Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Warszawa: Remont przewodów kominowych i wentylacyjnych w 6 budynkach mieszkalnych w Warszawie (6 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/69/10
Numer ogłoszenia: 243433 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy , ul. Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 818 67 41, faks 22 818 67 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przewodów kominowych i wentylacyjnych w 6 budynkach mieszkalnych w Warszawie (6 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/69/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu - porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych w zakresie uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów oraz prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową (kominy, czapki) wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych w Warszawie - Część I - budynek mieszkalny przy ul. Wrzesińskiej 2; Część II - budynek mieszkalny przy ul. Lęborskiej 6 - front i oficyna; Część III - budynek mieszkalny przy ul. Stolarskiej 9; Część IV - budynek mieszkalny przy ul. Równej 19 - front i oficyna; Część V - budynek mieszkalny przy ul. Stalowej 51; Część VI - budynek mieszkalny przy ul. Stalowej 57..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.20.00-1, 45.26.19.10-6, 45.26.23.70-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.13-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ogółem 9 700,00 zł słownie: dziesięć tysięcy siedemset złotych w tym: część I - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych), część II - 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych), część III - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), część IV - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), część V - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), część VI - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul.Senatorska 16 numer: 67 103015080000000550872048.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane obejmujące remont-porządkowanie przewodów kominowych lub wentylacyjnych w dwóch budynkach wielorodzinnych, zamieszkałych, o łącznej kubaturze ww budynków co najmniej 4 000 m3;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją na stanowisku kierownika co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej - wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (t.j. Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 z późn.zm.) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - wymagane przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.z 2001 r Nr 5, poz. 42 z późn.zm.);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 zł oraz będzie posiadał takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta, kosztorysy ofertowe - odpowiednio do części na którą składana jest oferta, wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kserokopii dowodu wniesienia wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII siwz oraz pełnomocnictwo - o ile ofertę podpisuje pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zmiana osób przewidzianych do nadzoru i koordynacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony internet.lub ul.Jagiellońska 23 pok.2, w cenie 25,00 zł, opłata w Agencji bankowej AOM 4 ul.Bródnowska 24 lub 42 103015080000000550872013, albo za zaliczeniem poczt..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Jagiellońska 23, pokój 107, piętro I (A)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - budynek mieszkalny przy ul. Wrzesińskiej 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu - porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych w zakresie uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów oraz prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową (kominy, czapki) wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych w Warszawie - Część I - budynek mieszkalny przy ul. Wrzesińskiej 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.20.00-1, 45.26.19.10-6, 45.26.23.70-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - budynek mieszkalny przy ul. Lęborskiej 6 - front i oficyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu - porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych w zakresie uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów oraz prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową (kominy, czapki) wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych w Warszawie - Część II - budynek mieszkalny przy ul. Lęborskiej 6 - front i oficyna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.20.00-1, 45.26.19.10-6, 45.26.23.70-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - budynek mieszkalny przy ul. Stolarskiej 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu - porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych w zakresie uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów oraz prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową (kominy, czapki) wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych w Warszawie - Część III - budynek mieszkalny przy ul. Stolarskiej 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.20.00-1, 45.26.19.10-6, 45.26.23.70-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - budynek mieszkalny przy ul. Równej 19 - front i oficyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu - porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych w zakresie uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów oraz prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową (kominy, czapki) wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych w Warszawie -Część IV - budynek mieszkalny przy ul. Równej 19 - front i oficyna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.20.00-1, 45.26.19.10-6, 45.26.23.70-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - budynek mieszkalny przy ul. Stalowej 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu - porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych w zakresie uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów oraz prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową (kominy, czapki) wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych w Warszawie - Część V - budynek mieszkalny przy ul. Stalowej 51..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.20.00-1, 45.26.19.10-6, 45.26.23.70-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - budynek mieszkalny przy ul. Stalowej 57.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu - porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych w zakresie uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów oraz prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową (kominy, czapki) wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych w Warszawie - Część VI - budynek mieszkalny przy ul. Stalowej 57..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.20.00-1, 45.26.19.10-6, 45.26.23.70-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.11.12.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP4 i SP6 w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Nr 2 w Narzymiu na potrzeby Klubu Dziecięcego Radosny Maluch
- Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miasta Białogard
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Glinki w gminie Nowa Sucha
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.