To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Pyskowice: Zagospodarowanie terenu po byłej kotłowni przy ul.
Paderewskiego 18 w Pyskowicach - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 24341 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10429 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające obejmuje roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach. Na przedmiot zamówienia składają się następujący zakres prac: 1. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1.km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, koparka 0,60.m3, grunt kategorii I-III, spycharka 55.kW, samochód do 5.t. - 618,36m3; 2. Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5.km odległości transportu, ponad 1.km samochodami samowyładowczymi, po drogach utwardzonych, grunt kategorii III-IV, samochód do 5.t KROTNOŚĆ:5 - 618,36 m3; 3. kalkulacja własna opłata za składowanie ziemi na wysypisku. Miejsce wskazane przez Urząd Gminy Pyskowice. 618,3 6x 1,8 - 1113,048 t.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRANS-REM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRANS-REM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANS-REM Sp. z o. o., ul. Toruńska 1, 44-122 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41226,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30901,49
Oferta z najniższą ceną: 30901,49 / Oferta z najwyższą ceną: 30901,49
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający realizuje zadanie pn. Zagospodarowanie terenu po byłej kotłowni przy ul . Paderewskiego 18 w Pyskowicach. Ze względu na duży zakres zadanie zostało podzielone na etapy. Zakres prac przewidzianych do wykonywania w ramach pierwszego etapu obejmował w szczególności: budowę altanek śmietnikowych, ciągów pieszych i dojścia do miejsca składowania odpadów komunalnych oraz uprzątnięcie terenu z resztek gruzu, które pozostały po wyburzonej kotłowni. Z uwagi na brak środków finansowych na zlecenia całości prac ujętych w etapie I w ramach jednego postępowania udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający z góry przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych, jakie zostały przewidziane w zamówieniu podstawowym. W związku z ograniczonymi środkami finansowymi w ramach ogłoszonego w dniu 4 września 2013r. przetargu pn.: Utwardzenie terenu i wykonanie miejsca do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie po byłej kotłowni przy ul. Paderewskiego 18 w Pyskowicach - etap I przewidziano tylko część prac związanych z uprzątnięciem terenu z resztek gruzu, które pozostały po wyburzonej kotłowni dlatego zamawiający przewidział zamówienie uzupełniające do 49,67% wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego samego typu prac tj. uprzątnięcie terenu z resztek gruzu, które pozostały po wyburzonej kotłowni. Biorąc pod uwagę powyższe oraz zarezerwowanie środków finansowych w budżecie miasta na 2014r. zasadnym jest przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki - zamówienie uzupełniające celem dokończenia realizacji etapu I prac na terenie po byłej kotłowni i zlecenie je dotychczasowemu wykonawcy robót tj. . Przedsiębiorstwu Wielobranżowym TRANS-REM Sp. z o. o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Toruńskiej 1, które w dniu 1.10.2013r. podpisało umowę na realizację zadania podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parku miejskiego przy ul. Świdnickiej w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórnicznych obszarów na zielone obszary transformacji miejskiej"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Ptaszkowie
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Budowa szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi przy ul. Trzcinowej w Redzie w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Remont- modernizacja kompleksu boisk sportowych "MOJE BOISKO -ORLIK 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 CKP w Aleksandrowie Kujawskim ul. Wyspiańskiego 4.
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.