eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikZP.341-12/2008 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Rudnik: ZP.341-12/2008 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 243456 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-12/2008 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg załączonego szczegółowego wykazu dróg objętym zamówieniem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy Szczegółowy zakres usługi obejmuje: -Odśnieżanie - całej szerokości jezdni (także zasp nawianych z pól), skrzyżowań, rozjazdów i wysepek przystankowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przy odśnieżaniu skrzyżowań, należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również) - Likwidację śliskości - poprzez posypywanie dróg solą granulowaną, miejsc wskazanych przez Zamawiającego stanowiących załącznik nr 2 do umowy. Towar zakupi Zamawiający i dostarczy Wykonawcom na miejsce przez nich wskazane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgocenie i zamarzaniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCOM 5.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawynakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a)Wykonawca winien dysponować co najmniej 3 zestawami sprzętowymi przystosowanymi do odśnieżania i likwidacji śliskości w przypadku złożenia oferty na całość tj. na 3 zadania( części). W przypadku złożenia ofert częściowych proporcjonalnie do złożonych przez Wykonawcę części. Zamawiający przez pojęcie 1 zestaw sprzętowy uważać będzie co najmniej sprzęt składający się z: -Jednego ciągnika o mocy minimum 60 KM z pługiem odśnieżnym i jednej piaskarki przystosowanej do sypania dróg, lub -Dwóch ciągników w tym jeden z piaskarką a drugi z pługiem lub -Pojazd samochodowy typu UNIMOG wyposażony w pług i piaskarkę. 5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2 o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (potencjał sprzętowy) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat sprzętu i spełniać warunki o których mowa w rozdz. V pkt.5.2 lita. 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.3, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Z zobowiązania winno wynikać, iż Wykonawca będzie dysponował odpowiednimi zasobami przy wykonywaniu zamówienia. (Wykonawca będzie mógł złożyć kopię pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzoną za zgodność z oryginałem o którym mowa § 4 ust.1 rozp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć 5.Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1 47 -411 Rudnik Parter pokój nr 5-6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1 47-411 Rudnik sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 część 1- AKCJA ZIMA 2008/2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. CZĘŚĆ 1 dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica, Grzegorzowice, Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 część 2 - AKCJA ZIMA 2008/2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2. CZĘŚĆ 2 dotyczy miejscowości: Rudnik, Strzybnik, Czerwięcice w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 część 3 AKCJA ZIMA 2008/2009.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 CZĘŚĆ 3 dotyczy miejscowości: Modzurów, Doledzin, Gamów, Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybniczek w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów, Szonowice,Ponięcice w zakresie likwidacji śli-skości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.