Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Lublin: Dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku - 8 zadań
Numer ogłoszenia: 243328 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej , ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, faks 081 7478911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku - 8 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku - 8 zadań. Zadanie 1 - FARTUCHY, CZEPKI, MASKI, MAJTKI MEDYCZNE DO KOLONOSKOPII Zadanie 2 - OSŁONY NA SONDY DO USG Zadanie 3 - RÓŻNE AKCESORIA MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Zadanie 4 - WORKI ILEO, COLOSTOMIJNE, UROSTOMIJNE Zadanie 5 - FARTUCHY, RĘKAWICE OCHRONNE, SPODNIE DO DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC Zadanie 6 - RĘKAWICE LATEKSOWE, NEOPRENOWE DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC Zadanie 7 - WORKI DO OSŁONY PRZED ŚWIATŁEM, ZATYCZKIZABEZPIECZAJĄCE DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC Zadanie 8 - SERWETY DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 4/1 - 4/8 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do złożenia oferty na cały asortyment opisany w zadaniu. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących pełne zadanie. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. CPV przedmiotu: 33140000-3 Materiały medyczne 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą akcesoriów medycznych jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż : 1.1.1. dla zadania 1 - 49 000,00 zł brutto 1.1.2. dla zadania 2 - 3 700,00 zł brutto 1.1.3. dla zadania 3 - 88 000,00 zł brutto 1.1.4. dla zadania 4 - 5 400,00 zł brutto 1.1.5. dla zadania 5 - 29 000, 00 zł brutto 1.1.6. dla zadania 6 - 16 600,00 zł brutto 1.1.7. dla zadania 7 - 3 900,00 zł brutto 1.1.8. dla zadania 8 - 9 300,00 zł brutto 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy akcesoriów medycznych jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż: 3.1.1. dla zadania 1 - 49 000,00 zł brutto; 3.1.2. dla zadania 2 - 3 700,00 zł brutto. 3.1.3. dla zadania 3 - 88 000,00 zł brutto 3.1.4. dla zadania 4 - 5 400,00 zł brutto 3.1.5. dla zadania 5 - 29 000,00 zł brutto 3.1.6. dla zadania 6 - 16 600,00 zł brutto 3.1.7. dla zadania 7 - 3 900,00 zł brutto 3.1.8. dla zadania 8 - 9 300, 00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. VI.2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cozl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin - Dział Zamówień Publiznych. Cena 18 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin - sekretariat wysoki parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27 lipca 2009 r. o godzinie 9:15 w Sali Konferencyjnej Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin 2 Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1 W zakresie przedmiotu zamówienia: zad. 1-4 Mariola Dyrda, tel. 0-81 747-75-11 w. 209. zad. 5-8 Bogumiła Sobkowiak, tel. 081 747-75-11 w. 194 2.2 W zakresie procedury: Aleksandra Szadkowska-Szczygielska, 0-81 747-75-11 w. 222.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FARTUCHY, CZEPKI, MASKI, MAJTKI MEDYCZNE DO KOLONOSKOPII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCHY, CZEPKI, MASKI, MAJTKI MEDYCZNE DO KOLONOSKOPII.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OSŁONY NA SONDY DO USG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSŁONY NA SONDY DO USG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RÓŻNE AKCESORIA MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RÓŻNE AKCESORIA MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WORKI ILEO, COLOSTOMIJNE, UROSTOMIJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI ILEO, COLOSTOMIJNE, UROSTOMIJNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FARTUCHY, RĘKAWICE OCHRONNE, SPODNIE DO DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCHY, RĘKAWICE OCHRONNE, SPODNIE DO DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RĘKAWICE LATEKSOWE, NEOPRENOWE DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE LATEKSOWE, NEOPRENOWE DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WORKI DO OSŁONY PRZED ŚWIATŁEM, ZATYCZKIZABEZPIECZAJĄCE DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI DO OSŁONY PRZED ŚWIATŁEM, ZATYCZKIZABEZPIECZAJĄCE DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SERWETY DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETY DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- "Prowadzenie obsługa kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy"
- Dostawa akumulatorów kwasowo - ołowiowych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
- Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej dla USK nr 1 w Lublinie
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 852 Józefówka - Nowosiółki - Witków od km 17+015 do km 18+315
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/04/25 Sukcesywne dostawy układów oddechowych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz komponentów do zestawów ratownictwa taktycznego dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.