Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Olsztyn: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty chodników z podziałam na 2 części
Numer ogłoszenia: 243301 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty chodników z podziałam na 2 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remonty chodników z podziałam na 2 części : Część nr 1 - dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remont chodnika na ul. Mazowieckiej w msc. Kętrzyn o długości 80,0 m w ciągu drogi wojewódzkiej nr 592 Bartoszyce - Kraskowo - Kętrzyn - Giżycko w ilości : - kostka brukowa czerwona typu POLBRUK o grub. 6 cm - kształt cegiełka (bezfazowa) - 160,00 m2, - kostka brukowa szara typu POLBRUK o grub. 6 cm - kształt cegiełka - 140,00 m2, - obrzeże betonowe trawnikowe 6 x 20 - 190,00 m; Część nr 2 - dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remont chodnika na ulicach powiatowych Chrobrego (nr 3898N) i Jagiełły (nr 3902N) w msc. Reszel o łącznej długości 175,0 m w ilości : - kostka brukowa bordo typu POLBRUK o grub. 6 cm - 40,00 m2, - kostka brukowa szara typu POLBRUK o grub. 6 cm - 400,00 m2, - kostka brukowa bordo typu POLBRUK o grub. 8 cm - 50,00 m2, - krawężnik betonowy uliczny 15 x 30 - 180,00 m, - krawężnik betonowy 15 x 30 łukowy (promień 3 m) - 20,00 szt., - obrzeże betonowe trawnikowe 8 x 25 - 80,00 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących zakresach: - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn, pokój Nr 22 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remont chodnika na ul. Mazowieckiej w msc. Kętrzyn..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remont chodnika na ul. Mazowieckiej w msc. Kętrzyn o długości 80,0 m w ciągu drogi wojewódzkiej nr 592 Bartoszyce - Kraskowo - Kętrzyn - Giżycko w ilości : - kostka brukowa czerwona typu POLBRUK o grub. 6 cm - kształt cegiełka (bezfazowa) - 160,00 m2, - kostka brukowa szara typu POLBRUK o grub. 6 cm - kształt cegiełka - 140,00 m2, - obrzeże betonowe trawnikowe 6 x 20 - 190,00 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remont chodnika na ul. powiatowych Chrobrego i Jagiełły w msc. Reszel..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na remont chodnika na ulicach powiatowych Chrobrego (nr 3898N) i Jagiełły (nr 3902N) w msc. Reszel o łącznej długości 175,0 m w ilości : - kostka brukowa bordo typu POLBRUK o grub. 6 cm - 40,00 m2, - kostka brukowa szara typu POLBRUK o grub. 6 cm - 400,00 m2, - kostka brukowa bordo typu POLBRUK o grub. 8 cm - 50,00 m2, - krawężnik betonowy uliczny 15 x 30 - 180,00 m, - krawężnik betonowy 15 x 30 łukowy (promień 3 m) - 20,00 szt., - obrzeże betonowe trawnikowe 8 x 25 - 80,00 m;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.