzenie odkosów dla słupków narożnych ogrodzenia - 6,000szt. Montaż pustaka do podmurówki betonowej - 36,000 elem. Ogrodzenie z siatki wysokości 1,5m na słupkach stalowych - 73,000m Montaż furtki - 1,00 szt. Montaż bramy wysokości 2,00m - 1 kpl. Montaż stojaka na rowery i ławek Montaż stojaka pięciostanowiskowego na rowery - 1,00 szt. Montaż ławek betonowych - 4,00 szt. Ustawienie w gotowych otworach stojaków do siatkówki i kometki - 2,000szt. Urządzenie placu zabaw dla dzieci Montaż huśtawki 2 osobowej stalowej - 1,00szt. Montaż huśtawki wagowej stalowej - 1,00szt. Montaż karuzeli krzyżowej 4 ramiennej - 1,00szt. Montaż zjeżdżalni stalowej - 1,00 szt. Montaż ławki stalowej z oparciem - 2,00szt. Montaż piaskownicy betonowej - 1,00szt. Montaż bujaczków na sprężynie - 2,00szt. Montaż kosza na smieci - 2,00szt. Ustawienie combiflorów betnowych - 8,00szt. Montaż tablicy z regulaminem placu zabaw - 1,00szt. Ogrodzenie placu zabaw Osadzenie słupków ogrodzeniowych do paneli - 27,00szt. Montaż furtki - 1,00 szt. Montaż prefabrykowanego pustaka do podmurówki - 27,00 elementów. Montaż prefabrykowanych elementów podmurówki betonowej - 28,00 elementów. Osadzenie przęseł z paneli ogrodzeniowych - 28,00szt. Rekultywacja płyty boiska do piłki nożnej Rekultywacja płyty boiska o powierzchni - 700.00 m2 Oświetlenie ciągu pieszego w miejscowości Wólka Husińska Ułożenie rur osłonowych DVK-50 - 50,00m Układanie kabli YAKY 4X25 - 50,00m Układanie kabli YAKY 4X25 w rowach kablowych - 235,00m Montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 10,00szt. Montaż urządzenia rozdzielczego szafy - 1,00 szt. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 10,00szt. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2949L Krasnobród - Długi Kąt w m. Wólka Husińska w km 4+570,00 - 5+229,00. Odcinek w km 4+991,00 do km 4+570,00 Roboty przygotowawcze: usuniecie ziemi o grubości do 10cm - 708,00m2, montaż rur osłonowych - 13,00m Roboty ziemne: Roboty ziemne - 109,00m3, Roboty odwodnieniowe: Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych i wodociągowych - 3,00szt. Podbudowy: Wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10cm - 330,60m2 Wzmocnienie podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15cm pod zjazdy - 18,00m2.Podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazdy grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm . Nawierzchnie: Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej gr. 8cm - 18,00m2. Krawężniki betonowe 15X30cm - 44,00m2. Obrzeża betonowe o wym. 30X8cm. Chodniki z kostki brukowej gr. 6cm szarej - 198,40m2, chodniki z kostki brukowej gr. 6cm kolorowej - 132,20m2. Roboty wykończeniowe: Przepusty rurowe pod chodnikiem rury betonowe fi 60cm - 19,00m, zakończenia kołnierzowe 7,80m. Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała 60X40X10cm skarp -32,00m2 Umocnienie dna rowu elementami prefabrykowanymi typu korytkowego 15X50X60cm - 20,00m. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm - 2,00szt. Pionowe znaki drogowe - szt.2. Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę w miejscowości Stara Huta Elewacja Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na ścianach - 299,800m2 Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą lekko - mokrą z wykonaniem wyprawy elewacyjnej - 204,800m2 Ocieplenie ościeży płytami styropianowymi - 25,900m2 Ocieplenie cokołu budynku metodą lekko - mokrą z wykonaniem wyprawy elewacyjnej - 56,200m2. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna Wykucie z muru stolarki drewnianej Montaż okien z PCV o powierzchni do 2,00m2 - 3,395m2 Montaż okien o powierzchni ponad 2,50m2 - 26,600m2 Wstawienie nowych drzwi zewnętrznych aluminiowych - 3 szt. - 10,730m2 Ścianki działowe, nadproża drzwiowe i stolarka wewnętrzna Uzupełnienie sklepień płaskich Kleina - wciągnięcie i ułożenie belek stalowych - 15,600m Wykonanie ścianek działowych na podwójnych rusztach metalowych z pokryciem obustronnym płytami gipsowo-kartonowymi - 40,555m2 Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych - 11,340m2 Montaż drzwi aluminiowych z ościeżnicą - 4,350m2 Montaż kabin sanitarnych - 2 szt. Sufity podwieszane, renowacja sufitu z boazerii, wentylacja, ocieplenie stropu. Wykonanie okładziny gipsowo-kartonowej na suficie - 84,906m2 Oczyszczenie i lakierowanie boazerii na suficie - 208,468m2 Wykonanie wentylacji grawitacyjnej poprzez montaż rury typu S w obudowie z płyty OSB - 9,420m2 Ocieplenie stropu wełna mineralną - 344,000m2 Posadzki i podłogi Wykonanie ławy fundamentowej - 1,347m3 Wykonanie ścianek -8,980m2 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej- 17,960m2 Wykonanie podkładu z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym - 48,649m2 Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 3,243m3 Izolacja z foli polietylenowej, wykonanie izolacji z płyt styropianowych, wykonanie posadzki cementowej oraz przyklejenie terakoty - 32,432m2 Wykonanie podłogi drewnianej, wraz z ocyklinowaniem i malowaniem -212,833m2 Malowanie i wykańczanie ścian Malowanie ścian farbami emulsyjnymi -392,530m2 Wykonanie wyprawy z tynku mozaikowego - 65,310m2 Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych - 57,056m2 Roboty sanitarne Rurociągi stalowe ocynkowane fi 15-25 - 18,50m Montaż rurociągów PCV fi 50mm - 8,0m Montaż kompaktów - 2,00 szt. Montaż umywalek - 2,00 szt. Montaż termy elektrycznej 150 litrów - 1,00 kpl Roboty zewnętrzne Ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych - 81,00m Nawierzchnie z kostki brukowej gr. 6cm - 70,00m2 Wykonanie okładziny kamiennej schodów - 27.188m2 Ławy fundamentowe - 1,008m2 Ściany betonowe gr. 20cm -1,600m2 Adaptacja budynku wiejskiego na świetlicę w miejscowości Stara Huta - elementy małej architektury Urządzenie placu zabaw dla dzieci Montaż huśtawki 2 osobowej stalowej o wysokości 2,4m - 1,00 szt., huśtawka wagowa stalowa 2 osobowa - 1,00 szt., karuzela krzyżowa 4 ramienna - 1,00 szt., zjeżdżalnia stalowa o wysokości h=0,98m - 1,00 szt., piaskownica z prefabrykatów betonowych - 1,00 szt., bujak na sprężynie: motor - 1,00 szt., bujak na sprężynie: samochód - 1,00 szt., ławka parkowa z oparciem - 2,00 szt., kosz na śmieci - 2,00 szt., regulamin korzystania z placu zabaw - 1,00 szt. ogrodzenie placu zabaw: metalowe panele wraz ze słupkami -panele 33,00 szt., słupki 32,00 szt., furtka wejściowa wraz ze słupkami - 1,00 szt. Ukształtowanie terenu Roboty ziemne - 62,5m3 Plantowanie powierzchni i humusowanie skarp - 625m2 Altana ogrodowa Montaż altany ogrodowej - 1 szt. Ustawienie obrzeży betonowych - 15m Ułożenie kostki brukowej - 16,24m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00-6, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.31.61.10-9, 45.31.43.10-7, 45.11.21.00-6, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie dostaw: Dostawa wyposażenia do świetlicy w Starej Hucie. Dostawa wyposażenia do świetlicy w Wólce Husińskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia do świetlicy w Wólce Husińskiej. Projektor multimedialny - 1 szt., Ekran -1 szt., kuchnia gazowa - 1 szt., meble komputerowe - 5 szt., stół do tenisa - 1 szt., stół bilardowy - 1 szt., Bieżnia - 1 szt., rower treningowy - 1 szt., atlas 6-stanowiskowy - 1 szt., ławka treningowa 1 - 1 szt., ławka treningowa 3 - 1 szt., Zestaw hantli - 3 szt., grył łamany - 2 szt., grył prosty - 2 szt., zestaw hantli lekkich - 2 szt., obciążenie 1,25kg - 6 szt., obciążenie 2,5kg - 6 szt., obciążenie 5 kg -6 szt., obciążenie 10,0kg - 8 szt., obciążenie 20kg - 10szt. meble gastronomiczne - szafka ścienna - 2 szt., komoda - 1 szt., barek kuchenny - 1 szt., biurko do czytelni na 2 osoby - 4 szt., regał odkryty - 3 szt., regał zakryty - 1 szt., krzesło do czytelni - 8 szt. Dostawa wyposażenia do świetlicy w Starej Hucie Komputer stacjonarny- 5 szt., monitor 5 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., projektor multimedialny - 1 szt., ekran - 1szt., kuchnia gazowa - 1 szt., meble komputerowe - 5 szt., stół do tenisa - 1 szt., stół bilardowy -1 szt., bieżnia - 1 szt., rower treningowy - 1 szt., atlas 6 - stanowiskowy - 1 szt., ławka treningowa 1 - 1 szt., ławka treningowa 3 - 1 szt., zestaw hantli - 3 szt., grył łamany - 2 szt., grył prosty - 2 szt., zestaw hantli lekkich - 2 szt., obciążenie 1,25kg - 6 szt., obciążenie 2,5kg - 6 szt., obciążenie 5 kg - 6 szt., obciążenie 10,0kg - 8 szt., obciążenie 20,0kg - 10szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 30.21.30.00-5, 39.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.