Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Gościno: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI W GMINIE GOŚCINO
Numer ogłoszenia: 243267 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gościno , ul. IV Dywizji WP 58, 78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3513382, faks 094 3513378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI W GMINIE GOŚCINO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia nie jest odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych. 2. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Gościno, która zlokalizowana jest w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 - 2023 na obszarze Koszalińskiego Regionu Gospodarki Odpadami. 3. Urządzenia do gromadzenia odpadów (kontenery, pojemniki, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, dostarcza Wykonawca. ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na 2 tygodnie. b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się dwa rodzaje worków: - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła i metali, - niebieski - na odpady z papieru, odzieży, tekstyliów. Worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców Częstotliwość załadunku i wywozu- 1 raz na 4 tygodnie, dla każdego rodzaju (koloru worka). c) odpady zielone (kod 20 02 01) Zbiórka odpadów zielonych odbywać się będzie w systemie workowym. Worki w kolorze czarnym dostarcza Wykonawca w ilościach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku. Odbiór choinek - 1 raz w styczniu każdego roku. d) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35 i 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku. e) odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. f) odpady niebezpieczne (kody 18 01 09 oraz 16 06 03) typu; - leki odbierane będą bezpośrednio od właścicieli nieruchomości - baterie odbierane będą w dotychczasowo funkcjonujących punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarcza Wykonawca w ilości 30 sztuk. Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku w terminach odbioru odpadów wielkogabarytowych. ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo - kontenerowy) zbiórki odpadów komunalnych. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarczy Wykonawca i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w tygodniu. b) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39 i 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym lub pojemnikowym. - kolor żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła i metali, - kolor niebieski - na odpady z papieru, odzieży, tekstyliów. Worki dostarcza Wykonawca. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na 2 tygodnie dany kolor pojemników lub worków c) odpady zielone (kod 20 02 01) Worki lub pojemniki w kolorze czarnym dostarcza Wykonawca. Pojemniki lub worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz w miesiącu d) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu - 2 razy w roku. e) odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. f) odpady niebezpieczne typu leki, baterie (kody 18 01 09 oraz 16 06 03) - zbiórka tych odpadów odbywać się będzie na tych samych zasadach i w tych samych punktach, jak określono to w niniejszej SIWZ dla zabudowy jednorodzinnej. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów: a) kontenery: typy według rozeznania Wykonawcy b) pojemniki: - 120 l - 240 l - 1100 l - 1500 l Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojemniki: - koloru żółtego z napisem plastik, szkło, metal, - koloru niebieskiego z napisem papier, tekstylia, c) worki z folii polietylenowej o różnej pojemności i grubości minimum 60 mikronów zapewniających szczelność, w kolorach: - żółtym, - niebieskim - czarnym Wielkość pojemników i worków winna być dostosowana do potrzeb użytkownika. Wykaz sprzętu technicznego Wykonawca powinien posiadać co najmniej 2 samochody specjalistyczne - bezpylne o minimalnej ładowności 5 Mg oraz co najmniej 2 samochody skrzyniowe o ładowności minimalnej 3,5 Mg i 1 samochód o ładowności do 1 Mg , który w okresach niekorzystnych warunków atmosferycznych będzie zdolny dotrzeć do miejsc o trudnym dostępnie. Powierzchnia Gminy Gościno wynosi 11 600 ha. Teren zabudowany miejski 18 ha oraz wiejski 31 ha Liczba mieszkańców Gminy Gościno wynosi 5313 w tym: - 1985 osób w zabudowie jednorodzinnej - 3268 osób w zabudowie wielorodzinnej Liczba gospodarstw domowych na terenie Gminy Gościno wynosi 1362 w tym: - jednoosobowe - 190 gospodarstw - dwuosobowe - 244 gospodarstw - trzyosobowe - 248 gospodarstw - 4 i więcej osobowe - 680 gospodarstw W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 1,5%. Szczegółowy opis zamówienia określono w niniejszej SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.000,00zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Pomorski Bank Spółdzielczy O/ Gościno Nr: 66 8581 1030 0500 0273 2000 0001
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy również wykażą, że posiadają aktualne zezwolenie Burmistrza Gościna na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w rozumieniu przepisów ustawy 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012, poz. 391).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy również wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w pkt. III SIWZ (wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy również wykażą, że posiadają co najmniej 2 samochody specjalistyczne - bezpylne o minimalnej ładowności 5 Mg oraz co najmniej 2 samochody skrzyniowe o ładowności minimalnej 3,5 Mg i 1 samochód o ładowności do 1 Mg , który w okresach niekorzystnych warunków atmosferycznych będzie zdolny dotrzeć do miejsc o trudnym dostępnie (wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.goscino.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gościnie ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 58,78-120 Gościno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gościnie, ul. IV Dywizji WP 58, 78-120 Gościno (w sekretariacie, pok. nr 7)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GOŚCINO
- Modernizacja boiska - "Moje Boisko- Orlik 2012" w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 2025r."
więcej: przetargi GOŚCINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew oraz ich transport do Instalacji Komunalnej w latach 2025-2026
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Majdan Królewski"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sidra oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sidrze.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.