eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa środków do dezynfekcji sprzętu, powierzchni oraz do higieny, pielęgnacji i dezynfekcji skóry.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Włocławek: Dostawa środków do dezynfekcji sprzętu, powierzchni oraz do higieny, pielęgnacji i dezynfekcji skóry.
Numer ogłoszenia: 243331 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji sprzętu, powierzchni oraz do higieny, pielęgnacji i dezynfekcji skóry..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji sprzętu, powierzchni oraz do higieny, pielęgnacji i dezynfekcji skóry dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. Zamówienie podzielone jest na 19 części. II. Planowany termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. III. Opis poszczególnych zadań: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego: a) skład: proponian N, N-didecylo-N-metylo-poli(oksyetyleno)amoniowy 70%, dodecylo-dipropylenotriamina; b) spektrum działania - B, F, Tbc, V (HBV, HIV, HCV, Vaccinia, BVDV, Adeno) - max stężenie 0,5% w czasie 30 min.; c) nadający się do stosowania w myjkach ultradźwiękowych; d) aktywność roztworu 14 dni; e) tolerancja materiałowa (brak działania uszkadzającego na dezynfekowane narzędzia); f) koncentrat w płynie; g) opakowanie do 5 l; h) ilość: 300 l koncentratu. 2. Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego: a) na bazie tlenu aktywnego; b) spektrum działania: B, F, V (łącznie z Polio), Tbc, S (B. subtilis, C. sporogenes, B. cereus); c) czas działania do 10 minut; d) przygotowanie roztworu w wodzie o temperaturze pokojowej, nie wymagający mierzenia temperatury wody; e) postać: proszek; f) opakowanie: wiadro 1 kg z miarką; g) paski wskaźnikowe do badania aktywności roztworu roboczego; h) doskonałe właściwości myjące również przy obciążeniu organicznym; i) ilość: 450 kg. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 jest sukcesywna dostawa preparatów do maszynowej dezynfekcji i mycia endoskopów, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do maszynowej dezynfekcji chemiczno-termicznej materiałów termolabilnych w tym endoskopów sztywnych i giętkich w myjni-dezynfektorze INNOVA E2 - BHT Hygiene Technik GmbH: a) postać: płyn; b) na bazie aldehydu glutarowego i glioksalu; c) o działaniu B, F, Tbc, V w temperaturze do 55 0C w czasie 5 min.; d) w stężeniu do 1 %; e) gwarantujący brak uszkodzeń i prawidłowe działanie endoskopów firmy PENTAX po zdezynfekowaniu; f) opakowanie - kanister do 5 l; g) ilość: 360 l koncentratu. 2. Preparat do maszynowego mycia sprzętu medycznego w tym endoskopów sztywnych i giętkich w myjni-dezynfektorze INNOVA E2 - BHT Hygiene Technik GmbH: a) postać: płyn; b) niewymagający neutralizacji; c) maszynowe mycie endoskopów elastycznych; d) kompatybilny z preparatem do dezynfekcji z pozycji 1; e) gwarantujący brak uszkodzeń i prawidłowe działanie endoskopów firmy PENTAX po umyciu; f) kanister - kanister do 5 l; g) ilość: 270 l koncentratu. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 3 jest sukcesywna dostawa preparatów do manualnej dezynfekcji endoskopów i drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do manualnej i półautomatycznej dezynfekcji endoskopów oraz dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego - na bazie QAV: a) niezwierający aldehydów i substancji nadtlenowych; b) spektrum działania - B, V, F, Tbc; c) zawierający inhibitory korozji; d) max czas 15 min.; e) opakowanie o pojemności do 5 l; f) ilość: 2235 l koncentratu. 2. Enzymatyczny preparat do manualnego mycia wstępnego endoskopów: a) brak efektu pienienia; b) kompatybilny z preparatem do dezynfekcji z pozycji 1; c) pH neutralne; d) opakowanie o pojemności do 2 l; e) 360 l koncentratu. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 4 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 4 jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie: a) substancja aktywna NaDCC; b) postać tabletki; c) spektrum działania - B, F, V (Polio), Tbc, S; d) opakowanie do 300 tabl.; e) pH roztworu neutralne; f) ilość: 3600 tabl. 2. Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych: a) preparat myjąco - dezynfekujący na bazie QAV, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, kwasu nadoctowego i substancji lotnych; b) spektrum działania - B, F, V (HIV, HBV, HCV), Tbc; c) tolerancja materiałowa; d) opakowanie do 6 l; e) ilość: 144 l koncentratu. 3. Preparat myjąco-dezynfekujący do dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych: a) bez zawartości alkoholi, fenoli, chloru w sprayu; b) gotowy do użycia z końcówka spieniającą; c) nie uszkadza powierzchni z wrażliwych materiałów jak silikon, pcv (głowice USG), potwierdzona badaniami; d) spektrum bójcze B,V (w tym Noro), F, Tbc o redukcji potwierdzonej badaniami w warunkach brudnych zgodnymi z EN 14345, EN 14561, EN 1276, EN 14562; e) pojemność do 1 l; f) ilość: 750 l. 4. Preparat do dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych: a) na bazie alkoholi i związków powierzchniowo-czynnych, bez aldehydów; b) gotowy do użycia preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, sprzętów i wyposażenia medycznego; c) spektrum działania - B , F, Tbc (M. tuberculossis), V; d) czas działania - do 5 min.; e) opakowanie do 1 litra ze spryskiwaczem; f) preparat gotowy do użycia; g) ilość: 1500 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 5 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 5 jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji małych powierzchni, zgodnie z poniższym opisem: 1. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni: a) nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV; b) skuteczne wobec wirusów noro, rota; c) min. wymiary: 13 x 20 cm; d) spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min., B, F, V (noro) - 30 min.; e) opakowanie: sztywny pojemnik (op. 100-150 szt.chusteczek) umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek i wkłady uzupełniające (op. 100-150 szt. chusteczek); f) ilość: 30000 szt. chusteczek w puszkach, 240000 szt. chusteczek we wkładach. 2. Alkoholowe chusteczki do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego: a) na bazie alkoholu etylowego; b) niezawierające QAV; c) min. wymiary: 13x20 cm; d) spektrum działania: B, F, Tbc, V(HIV, HBV, BVDV, Adeno, Noro, Rota) - 1 min.; e) opakowanie: sztywny pojemnik (op. 100 szt.chusteczek) umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek; f) ilość: 43500 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 6 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 6 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego pacjentów, zgodnie z poniższym opisem: 1. Środek do dezynfekcji skóry przed iniekcjami: a) środek bezbarwny, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu; b) spektrum działania - B, F, V, Tbc; c) gotowy do użycia; d) produkt leczniczy; e) środek w pojemnikach z atomizerem (o poj. maks. 350 ml); f) środek w pojemnikach o poj. maks. 1 l; g) ilość: 390 l w pojemnikach z atomizerem, 1380 l w pojemnikach do 1 l. 2. Środek do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi: a) środek barwiony, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu; b) spektrum działania - B, F, V, Tbc; c) gotowy do użycia; d) produkt leczniczy; e) środek w pojemnikach z atomizerem (o poj. max. 350 ml); f) środek w pojemnikach o poj. maks. 1 l; g) ilość: 45 l w pojemnikach z atomizerem, 690 l w pojemnikach do 1 l. 3. Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, w tym zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych: a) na bazie alkoholu izopropylowego (max. 70%) i chlorheksydyny (max.2%); b) spektrum działania: B, Tbc, F(C. albicans), V(HIV, HBV, HCV, Rota); c) czas działania: do 1min.; d) preparat gotowy do użycia; e) opakowanie: 100ml - 250 ml ze spryskiwaczem; f) ilość: 90 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 7 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 7 jest sukcesywna dostawa chusteczek do dezynfekcji rąk i skóry przed iniekcjami, zgodnie z poniższym opisem: 1. Chusteczki do dezynfekcji rąk i skóry przed iniekcjami: a) spektrum działania: B, F, Tbc, V (HIV, HBV, HCV, rota, adeno); b) włóknina wiskozowa nasączona preparatem dezynfekcyjnym; c) bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny; d) bez pochodnych jodu; e) dezynfekcja higieniczna - 30 sek.; f) pH 5,5 (neutralne dla skóry); g) opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek, 80-150 szt. w opakowaniu; h) z dodatkiem substancji pielęgnujących; i) ilość: 72000 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 8 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 8 jest sukcesywna dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji rąk: a) preparat na bazie etanolu, 2-propanolu, bifenyl-2-olu; b) zawierający lanolinę; c) spektrum działania - B, F, Tbc, V(HIV, HCV,HBV, , BVDV,Vaccinia, Rota, Noro) w czasie 30 sek.; d) pH 6,3; e) preparat gotowy do użycia; f) produkt biobójczy; g) opakowanie prawidłowo współpracujące z dozownikiem Dermados; h) preparat w pojemnikach o pojemności do 500 ml; i) preparat w pojemnikach do 5 litrów; j) ilość: 1800 l w pojemnikach do 500 ml, 7200 l w pojemnikach do 5 l. 2. Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk: a) amfotyryczne środki powierzchniowo czynne (betaina kokosowa), substancja nawilżająca (gliceryna), kompozycja zapachowa) zawierający anionowe środki powierzchniowo czynne; b) nie zawierający mydła; c) nie powoduje wysuszania skóry (ph = 5,0 - 6,5); d) myjący i kompatybilny z preparatami odkażającymi; e) preparat gotowy do użycia; f) preparat w pojemnikach o pojemności do 500 ml; g) preparat w pojemnikach do 5 litrów; h) ilość: 300 l w pojemnikach do 500 ml, 1860 l w pojemnikach do 5 l. 3. Emulsja do pielęgnacji rąk: a) dobrze wchłanialna; b) zawiera lanolinę, witaminę E, oliwę z oliwek, glicerynę; c) wygładza skórę; d) preparat gotowy do użycia w opakowaniu do 500 ml; e) ilość: 390 l. 4. Uchwyt z pompką dozującą do zamocowania preparatu na łóżko pacjenta: a) fizycznie pasujący do pojemników, w których znajdują się preparaty zaoferowane w pozycji 1-3; b) ilość: 150 szt. UWAGI: 1. Produkty z pozycji 1-3 muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 9 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 9 jest sukcesywna dostawa preparatów do masażu ciała, zgodnie z poniższym opisem: 1. Oliwka do masażu ciała: a) na bazie oleju z oliwek z witaminą F; b) delikatnie natłuszczająca; c) z możliwością stosowania u dzieci; d) hipoalergiczna; e) o łagodnym zapachu lub bezwonna; f) opakowanie do 500 ml, pojemnik z pompką; g) ilość: 36 l. Zadanie 10 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 10 jest sukcesywna dostawa sprzętu do higieny pacjenta, zgodnie z poniższym opisem: 1. Czepki do mycia głowy bez użytku wody: a) o właściwościach myjących i antybakteryjnych; b) delikatny zapach; c) hipoalergiczny; d) z zawartością środków pielęgnacyjnych do skóry wrażliwej; e) ilość: 1080 szt. 2. Pałeczki z gąbką do jamy ustnej: a) suche pałeczki do zwilżania ust wodą lub płynami oraz do czyszczenia jamy ustnej; b) kształt umożliwiający atraumatyczną i skuteczną toaletę jamy ustnej; c) gąbka nie mniejsza niż 20 x 26 mm; d) jednorazowe, pakowane pojedynczo w opakowaniach zbiorczych; e) hipoalergiczne; f) wyrób medyczny; g) oznaczenie znakiem CE; h) ilość: 8640 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 11 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 11 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji ran i błon śluzowych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych: a) bez zawartości jodu i chlorheksydyny, na bazie octenidyny; b) brak działania drażniącego i alergizującego; c) możliwość stosowania u noworodków; d) spektrum działania - B, F, V, P; e) preparat gotowy do użycia; f) opakowanie o pojemności 250 ml; g) opakowanie do 1 l; h) produkt leczniczy; i) ilość: 90 l w pojemnikach do 250 ml, 2100 l w pojemnikach do 1 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 12 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 12 jest sukcesywna dostawa preparatów do maszynowego mycia basenów i kaczek do myjni Arjo/Getinge, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat myjący: a) łagodny detergent zasadowy na bazie wodorotlenku sodu; b) pH koncentratu 12,9; c) pH roztworu 9,8; d) preparat działa prawidłowo z myjnią Arjo/Getinge; e) ilość: 120 l koncentratu. 2. Preparat płuczący: a) łagodny alkaliczny preparat zapobiegający tworzeniu się kamienia; b) pH koncentratu 9,7; c) pH roztworu 8,8; d) opakowanie do 5 l; e) preparat działa prawidłowo z myjnią Arjo/Getinge; f) ilość: 150 l koncentratu. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 13 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 13 jest sukcesywna dostawa antybakteryjnych preparatów do mycia i kąpieli pacjentów przed zabiegami operacyjnymi, higienicznego mycia rąk, z możliwością mycia głowy, zgodnie z poniższym opisem: 1. Antybakteryjny preparat do mycia i kąpieli pacjentów przed zabiegami operacyjnymi, higienicznego mycia rąk, z możliwością mycia głowy: a) na anionowych środków powierzchniowo czynnych, z zawartością składników nawilżających; b) pod postacią emulsji; c) delikatny, nie wysuszający skóry; d) rekomendowany do mycia dzieci; e) bez zawartości mydła barwników i substancji zapachowych; f) z możliwością mycia włosów; g) opakowanie do 1 l; h) ilość: 1500 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 14 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 14 jest sukcesywna dostawa preparatów do dozowników Merida - typ D 19, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dozowników Merida - typ D19: a) przeznaczony do dezynfekcji rąk , wkład o poj. 1 l; b) mydło we wkładach o poj. 880 ml; c) hipoalergiczny, łagodny dla skóry wrażliwej; d) ilość: 960 l we wkładach o pojemności 1 l, 1140 l mydła we wkładach o pojemności 880 ml. Zadanie 15 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 15 jest sukcesywna dostawa emulsji do kąpieli noworodków, zgodnie z poniższym opisem: 1. Emulsja do kąpieli noworodków: a) hipoalergiczny, do skóry wrażliwej i atopowej; b) nawilżający, łagodzący podrażnienia skóry; c) pojemnik 05,-1,0 l; d) ilość: 108 l. Zadanie 16 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 16 jest sukcesywna dostawa preparatów do skóry szczególnie narażonej na zabrudzenia i podrażnienia, zgodnie z poniższym opisem: 1. Pianka do mycia okolic ciała szczególnie narażonych na zabrudzenia: a) pod postacią pianki, preparat gotowy do użycia; b) hipoalergiczne, dla skóry wrażliwej; c) do mycia bez użycia wody; d) zawierający składniki nawilżające i natłuszczające; e) opakowanie o pojemności 400-600 ml; f) ilość: 120 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 17 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 17 jest sukcesywna dostawa sprzętu do mycia pacjenta, zgodnie z poniższym opisem: 1. Myjki do mycia i pielęgnacji pacjentów podfoliowane: a) jednorazowego użytku; b) preferowany kształt rękawicy rozmiar min.15x20 cm; c) trwałe, odporne na rozerwanie po kontakcie z wodą; d) miła w kontakcie ze skórą pacjenta; e) dobrze wchłaniająca wodę; f) dla pacjentów dorosłych i dzieci; g) mająca zastosowanie do nakładania środków pielęgnacyjno-leczniczych; h) opakowanie zbiorcze po 50 szt.; i) ilość: 24000 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 18 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 18 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w ambulansach i pomieszczeniach szpitalnych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w ambulansach i pomieszczeniach szpitalnych: a) przeznaczony do urządzenia Nocospray; b) wkład jednorazowy zawierający Nocolyse; c) opakowanie o poj. 1 l; d) testy; e) biodegradowalny; f) czas ekspozycji do 30 min.; g) gotowy do użycia roztwór wodny; h) działanie bakteriobójcze, wirusobójcze, grzybobójcze i sporobójcze; i) ilość: 30 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Zadanie 19 Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 19 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w salach operacyjnych i pomieszczeniach szpitalnych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w salach operacyjnych i pomieszczeniach szpitalnych: a) przeznaczony do urządzenia Hyspray; b) wkład jednorazowy zawierający nadtlenek wodoru; c) opakowanie o poj. 1 l; d) testy; e) biodegradowalny; f) czas ekspozycji do 30 min.; g) gotowy do użycia roztwór wodny; h) działanie bakteriobójcze, wirusobójcze, grzybobójcze i sporobójcze. i) ilość: 300 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). IV. UWAGI KOŃCOWE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH ZADAŃ: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z produktem miarki do prawidłowego odmierzania środka dezynfekcyjnego, jeżeli preparat wymaga przygotowania (nie dotyczy preparatów gotowych do użytku). 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pompek do oferowanych preparatów w przypadku, gdy pojemność opakowania koncentratu jest większa niż 2 litry/kg. 3. Wymagany termin ważności preparatów - min. 12 m-cy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.70.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 1. wykonali, a w przypadku usług okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę środków dezynfekcyjnych o wartości: a) Zadanie 1: 28.000,00 zł; b) Zadanie 2: 8.000,00 zł; c) Zadanie 3: 43.000,00 zł; d) Zadanie 4: 19.000,00 zł; e) Zadanie 5: 23.000,00 zł; f) Zadanie 6: 27.000,00 zł; g) Zadanie 7: 12.000,00 zł; h) Zadanie 11: 56.000,00 zł; i) Zadanie 18: 1.800,00 zł; j) Zadanie 19: 18.000,00 zł. 2. wykonali, a w przypadku usług okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę środków pielęgnacyjnych o wartości: a) Zadanie 8: 84.000,00 zł; b) Zadanie 9: 410,00 zł; c) Zadanie 10: 7.000,00 zł; d) Zadanie 12: 6.000,00 zł; e) Zadanie 13: 5.500,00 zł; f) Zadanie 14: 10.500,00 zł; g) Zadanie 15: 5.500,00 zł; h) Zadanie 16: 1.700,00 zł; i) Zadanie 17: 2.000,00 zł. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) w formie: a) deklaracji zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; b) dokumentu potwierdzającego dokonanie odpowiednio zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; c) dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. Uwaga! W przypadku, gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w lit. a-c powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 4. Opisy/charakterystyki oferowanych produktów, które potwierdzać będą, iż zaoferowane produkty spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 6. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: 6.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 6.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2 Rozdziału IV SIWZ składa każdy Wykonawca z osobna, a pozostałe muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego wspólnie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b uPzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; c) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana cen netto związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; d) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana cen netto związana ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; e) nastąpią zmiany osób wskazanych przez Strony do realizacji umowy; f) nastąpi zmiana numeru katalogowego wyrobu nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; g) umowa nie zostanie zrealizowana do wartości brutto w terminie jej obowiązywania - czas trwania umowy może zostać wydłużony aż do wyczerpania wartości brutto, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. 2. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, Dział Zamówień Publicznych, pokój 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, Dział Zamówień Publicznych, pokój 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego: a) skład: proponian N, N-didecylo-N-metylo-poli(oksyetyleno)amoniowy 70%, dodecylo-dipropylenotriamina; b) spektrum działania - B, F, Tbc, V (HBV, HIV, HCV, Vaccinia, BVDV, Adeno) - max stężenie 0,5% w czasie 30 min.; c) nadający się do stosowania w myjkach ultradźwiękowych; d) aktywność roztworu 14 dni; e) tolerancja materiałowa (brak działania uszkadzającego na dezynfekowane narzędzia); f) koncentrat w płynie; g) opakowanie do 5 l; h) ilość: 300 l koncentratu. 2. Sporobójczy preparat do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego: a) na bazie tlenu aktywnego; b) spektrum działania: B, F, V (łącznie z Polio), Tbc, S (B. subtilis, C. sporogenes, B. cereus); c) czas działania do 10 minut; d) przygotowanie roztworu w wodzie o temperaturze pokojowej, nie wymagający mierzenia temperatury wody; e) postać: proszek; f) opakowanie: wiadro 1 kg z miarką; g) paski wskaźnikowe do badania aktywności roztworu roboczego; h) doskonałe właściwości myjące również przy obciążeniu organicznym; i) ilość: 450 kg. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa preparatów do maszynowej dezynfekcji i mycia endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 jest sukcesywna dostawa preparatów do maszynowej dezynfekcji i mycia endoskopów, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do maszynowej dezynfekcji chemiczno-termicznej materiałów termolabilnych w tym endoskopów sztywnych i giętkich w myjni-dezynfektorze INNOVA E2 - BHT Hygiene Technik GmbH: a) postać: płyn; b) na bazie aldehydu glutarowego i glioksalu; c) o działaniu B, F, Tbc, V w temperaturze do 55 0C w czasie 5 min.; d) w stężeniu do 1 %; e) gwarantujący brak uszkodzeń i prawidłowe działanie endoskopów firmy PENTAX po zdezynfekowaniu; f) opakowanie - kanister do 5 l; g) ilość: 360 l koncentratu. 2. Preparat do maszynowego mycia sprzętu medycznego w tym endoskopów sztywnych i giętkich w myjni-dezynfektorze INNOVA E2 - BHT Hygiene Technik GmbH: a) postać: płyn; b) niewymagający neutralizacji; c) maszynowe mycie endoskopów elastycznych; d) kompatybilny z preparatem do dezynfekcji z pozycji 1; e) gwarantujący brak uszkodzeń i prawidłowe działanie endoskopów firmy PENTAX po umyciu; f) kanister - kanister do 5 l; g) ilość: 270 l koncentratu. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa preparatów do manualnej dezynfekcji endoskopów i drobnego sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 3 jest sukcesywna dostawa preparatów do manualnej dezynfekcji endoskopów i drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do manualnej i półautomatycznej dezynfekcji endoskopów oraz dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego - na bazie QAV: a) niezwierający aldehydów i substancji nadtlenowych; b) spektrum działania - B, V, F, Tbc; c) zawierający inhibitory korozji; d) max czas 15 min.; e) opakowanie o pojemności do 5 l; f) ilość: 2235 l koncentratu. 2. Enzymatyczny preparat do manualnego mycia wstępnego endoskopów: a) brak efektu pienienia; b) kompatybilny z preparatem do dezynfekcji z pozycji 1; c) pH neutralne; d) opakowanie o pojemności do 2 l; e) 360 l koncentratu. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 4 jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie: a) substancja aktywna NaDCC; b) postać tabletki; c) spektrum działania - B, F, V (Polio), Tbc, S; d) opakowanie do 300 tabl.; e) pH roztworu neutralne; f) ilość: 3600 tabl. 2. Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych: a) preparat myjąco - dezynfekujący na bazie QAV, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, kwasu nadoctowego i substancji lotnych; b) spektrum działania - B, F, V (HIV, HBV, HCV), Tbc; c) tolerancja materiałowa; d) opakowanie do 6 l; e) ilość: 144 l koncentratu. 3. Preparat myjąco-dezynfekujący do dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych: a) bez zawartości alkoholi, fenoli, chloru w sprayu; b) gotowy do użycia z końcówka spieniającą; c) nie uszkadza powierzchni z wrażliwych materiałów jak silikon, pcv (głowice USG), potwierdzona badaniami; d) spektrum bójcze B,V (w tym Noro), F, Tbc o redukcji potwierdzonej badaniami w warunkach brudnych zgodnymi z EN 14345, EN 14561, EN 1276, EN 14562; e) pojemność do 1 l; f) ilość: 750 l. 4. Preparat do dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych: a) na bazie alkoholi i związków powierzchniowo-czynnych, bez aldehydów; b) gotowy do użycia preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, sprzętów i wyposażenia medycznego; c) spektrum działania - B , F, Tbc (M. tuberculossis), V; d) czas działania - do 5 min.; e) opakowanie do 1 litra ze spryskiwaczem; f) preparat gotowy do użycia; g) ilość: 1500 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji małych powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 5 jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji małych powierzchni, zgodnie z poniższym opisem: 1. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni: a) nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV; b) skuteczne wobec wirusów noro, rota; c) min. wymiary: 13 x 20 cm; d) spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min., B, F, V (noro) - 30 min.; e) opakowanie: sztywny pojemnik (op. 100-150 szt.chusteczek) umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek i wkłady uzupełniające (op. 100-150 szt. chusteczek); f) ilość: 30000 szt. chusteczek w puszkach, 240000 szt. chusteczek we wkładach. 2. Alkoholowe chusteczki do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego: a) na bazie alkoholu etylowego; b) niezawierające QAV; c) min. wymiary: 13x20 cm; d) spektrum działania: B, F, Tbc, V(HIV, HBV, BVDV, Adeno, Noro, Rota) - 1 min.; e) opakowanie: sztywny pojemnik (op. 100 szt.chusteczek) umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek; f) ilość: 43500 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 6 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego pacjentów, zgodnie z poniższym opisem: 1. Środek do dezynfekcji skóry przed iniekcjami: a) środek bezbarwny, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu; b) spektrum działania - B, F, V, Tbc; c) gotowy do użycia; d) produkt leczniczy; e) środek w pojemnikach z atomizerem (o poj. maks. 350 ml); f) środek w pojemnikach o poj. maks. 1 l; g) ilość: 390 l w pojemnikach z atomizerem, 1380 l w pojemnikach do 1 l. 2. Środek do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi: a) środek barwiony, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu; b) spektrum działania - B, F, V, Tbc; c) gotowy do użycia; d) produkt leczniczy; e) środek w pojemnikach z atomizerem (o poj. max. 350 ml); f) środek w pojemnikach o poj. maks. 1 l; g) ilość: 45 l w pojemnikach z atomizerem, 690 l w pojemnikach do 1 l. 3. Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, w tym zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych: a) na bazie alkoholu izopropylowego (max. 70%) i chlorheksydyny (max.2%); b) spektrum działania: B, Tbc, F(C. albicans), V(HIV, HBV, HCV, Rota); c) czas działania: do 1min.; d) preparat gotowy do użycia; e) opakowanie: 100ml - 250 ml ze spryskiwaczem; f) ilość: 90 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa chusteczek do dezynfekcji rąk i skóry przed iniekcjami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 7 jest sukcesywna dostawa chusteczek do dezynfekcji rąk i skóry przed iniekcjami, zgodnie z poniższym opisem: 1. Chusteczki do dezynfekcji rąk i skóry przed iniekcjami: a) spektrum działania: B, F, Tbc, V (HIV, HBV, HCV, rota, adeno); b) włóknina wiskozowa nasączona preparatem dezynfekcyjnym; c) bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny; d) bez pochodnych jodu; e) dezynfekcja higieniczna - 30 sek.; f) pH 5,5 (neutralne dla skóry); g) opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek, 80-150 szt. w opakowaniu; h) z dodatkiem substancji pielęgnujących; i) ilość: 72000 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 8 jest sukcesywna dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji rąk: a) preparat na bazie etanolu, 2-propanolu, bifenyl-2-olu; b) zawierający lanolinę; c) spektrum działania - B, F, Tbc, V(HIV, HCV,HBV, , BVDV,Vaccinia, Rota, Noro) w czasie 30 sek.; d) pH 6,3; e) preparat gotowy do użycia; f) produkt biobójczy; g) opakowanie prawidłowo współpracujące z dozownikiem Dermados; h) preparat w pojemnikach o pojemności do 500 ml; i) preparat w pojemnikach do 5 litrów; j) ilość: 1800 l w pojemnikach do 500 ml, 7200 l w pojemnikach do 5 l. 2. Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk: a) amfotyryczne środki powierzchniowo czynne (betaina kokosowa), substancja nawilżająca (gliceryna), kompozycja zapachowa) zawierający anionowe środki powierzchniowo czynne; b) nie zawierający mydła; c) nie powoduje wysuszania skóry (ph = 5,0 - 6,5); d) myjący i kompatybilny z preparatami odkażającymi; e) preparat gotowy do użycia; f) preparat w pojemnikach o pojemności do 500 ml; g) preparat w pojemnikach do 5 litrów; h) ilość: 300 l w pojemnikach do 500 ml, 1860 l w pojemnikach do 5 l. 3. Emulsja do pielęgnacji rąk: a) dobrze wchłanialna; b) zawiera lanolinę, witaminę E, oliwę z oliwek, glicerynę; c) wygładza skórę; d) preparat gotowy do użycia w opakowaniu do 500 ml; e) ilość: 390 l. 4. Uchwyt z pompką dozującą do zamocowania preparatu na łóżko pacjenta: a) fizycznie pasujący do pojemników, w których znajdują się preparaty zaoferowane w pozycji 1-3; b) ilość: 150 szt. UWAGI: 1. Produkty z pozycji 1-3 muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa preparatów do masażu ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 9 jest sukcesywna dostawa preparatów do masażu ciała, zgodnie z poniższym opisem: 1. Oliwka do masażu ciała: a) na bazie oleju z oliwek z witaminą F; b) delikatnie natłuszczająca; c) z możliwością stosowania u dzieci; d) hipoalergiczna; e) o łagodnym zapachu lub bezwonna; f) opakowanie do 500 ml, pojemnik z pompką; g) ilość: 36 l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzętu do higieny pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 10 jest sukcesywna dostawa sprzętu do higieny pacjenta, zgodnie z poniższym opisem: 1. Czepki do mycia głowy bez użytku wody: a) o właściwościach myjących i antybakteryjnych; b) delikatny zapach; c) hipoalergiczny; d) z zawartością środków pielęgnacyjnych do skóry wrażliwej; e) ilość: 1080 szt. 2. Pałeczki z gąbką do jamy ustnej: a) suche pałeczki do zwilżania ust wodą lub płynami oraz do czyszczenia jamy ustnej; b) kształt umożliwiający atraumatyczną i skuteczną toaletę jamy ustnej; c) gąbka nie mniejsza niż 20 x 26 mm; d) jednorazowe, pakowane pojedynczo w opakowaniach zbiorczych; e) hipoalergiczne; f) wyrób medyczny; g) oznaczenie znakiem CE; h) ilość: 8640 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa preparatów do dezynfekcji ran i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 11 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji ran i błon śluzowych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych: a) bez zawartości jodu i chlorheksydyny, na bazie octenidyny; b) brak działania drażniącego i alergizującego; c) możliwość stosowania u noworodków; d) spektrum działania - B, F, V, P; e) preparat gotowy do użycia; f) opakowanie o pojemności 250 ml; g) opakowanie do 1 l; h) produkt leczniczy; i) ilość: 90 l w pojemnikach do 250 ml, 2100 l w pojemnikach do 1 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa preparatów do maszynowego mycia basenów i kaczek do myjni Arjo/Getinge.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 12 jest sukcesywna dostawa preparatów do maszynowego mycia basenów i kaczek do myjni Arjo/Getinge, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat myjący: a) łagodny detergent zasadowy na bazie wodorotlenku sodu; b) pH koncentratu 12,9; c) pH roztworu 9,8; d) preparat działa prawidłowo z myjnią Arjo/Getinge; e) ilość: 120 l koncentratu. 2. Preparat płuczący: a) łagodny alkaliczny preparat zapobiegający tworzeniu się kamienia; b) pH koncentratu 9,7; c) pH roztworu 8,8; d) opakowanie do 5 l; e) preparat działa prawidłowo z myjnią Arjo/Getinge; f) ilość: 150 l koncentratu. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa antybakteryjnych preparatów do mycia i kąpieli pacjentów przed zabiegami operacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 13 jest sukcesywna dostawa antybakteryjnych preparatów do mycia i kąpieli pacjentów przed zabiegami operacyjnymi, higienicznego mycia rąk, z możliwością mycia głowy, zgodnie z poniższym opisem: 1. Antybakteryjny preparat do mycia i kąpieli pacjentów przed zabiegami operacyjnymi, higienicznego mycia rąk, z możliwością mycia głowy: a) na anionowych środków powierzchniowo czynnych, z zawartością składników nawilżających; b) pod postacią emulsji; c) delikatny, nie wysuszający skóry; d) rekomendowany do mycia dzieci; e) bez zawartości mydła barwników i substancji zapachowych; f) z możliwością mycia włosów; g) opakowanie do 1 l; h) ilość: 1500 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa preparatów do dozowników Merida - typ 19 D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 14 jest sukcesywna dostawa preparatów do dozowników Merida - typ D 19, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dozowników Merida - typ D19: a) przeznaczony do dezynfekcji rąk , wkład o poj. 1 l; b) mydło we wkładach o poj. 880 ml; c) hipoalergiczny, łagodny dla skóry wrażliwej; d) ilość: 960 l we wkładach o pojemności 1 l, 1140 l mydła we wkładach o pojemności 880 ml..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa emulsji do kąpieli noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 15 jest sukcesywna dostawa emulsji do kąpieli noworodków, zgodnie z poniższym opisem: 1. Emulsja do kąpieli noworodków: a) hipoalergiczny, do skóry wrażliwej i atopowej; b) nawilżający, łagodzący podrażnienia skóry; c) pojemnik 05,-1,0 l; d) ilość: 108 l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa preparatów do skóry szczególnie narażonej na zabrudzenia i podrażnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 16 jest sukcesywna dostawa preparatów do skóry szczególnie narażonej na zabrudzenia i podrażnienia, zgodnie z poniższym opisem: 1. Pianka do mycia okolic ciała szczególnie narażonych na zabrudzenia: a) pod postacią pianki, preparat gotowy do użycia; b) hipoalergiczne, dla skóry wrażliwej; c) do mycia bez użycia wody; d) zawierający składniki nawilżające i natłuszczające; e) opakowanie o pojemności 400-600 ml; f) ilość: 120 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa sprzętu do mycia pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 17 jest sukcesywna dostawa sprzętu do mycia pacjenta, zgodnie z poniższym opisem: 1. Myjki do mycia i pielęgnacji pacjentów podfoliowane: a) jednorazowego użytku; b) preferowany kształt rękawicy rozmiar min.15x20 cm; c) trwałe, odporne na rozerwanie po kontakcie z wodą; d) miła w kontakcie ze skórą pacjenta; e) dobrze wchłaniająca wodę; f) dla pacjentów dorosłych i dzieci; g) mająca zastosowanie do nakładania środków pielęgnacyjno-leczniczych; h) opakowanie zbiorcze po 50 szt.; i) ilość: 24000 szt. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa preparatów do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w ambulansach i pomieszczeniach szpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 18 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w ambulansach i pomieszczeniach szpitalnych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w ambulansach i pomieszczeniach szpitalnych: a) przeznaczony do urządzenia Nocospray; b) wkład jednorazowy zawierający Nocolyse; c) opakowanie o poj. 1 l; d) testy; e) biodegradowalny; f) czas ekspozycji do 30 min.; g) gotowy do użycia roztwór wodny; h) działanie bakteriobójcze, wirusobójcze, grzybobójcze i sporobójcze; i) ilość: 30 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa preparatów do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w salach operacyjnych i pomieszczeniach szpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 19 jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w salach operacyjnych i pomieszczeniach szpitalnych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Preparat do dezynfekcji przez zamgławianie do stosowania w salach operacyjnych i pomieszczeniach szpitalnych: a) przeznaczony do urządzenia Hyspray; b) wkład jednorazowy zawierający nadtlenek wodoru; c) opakowanie o poj. 1 l; d) testy; e) biodegradowalny; f) czas ekspozycji do 30 min.; g) gotowy do użycia roztwór wodny; h) działanie bakteriobójcze, wirusobójcze, grzybobójcze i sporobójcze. i) ilość: 300 l. UWAGI: 1. Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.