Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-11-07
Lublin: Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe, materia³y eksploatacyjne do sprzêtu biurowego
Numer og³oszenia: 243292 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4819 , ul. Radziszewskiego 4, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183075, faks 081 7183075.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.3brygada.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe, materia³y eksploatacyjne do sprzêtu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 1 - artyku³y biurowe i materia³y eksploatacyjne do sprzêtu biurowego - 12 pozycji asortymentowych. Czê¶æ 2 - sprzêt biurowy - 3 pozycje asortymentowe..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Bez wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy: - posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; -nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Oceny spe³niania warunków dokona komisja przetargowa zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: -o¶wiadczenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówieñ publicznych, -aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Jednostka Wojskowa 4819
20 - 031 Lublin ul. Radziszewskiego 4
pokój nr 4.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4819 20 - 031 Lublin ul. Radziszewskiego 4 kancelaria jawna II piêtro.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: artyku³y biurowe i eksploatacyjne do sprzêtu biurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 1 - artyku³y biurowe i materia³y eksploatacyjne do sprzêtu biurowego - 12 pozycji asortymentowych..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Sprzêt biurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 2 - sprzêt biurowy - 3 pozycje asortymentowe..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamo¶ciu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pe³nienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artyku³ów spo¿ywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia Centrum Produktu Lokalnego w Le¶nej w ramach projektu Centrum us³ug turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Le¶na
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artyku³ów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Zakup fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ nie objêtych kompleksow± obs³ug± wydruków w Urzêdzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek
wiêcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.