Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-24
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego, skanera i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 243313 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach , pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, faks 032 2083720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, skanera i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Biblioteki Śląskiej: skanera A1 ze stanowiskiem komputerowym; stacji korektorskich, serwera kompresji, zewnętrznych dysków twardych; oprogramowania OCR dla serwera kompresji oraz oprogramowania OCR dedykowanego dla czcionki gotyckiej i pochodnych; kart rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących czterech częściach: Część 1 - Skaner A1 ze stanowiskiem komputerowym. Przedmiot zamówienia dla części 1 - obejmuje dostawę: 1 szt. skanera A1, 1 szt. stanowiska komputerowego. Część 2 - Stacje korektorskie, serwer kompresji, zewnętrzne dyski twarde. Przedmiot zamówienia dla części 2 - obejmuje dostawę: 4 szt. stacji korektorskich, 1 szt. serwera kompresji, 6 szt. zewnętrznych dysków twardych. Część 3 - Oprogramowanie OCR dla serwera kompresji oraz oprogramowanie OCR dedykowane dla czcionki gotyckiej i pochodnych. Przedmiot zamówienia dla części 3 - obejmuje dostawę: 1 szt. oprogramowanie OCR dla serwera kompresji oraz 1 szt. oprogramowania OCR dedykowanego dla czcionki gotyckiej i pochodnych. Część 4 - Karty rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci. Przedmiot zamówienia dla części 4 - obejmuje dostawę: 2 szt. kart rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na realizację wybranych przez siebie części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W związku z brakiem wymagań ustawowych Zamawiający nie oczekuje spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego przez Wykonawcę, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy z warunków określonych w punkcie III.3.2) - III.3.5) muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie; - warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców samodzielnie. 3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie III.4.1) Wykonawcy składają łącznie. 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty, wymienione w punkcie III.4.3.1) i III.6.1. przez tego Wykonawcę, którego dotyczą. 3) lista lub informacja wymieniona w punkcie III.4.4) powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja) - winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stosowny dokument należy dołączyć do oferty; oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5. Załączenie pełnomocnictwa wymagane jest, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo należy dostarczyć w oryginale lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć Opis oferowanego przez Wykonawcę Sprzętu - zgodnie ze wzorem w Formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: 1) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 2) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3) gdy w trakcie realizacji Umowy wskazane urządzenie zaproponowane w ofercie przez Wykonawcę jest już nie produkowane - Wykonawca zaproponuje jego następcę tego samego producenta o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, bez zmiany ceny na wyższą, chyba że producent wskazał cenę niższą, wówczas Strony dokonują zmiany polegającej na obniżeniu ceny; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (Biuletyn Informacji Publicznej - Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Śląska, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 117, od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Śląskiej, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, godziny pracy Sekretariatu od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skaner A1 ze stanowiskiem komputerowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 1 - obejmuje dostawę: 1 szt. skanera A1, 1 szt. stanowiska komputerowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stacje korektorskie, serwer kompresji, zewnętrzne dyski twarde.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 2 - obejmuje dostawę: 4 szt. stacji korektorskich, 1 szt. serwera kompresji, 6 szt. zewnętrznych dysków twardych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.10.00-1, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji dla stacji korektorskich - 5
- 3. Okres gwarancji dla serwera kompresji - 4
- 4. Okres gwarancji dla zewnętrznych dysków twardych - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie OCR dla serwera kompresji oraz oprogramowanie OCR dedykowane dla czcionki gotyckiej i pochodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 3 - obejmuje dostawę: 1 szt. oprogramowanie OCR dla serwera kompresji oraz 1 szt. oprogramowania OCR dedykowanego dla czcionki gotyckiej i pochodnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.80.00-0, 48.31.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Dodatkowe wyjściowe formaty plików i formaty zapisu dokumentów - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Karty rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla części 4 - obejmuje dostawę: 2 szt. kart rozszerzeń dla urządzeń aktywnych sieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.