Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Żukowo: Wykonanie usługi prac konserwatorskich i restauratorskich ołtarza głównego kościoła parafialnego pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie
Numer ogłoszenia: 243452 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie , ul. 3 Maja 4, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 681 82 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wnmp-zukowo.diecezja.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi prac konserwatorskich i restauratorskich ołtarza głównego kościoła parafialnego pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi prac konserwatorskich i restauratorskich ołtarza głównego kościoła parafialnego pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie. Realizacja przedmiotu zamówienia powyższej usługi musi być zgodna z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku, Nr ZR.4151-8/542/2008 z dnia 24. stycznia 2009r. tj. na prowadzenie prac konserwatorskich przy dwukondygnacyjnym ołtarzu głównym, z pocz. XVII w., późnorenesansowym, drewnianym, rzeźbionym i polichromowanym, z rzeźbami figuralnymi i obrazami, wpisanym do rejestru zabytków ruchomych pod numerem B/210 ( poz. 1-8) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 04.01.1983r., w kościele parafialnym pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/155 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 04.12.1961r. - obecnie pod numerem A/255. Wykonywane prace ponadto winny być zgodne z Programem prac konserwatorskich i restauratorskich ołtarza głównego kościoła parafialnego pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie, Drewno polichromowane, malarstwo sztalugowe z pocz. XVII w..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu a na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej dwie usługi odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowemu zamówieniu, tj usług konserwatorskich i restauratorskich na zabytkach ruchomych - wartość usług nie mniejsza niż 120.000,-zł brutto każda; 4. wykażą się conajmniej dwiema osobami które posiadają następujące uprawnienia: a) posiadanie tytułu zawodowego magistra uzyskanego po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbycie po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie konserwacji i badania zabytków. b) W dziedzinach nieobjętych programem wyższych studiów, o których mowa w pkt. a, prace konserwatorskie, prace restauratorskie i badania restauratorskie, mogą prowadzić osoby, które posiadają przynajmniej średnie wykształcenie w danej dziedzinie oraz odbyły co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) 5. osoby wymienione w pkt 4 lub dwie inne osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, winny również ponadto posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe i specjalizację w zakresie konserwacji dzieł sztuki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1; - wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień; a także pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a także pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 do siwz wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wnmp-zukowo.diecezja.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie, 83-330 Żukowo ,ul. 3 Maja 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Żukowie, 83-330 Żukowo ,ul. 3 Maja 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.