Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Rudnik: ZP.341-12/2008
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 243456 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-12/2008 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg załączonego szczegółowego wykazu dróg objętym zamówieniem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy Szczegółowy zakres usługi obejmuje: -Odśnieżanie - całej szerokości jezdni (także zasp nawianych z pól), skrzyżowań, rozjazdów i wysepek przystankowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przy odśnieżaniu skrzyżowań, należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również) - Likwidację śliskości - poprzez posypywanie dróg solą granulowaną, miejsc wskazanych przez Zamawiającego stanowiących załącznik nr 2 do umowy. Towar zakupi Zamawiający i dostarczy Wykonawcom na miejsce przez nich wskazane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgocenie i zamarzaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCOM 5.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawynakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a)Wykonawca winien dysponować co najmniej 3 zestawami sprzętowymi przystosowanymi do odśnieżania i likwidacji śliskości w przypadku złożenia oferty na całość tj. na 3 zadania( części). W przypadku złożenia ofert częściowych proporcjonalnie do złożonych przez Wykonawcę części. Zamawiający przez pojęcie 1 zestaw sprzętowy uważać będzie co najmniej sprzęt składający się z: -Jednego ciągnika o mocy minimum 60 KM z pługiem odśnieżnym i jednej piaskarki przystosowanej do sypania dróg, lub -Dwóch ciągników w tym jeden z piaskarką a drugi z pługiem lub -Pojazd samochodowy typu UNIMOG wyposażony w pług i piaskarkę. 5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2 o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (potencjał sprzętowy) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat sprzętu i spełniać warunki o których mowa w rozdz. V pkt.5.2 lita. 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.3, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Z zobowiązania winno wynikać, iż Wykonawca będzie dysponował odpowiednimi zasobami przy wykonywaniu zamówienia. (Wykonawca będzie mógł złożyć kopię pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzoną za zgodność z oryginałem o którym mowa § 4 ust.1 rozp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć 5.Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1
47 -411 Rudnik
Parter pokój nr 5-6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1 47-411 Rudnik sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 część 1- AKCJA ZIMA 2008/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. CZĘŚĆ 1 dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica, Grzegorzowice, Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 część 2 - AKCJA ZIMA 2008/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2. CZĘŚĆ 2 dotyczy miejscowości: Rudnik, Strzybnik, Czerwięcice w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 część 3 AKCJA ZIMA 2008/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 CZĘŚĆ 3 dotyczy miejscowości: Modzurów, Doledzin, Gamów, Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybniczek w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów, Szonowice,Ponięcice w zakresie likwidacji śli-skości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI RUDNIK
- Modernizacja- przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr ewid. 1411 w miejscowości Mościska gmina Rudnik
- "Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II"
więcej: przetargi RUDNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.