eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceZagospodarowanie terenu po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach - zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Pyskowice: Zagospodarowanie terenu po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 24341 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10429 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające obejmuje roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach. Na przedmiot zamówienia składają się następujący zakres prac: 1. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1.km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, koparka 0,60.m3, grunt kategorii I-III, spycharka 55.kW, samochód do 5.t. - 618,36m3; 2. Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5.km odległości transportu, ponad 1.km samochodami samowyładowczymi, po drogach utwardzonych, grunt kategorii III-IV, samochód do 5.t KROTNOŚĆ:5 - 618,36 m3; 3. kalkulacja własna opłata za składowanie ziemi na wysypisku. Miejsce wskazane przez Urząd Gminy Pyskowice. 618,3 6x 1,8 - 1113,048 t.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANS-REM Sp. z o. o., ul. Toruńska 1, 44-122 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41226,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30901,49

  • Oferta z najniższą ceną: 30901,49 / Oferta z najwyższą ceną: 30901,49

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający realizuje zadanie pn. Zagospodarowanie terenu po byłej kotłowni przy ul . Paderewskiego 18 w Pyskowicach. Ze względu na duży zakres zadanie zostało podzielone na etapy. Zakres prac przewidzianych do wykonywania w ramach pierwszego etapu obejmował w szczególności: budowę altanek śmietnikowych, ciągów pieszych i dojścia do miejsca składowania odpadów komunalnych oraz uprzątnięcie terenu z resztek gruzu, które pozostały po wyburzonej kotłowni. Z uwagi na brak środków finansowych na zlecenia całości prac ujętych w etapie I w ramach jednego postępowania udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający z góry przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych, jakie zostały przewidziane w zamówieniu podstawowym. W związku z ograniczonymi środkami finansowymi w ramach ogłoszonego w dniu 4 września 2013r. przetargu pn.: Utwardzenie terenu i wykonanie miejsca do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach - etap I przewidziano tylko część prac związanych z uprzątnięciem terenu z resztek gruzu, które pozostały po wyburzonej kotłowni dlatego zamawiający przewidział zamówienie uzupełniające do 49,67% wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego typu prac tj. uprzątnięcie terenu z resztek gruzu, które pozostały po wyburzonej kotłowni. Biorąc pod uwagę powyższe oraz zarezerwowanie środków finansowych w budżecie miasta na 2014r. zasadnym jest przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki - zamówienie uzupełniające celem dokończenia realizacji etapu I prac na terenie po byłej kotłowni i zlecenie je dotychczasowemu wykonawcy robót tj. . Przedsiębiorstwu Wielobranżowym TRANS-REM Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Toruńskiej 1, które w dniu 1.10.2013r. podpisało umowę na realizację zadania podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.