eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaMODERNIZACJA WYLOTÓW KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z TERENU MISTA WRZEŚNIA DO RZEKI WRZEŚNICY (I etap)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Września: MODERNIZACJA WYLOTÓW KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z TERENU MISTA WRZEŚNIA DO RZEKI WRZEŚNICY (I etap)
Numer ogłoszenia: 243236 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA WYLOTÓW KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z TERENU MISTA WRZEŚNIA DO RZEKI WRZEŚNICY (I etap).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: wylot nr A - osadnik śred. 1200 mm, wylot betonowy; wylot nr 2 - osadnik śred. 1200 mm V=1,0 m3, wylot betonowy; wylot nr 3 - komora rozdziału, osadnik wirowy z wkładem lamelowym, komora zbiorcza, wylot betonowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie robót budowlanych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali należycie co najmniej: 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto związane z budową sieci kanalizacji deszczowych, sanitarnych, budowy separatorów, urządzeń podczyszczających wody deszczowe Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że spełniają łącznie warunek określony w pkt 2. 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: kierownikiem robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że spełniają łącznie warunek określony w pkt 4. 5) udzielą 60 miesięcznej gwarancji od daty odbioru końcowego robót; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty, zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na roboty budowlane (budowa), a zadania o których mowa w warunku udziału w postępowaniu należy wyraźnie zaznaczyć, z dołączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały należycie wykonane (referencje lub protokóły odbioru robót); 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na budowie, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: drogowej i instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby, 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy ust.1 i 2 oraz oświadczenie Wykonawcy z art. 22.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - p. II pok. nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 /kancalaria/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.