eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikZP. 271.010.2011 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadania pn. Modernizacja i remonty dróg na terenie Gminy Rudnik.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Rudnik: ZP. 271.010.2011 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadania pn. Modernizacja i remonty dróg na terenie Gminy Rudnik.
Numer ogłoszenia: 243238 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP. 271.010.2011 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na realizację zadania pn. Modernizacja i remonty dróg na terenie Gminy Rudnik..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000,00PLN (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych)na realizację zadania pn. Modernizacje i remonty dróg na terenie Gminy Rudnik..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe ( Dz.U z 2002 Nr 72 poz.665 z późniejszymi zmianami) lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych - tylko w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Bankowego;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. -Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i /lub zawarcia umowy , jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę, w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako osoba upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. - Harmonogram spłat,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) możliwości zmiany uruchamiania wysokości oraz terminów transz kredytu odmiennych niż wskazane w pkt. 2 SIWZ dot. istotnych postanowień przyszłej umowy związanych z realizacją zadania pn. Modernizacje i remonty dróg na terenie Gminy Rudnik w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego Kredytobiorcy, o czym Zamawiający (Kredytobiorca) powiadomi Wykonawcę ( Kredytodawcę) w formie faksu z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. W takim przypadku, strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. Z tego tytułu Wykonawca( Kredytodawca) nie ma prawa obciążyć Zamawiającego( Kredytobiorcę) dodatkowymi opłatami, a odsetki powinny być liczone od kwoty i daty faktycznie wykorzystanego kredytu ( transzy). b)żądania uruchomienia transz kredytu w wysokościach mniejszych niż wskazano w pkt .2 SIWZ dot. Istotnych postanowień przyszłej umowy związanych z realizacją zadania pn. Modernizacje i remonty dróg na terenie Gminy Rudnik bądź całkowitej rezygnacji z danej transzy w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego( Kredytobiorcy), z zastrzeżeniem , iż nie będą z tego tytułu naliczane żadne dodatkowe opłaty obciążające Zamawiającego ( Kredytobiorcę) . c)zaciągnięcia kredytu w kwocie mniejszej niż określona w niniejszym zamówieniu ,zgodnie z bieżącą sytuacją ekonomiczną i faktycznymi potrzebami Zamawiającego (Kredytobiorcy) w okresie realizacji kredytu, bez naliczania przez Wykonawcę( Kredytodawcę) kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu,W takim przypadku, strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. d)dokonania przedterminowej (wcześniejszej ) spłaty części lub całości kredytu ( bez podania przyczyny ) w terminie przez niego wskazanym , po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy( (Kredytodawcę) , które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem faksu. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat. W przypadku dokonania przez Zamawiającego (Kredytobiorcę) przedterminowej spłaty części kredytu związanych z realizacją zadania pn. Modernizacje i remonty dróg na terenie Gminy Rudnik,strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. e)W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych bieżącą sytuacją ekonomiczną Zamawiającego (Kredytobiorcy) strony umowy przewidują możliwości renegocjacji warunków spłaty kredytu, zmiany harmonogramu oraz nierównomiernego rozłożenia rat, bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1 , 47 - 411 Rudnik lub w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.