eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - w pięciu lokalizacjachw Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Poznań: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - w pięciu lokalizacjach: w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
Numer ogłoszenia: 243289 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej , ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215261, faks 061 8215566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - w pięciu lokalizacjach: w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. Budowa stanowisk o rozszerzonej funkcjonalności do analizowania i prognozowania zagrożeń (SAPZ) - w pięciu lokalizacjach: w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część A - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy budynku Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego i Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) przy ul. Bobrzańskiej i ul. Milczańskiej w Poznaniu (dz. Nr 3_6, ark 32, Obr. Żegrze), Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 2277_2010 (UA.VIII.A12_73510-3211_10) z dnia 15.11.2010r zmieniona w dniu 2.12.2010 oraz w dniu 2.06.2011 decyzją nr 1136_2011 (UA.VIII.A12_6740-1412_11). Część B - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) na terenie położonym w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 40-42 (Obr. 45, dz. Nr 61_5, 61_6). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Kalisza nr 455_10 (WBUA.7353-0450_10) z dnia 1.10.2010 zmieniona 28.10.2010 oraz 20.05.2011 nr WBUA.7353-0450_10. Część C - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy i przebudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (rozbudowa pow. zabudowy 89,68m2, pow. użytkowa 214,46m2, kubatura 775, 73m3; przebudowa pow. użytkowa 279,04m2), zlokalizowanego w Koninie przy ul. Przemysłowej 7, na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 188_2 (obręb Czarków). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Konina nr 53 (UA.7353-32_2010) z dnia 26.02.2010r zmieniona decyzją nr 16 z dnia 4.11.2010. Część D - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy istniejącego budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego w Lesznie przy ul. Okrężnej nr 19 na działkach nr ewid. 71_7, 70_7 ark. m. 128. Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Leszna nr 460_III_2010 (AP.III.7353-425_10) z dnia 18 sierpnia 2010 zmieniona decyzją z dnia 27.10.2010r. Część E - usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 dz. 122_1 na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Starosty Pilskiego nr 254 (AB.VIII.7351-6_10) z dnia 12.04.2010r zmieniona decyzją z dnia 28 października 2010r oraz decyzją nr 393 z dnia 16 maja 2011r. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru nad prawidłowym i terminowym wykonaniem robót wszystkich branż zgodnie z opisem dla poszczególnych części zamówienia, które znajdują się w załącznikach: nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączniki zawierają projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedmiary robót zostały załączone przez Zamawiającego wyłącznie informacyjnie. Przedmiot zamówienia obejmuje również (w każdej części zamówienia) nadzór nad: a) bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, b) skompletowanie, sprawdzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wszystkich branż wraz z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i sieci zewnętrznych, c) skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, d) współpraca z Zamawiającym przy zatwierdzaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego, e) kontrola nad ścisłym przestrzeganiem przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót oraz ich finansowego wykonania (zafakturowania przez Wykonawcę), f) prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji. Do zadań inspektora nadzoru w każdej części zamówienia należy: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazywania do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, e) niezwłoczne rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i formalnych wynikających w trakcie realizacji inwestycji, f) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, g) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, h) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, w szczególności nadzór nad ścisłym przestrzeganiem przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót oraz ich finansowego wykonania (zafakturowanie przez wykonawcę), i) nadzór nad bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, j) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, k) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, w tym atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, szczegółowych instrukcji i konserwacji wszystkich elementów w obiekcie (obiektach), l) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, m) prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, n) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z nadzorem nad zgodnością wykonywanych prac z decyzjami i uzgodnieniami przed właściwymi instytucjami. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu -Rozbudowa zintegrowanego systemu bezpieczeństwa środowiskowego i ekologicznego województwa wielkopolskiego. współfinansowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie: - 6.000,00 PLN dla części A zamówienia - dla części B, C, D i E Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wykaże, że należycie wykonał usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku użyteczności publicznej: - dla części A zamówienia o wartości zadania minimum 10.000.000,00 zł. brutto ( słownie: dziesięć milionów złotych brutto), - dla części B zamówienia o wartości zadania minimum 1.000.000,00 zł. brutto ( słownie: jeden milion złotych brutto), - dla części C zamówienia o wartości zadania minimum 1.000.000,00 zł. brutto ( słownie: jeden milion złotych brutto), - dla części D zamówienia o wartości zadania minimum 1.000.000,00 zł. brutto ( słownie: jeden milion złotych brutto), - dla części E zamówienia o wartości zadania minimum 1.000.000,00 zł. brutto ( słownie: jeden milion złotych brutto), Za budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie tego warunku przedstawi w wykazie wartość robót wyrażoną w innej walucie niż PLN Zamawiający do oceny spełnienia tego warunku przez danego Wykonawcę przeliczy wskazane wartości pieniężne na złotówki wg średniego kursu tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP z dnia wykonania zadania. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnianie powyższego warunku polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia innych podmiotów zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnianie powyższego warunku polegając na posiadaniu wiedzy innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć poza pisemnym zobowiązaniem, o którym mowa powyżej, oświadczenie ww. podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty określone w pkt. 6.3 SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie spełnienie powyższego warunku będzie oceniane łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą przynależną do branżowej Izby Budownictwa i posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach : - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnianie powyższego warunku polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnianie powyższego warunku polegając na potencjale technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji danej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć poza pisemnym zobowiązaniem, o którym mowa powyżej, oświadczenie ww. podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty określone w pkt. 6.3 SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie spełnienie powyższego warunku będzie oceniane łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku oraz wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia a w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: - dla części A zamówienia na kwotę nie niższą niż 10.000.000,00 zł, - dla części B zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł, - dla części C zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł, - dla części D zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł, - dla części E zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie) do podpisywania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, - dokument potwierdzający wniesienie wadium (dotyczy części A),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 2 Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3 W szczególności, Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) skrócenie terminu realizacji zamówienia, co będzie miało swoje odwzorowanie w zaktualizowanym harmonogramie rzeczowo-finansowym dla całej inwestycji wynikające z zmniejszenia zakresu robót stanowiących przedmiot umowy Zamawiającego z Wykonawcą inwestycji, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, c) zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (wyłącznie w zakresie tej stawki), d) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn wskazanych w pkt 18.4, 4 Strony umowy mają prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, do czasu faktycznego zakończenia i odbioru robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu. 5 Strony umowy mogą wystąpić z żądaniem o którym mowa w pkt. 18.4, nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.: w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - parter, kancelaria ogólna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 projekt Rozbudowa zintegrowanego systemu bezpieczeństwa środowiskowego i ekologicznego województwa wielkopolskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy budynku Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego i Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) przy ul. Bobrzańskiej i ul. Milczańskiej w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy budynku Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego i Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) przy ul. Bobrzańskiej i ul. Milczańskiej w Poznaniu (dz. Nr 3_6, ark 32, Obr. Żegrze), Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 2277_2010 (UA.VIII.A12-73510-3211_10) z dnia 15.11.2010r zmieniona w dniu 2.12.2010 oraz w dniu 2.06.2011 decyzją nr 1136_2011 (UA.VIII.A12_6740-1412_11)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) na terenie położonym w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 40-42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń) na terenie położonym w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 40-42 (Obr. 45, dz. Nr 61_5, 61_6). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Kalisza nr 455_10 (WBUA.7353-0450_10) z dnia 1.10.2010 zmieniona 28.10.2010 oraz 20.05.2011 nr WBUA.7353-0450_10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy i przebudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej zlokalizowanego w Koninie przy ul. Przemysłowej 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy i przebudowy budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (rozbudowa pow. zabudowy 89,68m2, pow. użytkowa 214,46m2, kubatura 775, 73m3; przebudowa pow. użytkowa 279,04m2), zlokalizowanego w Koninie przy ul. Przemysłowej 7, na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 188_2 (obręb Czarków). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Konina nr 53 (UA.7353-32_2010) z dnia 26.02.2010 r zmieniona decyzją nr 16 z dnia 4.11.2010..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy istniejącego budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego w Lesznie przy ul. Okrężnej nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy istniejącego budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego w Lesznie przy ul. Okrężnej nr 19 na działkach nr ewid. 71_7, 70_7 ark. m. 128. Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Prezydenta Miasta Leszna nr 460_III_2010 (AP.III.7353-425_10) z dnia 18 sierpnia 2010 zmieniona decyzją z dnia 27.10.2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pełnienia kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 dz. 122_1 na potrzeby Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego (Stanowiska ds. Analizowania i Prognozowania Zagrożeń). Pozwolenie na budowę nr: Decyzja Starosty Pilskiego nr 254 (AB.VIII.7351-6_10) z dnia 12.04.2010r zmieniona decyzją z dnia 28 października 2010r oraz decyzją nr 393 z dnia 16 maja 2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.