Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Wieruszów: Remont-wymiana części pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku.
Numer ogłoszenia: 243262 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wieruszowski , Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 7842299, 7831996, faks 062 7831963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont-wymiana części pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont - wymiana części pokrycia dachowego, zabytkowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Zamku. Roboty obejmą remont dwu połaci dachu. Zakres robót obejmuje m.in.: Połać nr 1: rozbiórkę pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie - 132,98 m2; pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę - angobowaną czarną - 132,98 m2; wykonanie i montaż pasów nadrynnowych o szer. ponad 25 cm z blachy miedzianej - 29,84 m2; naprawę rynien bez zdejmowania, Połać nr 2: rozbiórkę pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie- 106,96m2;pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę - angobowaną czarną -106,96m2;wykonanie i montaż pasów nadrynnowych o szer. ponad 25 cm z blachy miedzianej - 26,39m2; naprawę rynien bez zdejmowania. Szczegółowy opis robót zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, która posiada aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wyżej wymienione uprawnienia, doświadczenie zawodowe, 6) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego robotę budowlaną na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, 7) posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wystawione przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wystawione przed upływem terminu składnania ofert, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadcznenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) Dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych ( tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia konserwatorskie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołaczyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) Wykaz wykonanych zamówień według wzoru załączonego do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) Dokument potwierdzający, że zamówienie wymienione w wykazie, o którym mowa a pkt 6 zostało wykonane należycie ( przedkładany dokument musi zawierać co najmniej: wskazanie wykonawcy zamówienia, wskazanie podmiotu na rzecz, którego zrealizowane było zamówienie, wskazanie zakresu zrealizowanego zamówienia, wskazanie daty wykonania zamówienia, wskazanie miejsca wykonania zamówienia, opinię podmiotu, na rzecz którego było zrealizowane zamówienie, że zostało wykonane należycie, podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane, 8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-wieruszowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, pok. 18 ( biuro podawcze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmiany postanowień umowy zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wiaty na samochody ciężarowe - etap II
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- MODERNIZACJA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 1
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.